Klatki bezpieczeństwa

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Klatki bezpieczeństwa

Postprzez Ohlins » środa, 21 wrz 2005, 17:34

witam, interesuje mnie zebyście wymieniali producentów klatek których znacie, nie ientersuja mnia take firmy jak np Ireco ale takie co wykonuja klatki bez homologacji ale według załącznika J i wykonuja je w miare tanio, piszcie co wiecie na ten temat.
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia


Postprzez Cobra » środa, 21 wrz 2005, 22:50

Janusz Kulig, Marian Bublewicz - pamiętam...
Avatar użytkownika
Cobra
A5
 
Posty: 681
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2004, 18:31
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Paweł » czwartek, 22 wrz 2005, 10:49

www.traxracing.pl - zapraszam

pozdrawiam
WWW.TRAXRACING.PL
Przygotowanie aut do sportu
Avatar użytkownika
Paweł
 
Posty: 28
Dołączył(a): czwartek, 9 wrz 2004, 13:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bzyq » czwartek, 22 wrz 2005, 15:43

niekoniecznie musisz isc do jakiejs firmy. do wykonania klatki bez homologacji, ale zgodnie z zal. J wystarcza Ci papiery spawacza, wyginarke do rur, zapamietany zalacznik i odrobine dobrych checi ;]
mysle ze jakbys sie rozgladnal po miescie to znalazl bys paru takich ludzi.
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez qbus » czwartek, 22 wrz 2005, 16:00

Łukasz Siekierka... masz do niego blisko...
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez ZiG » środa, 28 wrz 2005, 12:51

bzyq napisał(a):niekoniecznie musisz isc do jakiejs firmy. do wykonania klatki bez homologacji, ale zgodnie z zal. J wystarcza Ci papiery spawacza, wyginarke do rur, zapamietany zalacznik i odrobine dobrych checi ;]
mysle ze jakbys sie rozgladnal po miescie to znalazl bys paru takich ludzi.

Tylko, ze jest 1 problem. Gietarka do rur cinkosciennych, z ktorych wykonuje sie klatke to drogie urzadzenie i malo firm posiada cos takiego. Mozna giac na gietarce hydraulicznej "bokserce", ale wtedy rury musza miec dosc gruba scianke aby sie nie deformowaly. Kolega mial tak zrobiona klatke domowym sposobem minimum wg J + krzyze w dzwiach i klataka wazyla jakies 90 kg w malej fiescie :) Samo giecie tez nie jest takie proste bo slupki przednie maja skomplikowany ksztalt. Ciasne i ladne spasowanie klatki to tez sztuka.
U mnie klatka kosztuje 1350 zl w wersji jak na dole, mam specjalna gietarke z ruchoma glowica do rur cienkosciennych. Klatka jest spawana w oslonie 80% Ar 20% CO2.

Obrazek

ciasno spasowana

Obrazek
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron