Co będzie jeździć w 2003r.???

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Baca » piątek, 28 mar 2003, 12:23

Z lektury najnowszego WRC:
Czopik - potwierdził, że wystartuje samochodem WRC - Będzie to model w specyfikacji 99 lub 2000. W grę wchodzi Subaru Impreza lub Toyota Corolla
Frycz - rozważana była także propozycja startów w pełnym cyklu mistrzostw Czech, jednak oferta wymagała zainwestowania w nowy N-grupowy samochód. Inna możliwościa jest Cordoba WRC, która jak nieoficjalnie wiadomo mógłby startować. Jak na razie Seat stoi w Hiszpanii i czeka na decyzje polskiego zespołu.
Grzyb - jest pewny startów Peugotem 206 Super 1600 w pełnym cyklu mistrzostw Polski.
Adamus - sprawa auta jest otwarta. Bardzo prawdopodobne, że będzie to N-grupowy Lancer
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Rafał » sobota, 29 mar 2003, 09:27

Nareszcie wiem czym Grzybek będzie jeździł. Jak myślicie, zdąbędzie mistrza w s1600?
Avatar użytkownika
Rafał
N2
 
Posty: 121
Dołączył(a): sobota, 15 lut 2003, 20:43
Lokalizacja: Łańcut

ma szanse...

Postprzez grandmaster » sobota, 29 mar 2003, 16:16

Wg. mnie Grzyb ma spore szanse...

Patrząc na stawkę, jaka ma zamiar wystartowac w S1600, Grzyb ma szanse na MP:
"Junior"- będzie to jego pełny sezon za kierownicą takiego samochodu...w prawdzie jeździł już Corsą S1600 w WG...ale rajdy to rajdy, mimo wszystko życzę mu dużo szczęścia. Młody, ambitny kierowca może nas nie raz miło zaskoczyć.
Bełtowski - Pokazał, że Skodą można wygrywać nawet z nowymi "Juniorkami"...w tym sezonie będzie nadal groźny, może nawet MP w S1600???


Cały czas jeszcze nie wiadomo kto zasiądzie za kierownicą drugiej Corsy...
jeśli będzie to zawodnik, który już miał okazję jeździć podobnym samochodem to jest to kolejny rywal dla Grzyba.
Jeśli natomiast do S1600 wróci (chociaż to mało prawdopodobne) Sebastian Frycz to on będzie głównym faworytem S1600.

Natomiast jeśli chodzi o Grzyba to widzę 2 duże plusy:
-pierwszy, to taki, że Grzyb już wcześniej jeździł Peugeot'em w PP...no może to nie są aż tak podobne do siebie samochody ale "Pug" to "Pug".
-drugi, wg. mnie Grzyb będzie dysponował najlepszym samochodem z całej tej stawki...w porównaniu z Corsą S1600, 206'tka S1600 odniosła większe sukcesy na arenie międzynarodowej i chyba pod wzg. technicznym jest też lepsza od Corsy, no chyba, że w Oplu nastąpi jakaś duża rewolucja i okaże się lepszym samochodem od 206'tki...ale wygrać można na tym i na tym, dużo zależy od kierowcy i pilota.


Mam nadzieję, że o tytule MP w S1600 przesądzi dopiero ostatnia eliminacja RSMP.
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez Rafał » sobota, 29 mar 2003, 17:08

No właśnie. Jak rok temu brakowało konkurenta dla Frycza tak teraz nie wiadomo z kim będzie się ścigał Grzyb. Może jakiś szybki kierowca wsiądzie do drógiej Corsy? A co z Fryczem? Okazało się, że ktoś puścił plotke z tą Corollą. Szkoda :(
Avatar użytkownika
Rafał
N2
 
Posty: 121
Dołączył(a): sobota, 15 lut 2003, 20:43
Lokalizacja: Łańcut

o Fryczu...

Postprzez grandmaster » sobota, 29 mar 2003, 19:56

Napisałem wyżej o konkurencji Grzyba...wg. mnie konkurencja w S1600 jest wyrównana. Wydaje mi się, że Bełtowski będzie jeszcze groźniejszy w tym sezonie niż w poprzednim.

A o Fryczu głoszono różne plotki...jednak powołam się na czasopismo "WRC".
Frycz cały czas szuka WRC...robiono nawet przymiarki pod Seata Cordobę WRC jednak jak narazie auto stoi w Hiszpanii, jeśli Frycz nie dopnie budżetu wystartuje prywatnym "Miśkiem" Evo V którym zdobył MP w gr.N. ...


Aż dziw bierze, że taki kierowca jak Frycz, który przez wielu doświadczonych kierowców uważany za talent i mający szansę na pokazanie się w MŚ nie może dopiąć budżetu na RSMP...no ale cóż, recesja jest wszędzie. Niby można reklamować browary, a sponsorów jak na lekarstwo.

Do rozpoczęcia sezonu jeszcze miesiąc, mam nadzieję, że Sebastianowi uda się zgromadzić fundusze.
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez Rafał » sobota, 29 mar 2003, 20:19

Ja też mam nadzieję, że Fryta zgromadzi fundusze. Co do wyrównanej konkurencji nie do końca się zgodzę. Jak każdy wie w ubiegłym sezonie startowały 2 takie same samochody w s1600. Poziomy zawodników w nich startujących były całkowicie różne. Zobaczymy jak będzie w tym roku.
Avatar użytkownika
Rafał
N2
 
Posty: 121
Dołączył(a): sobota, 15 lut 2003, 20:43
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez Gustave » sobota, 29 mar 2003, 20:44

zapomnieliście o Damianie Jurczaku w Punto 1600
..:: CDAction: Speed-Zone- RallyCorner ::..
zawód: kochanie rajdów
Avatar użytkownika
Gustave
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 18:45
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Postprzez żółtodziób » sobota, 29 mar 2003, 21:03

z ałym szacunkiem, ale sezon przerwy a wcześniej starty raczej słabymi wozami nie wróżą żadnej rewolucji, przynajmniej Grzyb nie powinien mieć problemów z Jurczakiem... Dużą niewiadomą jest Junior, w sumie to jeździł już chłopak tym autem ale nie w rajdach. Z drugiej strony to oprócz Kormorana wszystkie polskie rajdy to prawie jak wyścigi górskie, tyle że dłuższe i z pilotem...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Gustave » sobota, 29 mar 2003, 21:23

widziałeś kiedyś wyścig górski ze spadaniem i wyrypem :?: :?: :?: :wink: :wink: :wink:
..:: CDAction: Speed-Zone- RallyCorner ::..
zawód: kochanie rajdów
Avatar użytkownika
Gustave
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 18:45
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Postprzez marcin » sobota, 29 mar 2003, 22:00

Muszę przyznać ze ten sezon pomimo niewiadomej ilości WRC zapowiada się bardzo fajnie z kilku powodów. Przede wszystkim s 1600 tak jak wspomnieliście Jurczak, Grzyb , Kościuszko ( chyba najbardziej kontrowersyjny kierowca :D ) Grupa N też raczej będzie ciekawa ( ciekawa jest od prawie zawsze). Ja juz nie mogę się doczekać Rajdu Elmot - będzie co oglądać :P . Pod względem aut WRC ciekawy będzie Rajd Polski napewno kilka "wurców " będzie przynajmniej mam taką nadzieję :D . Ciekawy albo i też nie bedzie rajd Warszawski który to ma sie stać szutrowym - poczekamy, zobaczymy. Rajd Kormoran będzie się musiał zrehabilitować za poprzednią nieciekawą ( pod wzgledem atmosfery i rywalizacji ) imprezę. Jak by nie było emocji nie zabraknie :P no i zapomniałem o pucharze Peugeota ... :P
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez **FanKuzaja** » sobota, 29 mar 2003, 23:26

Widać że sezon 2003 Będzię się zapowiadał ciekawie .

Jeśli takie są przpuszczenia co do Klasu S1600 to Będzie się działa w tej klasie Jurczak . Grzyb i Kosciuszko Będą walczyć o mijesce w MP klasie s1600.

Nkowa grupa tutaj nie ma co gadać zawsze się coś dzeje i nigdy do końca sezonu niewiadomo kto zdobędzie miejsce w N-klasie w MP.

A co do Samochodów WRC to niewiadomo ile ich zobatrzymy i wogule.

Browar nisko procentowe powruciły a tutaj ani jeden jak narazie nie podpisał jakieś umowy na wystawienie samochodu w barwach danego producenta Piwa.

Tylko jeden bul nie będę mia możliwości sledzenia na żywo lub w Necie pozostaje mi WRC i SMS-y od ludzi. :wink:
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez alfan » niedziela, 30 mar 2003, 00:51

Gustave napisał(a):widziałeś kiedyś wyścig górski ze spadaniem i wyrypem :?: :?: :?: :wink: :wink: :wink:


Na pocztku trasy w Załużu jest spadanie :wink:
Ale na wyryp nie ma szana,równiutko(tzn jak na Polske ofkorz :? )
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » niedziela, 30 mar 2003, 09:16

Gusave: krótasza trasa, większa koncentracja, znajomość trasy prawie na pamięć popwoduje że wyrypy w WG zdarzają się rzadziej. Ale zeby przekwalifikować się na rajdy wystarczy nauczyć się słuchać pilota i umieć skoncentrować się na dłuższy czas.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Gustave » niedziela, 30 mar 2003, 15:10

"krótasza trasa, większa koncentracja, znajomość trasy prawie na pamięć popwoduje że wyrypy w WG zdarzają się rzadziej"

Z tego co napisales wynika ze pomysliles pojecie "wyrypu" z jakims innym, bo wyryp to zajebiście dziurawy kawałek drogi, a to co ty napisałeś to nie ma nic do rzeczy :)
A dobra, my zamiast o przeciekach to o pierdołach gadamy.
..:: CDAction: Speed-Zone- RallyCorner ::..
zawód: kochanie rajdów
Avatar użytkownika
Gustave
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 18:45
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Postprzez rav » niedziela, 30 mar 2003, 22:09

Zapomnieliście o Chudobińskim w Saxo S1600. A do drugiej Corsy wsiądzie jakiś doświadczony kierowca. Kościuszko szuka pewnie trenera dla Juniora. Tylko nie wiem kto to może być. Może Turas, a może Herba. Ja bym się ucieszył gdybym zobaczył na trasach Chudego, ale nie wiem czy on chciałby się z powrotem w rajdy angażować. Pomyślcie kto to jeszcze może być.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron