2 pytanka

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez ZiG » poniedziałek, 13 cze 2005, 12:42

W kazdym samochodzie wyglada inaczej, w zaleznosci od konstrukcji mocowania wahaczy. Kazdy producent rozporek ma swoje upodobania i raczej nie ma konkretnego opisu rozporki dolnej. Najwazniejsze by dobrze spinala gniazda wahaczy, a dodatkowo moze stanowic mocowanie plyty pod silnik (np w CC).
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez sojek1 » środa, 15 cze 2005, 16:17

jak myślicie?

Czy sama płyta alu pod silnik 5-8mm, dobrze (tzn na sztywno) przymocowana do gniazd wahaczy moze być sama w sobie rozpórką czy raczej potrzeba jeszcze coś stalowego (np kątownik i do niego dopiero płyta)?

Pytam bo widziałem wiele takich rozwiazań (sama płyta pod silnik + ropórka u góry) w samochodach rajdowych. Oczywiście trzeba jeszcze wziąć pod uwage to że każda rajdówka ma klatkę, która też usztywnia budę.

Pozdro
GG 4708584

Janusz na zawsze w pamięci
Avatar użytkownika
sojek1
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 lip 2004, 00:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez !ADI! » środa, 15 cze 2005, 20:21

ale płyta ma zwykle "rusztowanie", które służy jako rozpurka. u mnie tak jest.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron