Trophee Andros

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Trophee Andros

Postprzez Zepter » poniedziałek, 10 sty 2005, 00:53

Może porozmawiamy trochę na temat tego ciekawego cyklu zarówno pod względem rozwiązań technicznych samochodow w nim startyjących jak i kierowców. Każdy kto widział rząd autek pokonujących zakręty "takimi" uślizgami jeden za drugim wie o czym mówię. To wygląda jak najlepszy balet... :D

Słyszałem, że te furki mają napęd na cztery koła (bez aktywnych dyfrów) oraz maja również wszystkie koła skrętne i wolnossące silniki... :?
TDI - Ten Dym Ignoruj ;-]
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów


Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 10 sty 2005, 02:07

wolnossące chyba nie koniecznie, w AT startowały poprzerabiane WRCaki, choć trudno powiedzieć co dopuszczają obecne przepisy, w necie mało jest informacji na ten temat. Inna sprawa ze w takich warunkach istotna jest liniowość przyrostu mocy właściwa silnikom wolnossącym, może być więc tak, że startujący po prostu wolą nie mieć turbo
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Kuba M. » poniedziałek, 10 sty 2005, 02:20

O Stilo jadącym w TA znalazłem tylko tyle, że ma 3.0 V6 350 koni, AWD i waży 950kg. W necie najwięcej informacji na temat tego cyklu jest, jak łatwo się domyślić, po francusku - którego nie znam.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 10 sty 2005, 02:33

Warto dodać że takie silniki umieszcza się centralnie, a całość przypomina raczej B-grupę, nadwozie jest laminatowe oparte o ramę przestrzenną. W świetle tych faktów raczej mało prawdopodobne mi sie wydaje że Fiat usiłuje w ten sposób przymierzyć się do WRC.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez maciekd » poniedziałek, 10 sty 2005, 15:03

Możecie wrzucić jakieś fotki tych aut? Pierwsze słysze o takiej kategorii...
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kuba M. » poniedziałek, 10 sty 2005, 17:21

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Zepter » środa, 19 sty 2005, 01:11

A swoją drogą chciałem wam podziękować chłopaki za wasze wielokrotne odpowiedzi na moje niewielokrotne i nieczęste tematy....... :?
TDI - Ten Dym Ignoruj ;-]
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez PrezeS_PL » czwartek, 24 lut 2005, 19:41

http://www.challengecanada.com/cgi-cs/c ... dex?lang=2

Dla urozmaicenia zostala dopuszczona klasa rajdowek, tylko nie wnikalem jak ich podzielili bo przeciez rajdowka rajdowce nie rowna
Wszyscy natomiast smigaja na jednakowych oponach Continental

50 sek video - http://www.flagworld.com/2004/sherbrook ... 3F_WRR.wmv

Troche zdjec - http://www.flagworld.com/2004/sherbrook ... index.html.

Prost
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jak nie wydzwonisz chodziaz raz w sezonie to znaczy ze nie jedziesz na granicy swoich mozliwosci.

https://www.facebook.com/PolishRallyMafia
Avatar użytkownika
PrezeS_PL
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): piątek, 17 gru 2004, 00:08
Lokalizacja: Calgary / Opolskie

Postprzez stein911 » czwartek, 24 lut 2005, 21:11

Oświećcie mnie czy te wozy mogą mieć skręcane tylnie koła czy nie. Kiedyś widziałem program o takiej astrze i o ile pamiętam miał...
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez żółtodziób » czwartek, 24 lut 2005, 23:08

miał, miał , jak najbardziej....
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mototom » piątek, 25 lut 2005, 16:09

Szkoda, że po kilku latach eurosport nie relacjonuje juz tych zawodów. Całkiem fajne te wyścigi.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mop » piątek, 25 lut 2005, 21:55

wypas :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 26 lut 2005, 11:32

Te widzialem o tej Astrze. Dokałdnie ni pamietam jaka moc itd, ale ze koła tylne skretne miał to wiem, i to chyba maja wszystkie autyo dopuszczone to tego rodzaju zawodów.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez żółtodziób » sobota, 26 lut 2005, 18:56

Oficjalnie podawana moc tych wozów to coś koło 400 - 450 KM. Biorąc pod uwagę po czym oni jeżdżą prawdopodobnie robienie mocniejszych silników nia ma zbyt wielkiego sensu.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Zepter » czwartek, 5 maja 2005, 21:41

Podobno niektóre furki maja wycieraczki na szybie drzwi :!: :twisted: Jak się wszyscy domyślaja to z powodu niemal cięgłej jazdy bokami i ogromnej ilości wyrzucanego w atmosferę lodu i śniegu spod kół :wink:
TDI - Ten Dym Ignoruj ;-]
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron