dembol SC napisał(a):Widze ze jeden dobrze zaznajomiony w temacie odpowiedzial

ADI, czy taka plyta 8mm nie bedzie za ciezka do seja (kwesta wywazenia)?
Jaki musi byc rozmiar takiej plyty? 1m na 1m starczy?
Co do mocowania i wielkości płyty, dużo nie pomogę, bo już miałem zamocowaną. Ale co od szerokości to muis wystawać przed chłodnicę i na bok od niej. Ale także nie może wystawać po za obrys smochodu

.
Ale najlepiej żeby kończyła się tak jak dół zderzaka. Bo w tedy osłania takrze chłodnicę, która jest "narażona" na uszkodzenia, bo jak już pewnie zauwayłeś, ona jest PIERWSZA, tzn wystaje przed silnikiem. No a jeżeli masz położone auto, to także pierwsza przyjmie krawężnik :/.
No a co do wyważenia. To seje jak i cc mają właśnie taki problem, że prawie cały ciężar jest przesunięty na przednią oś. No a jeżeli wyprujesz kanapę i inne, to w tedy automatycznie odciąża sie tył. No i dodanie płyty także powoduje przesunięcie środka cięzkości do przodu. Bo musisz pamiętać, że nie tylko sama płyta jest z przodu, jest tam także "rama" do której ją mocujesz, a ona sama w sobie troszku waży. Za to na kożyść jest klatka, która skutecznie dociąża zadek.
Jeżeli chcesz wiedzieć ile to będzie różnicy między płytammi 7 i 8 to poprostu sprawdź jaka jest gęstość aluminium i tyle. i potem pomnóż powieżchnię płyty przez grubość ale w w metrach! i gęstość.
A co do rozkładu masy, to seje i cc znane są ze "skoczności" i tu w sumie nic nie zrobisz.
Ale jeżeli chcesz poprawić rozkład masy[ale nie tylko] to załóż jeszczę płytę pod bak[ona nie jest już taka gruba a na pewno coś da].
PS wydaje mi się, że płyta 1mx1m może być przymała, bo sam sej ma chyba 1,5m szerokości. Jeżeli się zdecydujesz to może zadzwoń do BMT albo do takiej firmy i powiedz, że chcesz zamontować płytę i że masz aluminium więc ile musisz przywieść i tyle

.