Porsche 911 GT2 R?

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez :alfan: » środa, 14 kwi 2004, 23:23

mototom napisał(a):Właśnie przez moc Uaza napewno by pokonało. Ale jakby do Uaza wsadzić moty na zwolnicach, jakieś mocne V8 Mercedesa, mocny reduktor też najlepiej z merola, troche go podciąć, opony gdzieś tak ze 32 cale najlepiej na jodłach to i wranglery są bez większych szans :D :D :D


Wranglery co tam Wraglery...Unimogi mogą się bać :wink: :wink:

Ale zamaist tego V8 może jakiegoś mniejszego ale przyzwoitego dieselka..do dziś pamietam co zrobił z konkurencją na jednym ze zlotów seryjny Willys z 54 konnym 1.6D...

Haha co za dyskusja sie wyłoniła. UAZ vs. Cayenne. Dla mnie porzadnie przygotowany prosiak to byłby kandydat na zwyciezce Dakaru. Pomimo, ze to SUV, to naprawde dobrze daję sobie rade w terenie. nie takim naprawde cięzkim, bo jest za cieżki, ale zajedzie dalej niz mercedes ML.


Zwycięstwo w Dakarze nie świadczy o zdolnościach terenowych autach tylko przede wszystkim o jego niezawodności.Przykład X5-tki potwierdza,że Cayenne dałoby sobie radę na Dakarze,tak jak jakiś czas temu 959. Ale dla mnie prawdziwe rajdy terenowe to Rainforest Challenge czy Camel Trophy. I tam wszelkie gówniane Cayenny, X5tki, Crosswagony,choćby nie wiem jak zrobione, nie mają szans z UAZem przygotowanym według recepty podanej powyżej przez motka (i przy okazji ze 20 razy tańszym).

Dla mnie Alfan crosswagen to taki sam shit jak terenowe maserati. Aż strach sobie wyobrazić.


Dokładnie taki sam, jak Cayenne,X5,Allroad...wszystko to jeden piece of shit. W Crosswagonie cenię jedynie to,że wprowadził z powrotem do gamy Alfy 4x4, i to topowe.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań


Postprzez mototom » środa, 14 kwi 2004, 23:52

:alfan: napisał(a):Ale zamaist tego V8 może jakiegoś mniejszego ale przyzwoitego dieselka..do dziś pamietam co zrobił z konkurencją na jednym ze zlotów seryjny Willys z 54 konnym 1.6D...

Jasne, ale Willys waży niewiele ponad 600 kilo. No ale Uaz z dobrym Dieslem też niczego sobie. Seryjne 2,4 benzyna jest zresztą dobrym motorem żeby ostro poszaleć terenie.
A to czasem nie był ten Willys? http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2003/1_raj ... ci_007.jpg
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez :alfan: » czwartek, 15 kwi 2004, 00:03

mototom napisał(a):A to czasem nie był ten Willys? http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2003/1_raj ... ci_007.jpg


Może i ten..to było 2 albo 3 lata temu w Czarnorzekach, więc nawet nie pamiętam na jakich numerach toto jeżdziło.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez golden » czwartek, 15 kwi 2004, 00:52

ty mnie moto powiedz co ma wspolnego taki wypasny ML 430 ze skora i klimka na 17 :twisted: do takiego ML 430 z klasy T2 bo chyba nic oprocz znaczka mercedesa... chodzi mi o podzespoly konkrtenie - wydaje mi sie ze na tej zasadzie mozmey porownywac Xsare WRC i Xsare RC - kazde dobre ma swoje przeznaczenie i wiele wspolnego nie maja ze soba
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Itek » czwartek, 15 kwi 2004, 09:54

Nie no panowie, dajcie sobie na wstrzymanie:-) Za niedługo będziemy twierdzić, że 95% nowych aut jest do bani. Robicie się zbyt radykalni, a to już nie jest zdrowe. Ja rozumiem, że każdy ma swoje zdanie, ale wy za dużo energii tracicie na dyskredytowanie nowych konstrukcji. Taka jest niestety cena postępu, co rusz to nowe auta powstają, czasami stricte wyczynowe, czasami hybrydy, czasami brzydsze, czasami piękniejsze. Zdajecie sobie chyba sprawę, że 90% SUVów nigdy nie wyjeżdża na nieutwardzone drogi . Niestety (albo stety) mamy kapitalizm i tworzenia samochodów to nadal jest biznes, a jak każdy biznes, "robi się" go z myślą o zysku.

A co do właściwości UAZa w porównaniu do innych SUVów to chyba zbytnio wierzycie w możliwości tego pierwszego. Nie przeczę, że są one dużę, ale wydaje mi się, że w rajdach terenowych jest tak jak w WRC czy wyścigach, nowsza konstrukcja jest robiona po to, aby być jeszcze lepszą. Mój daleki znajomy jeździ w mistrzostwach polski off-road i z tego co wiem, nie bez przyczyny budują coraz to nowszą specyfikację swojego wozu.
A propos Dakaru, jednak moim zdaniem jest to dowód, że te kontrowersyjne auta dają sobie doskonale rady w ciężkich warunkach. Niby dakar to nie jakiś offroad, który pokonuje się 5 km/h no ale zawsze możemy wskazać na trial, a to już totalna extrema i zupełnie inne wozy to brylują.
JID: itek (kr) chrome (kr) pl
GG: Mam, ale nie używam.
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez :alfan: » czwartek, 15 kwi 2004, 10:12

Itek napisał(a):Nie no panowie, dajcie sobie na wstrzymanie:-) Za niedługo będziemy twierdzić, że 95% nowych aut jest do bani. .


IMHO 95 % nowych aut jest do bani - ale to nieważne, faktycznie zjechalismy z tematu proponuję EOT, chyba że wrócimy do tej 911tki.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Itek » czwartek, 15 kwi 2004, 11:01

Aż 95%? Alfan, masz wyjątkowo ostre kryteria:-)
Ale masz racje - EOT.
JID: itek (kr) chrome (kr) pl
GG: Mam, ale nie używam.
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez micz » czwartek, 15 kwi 2004, 13:19

stein911 napisał(a):Micz widziałem to auto, a jakże, na forum streetracing.pl (co oczywiście nie znaczy, że lubię ten sport :wink: ). To porsche jest stunigowane przez 9ff.


Akurat ta czarna Karolkowa jest robiona przez techart...jeszcze lepsze przekozaki.
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez mototom » czwartek, 15 kwi 2004, 14:36

golden napisał(a):ty mnie moto powiedz co ma wspolnego taki wypasny ML 430 ze skora i klimka na 17 :twisted: do takiego ML 430 z klasy T2 bo chyba nic oprocz znaczka mercedesa... chodzi mi o podzespoly konkrtenie - wydaje mi sie ze na tej zasadzie mozmey porownywac Xsare WRC i Xsare RC - kazde dobre ma swoje przeznaczenie i wiele wspolnego nie maja ze soba

Samochód klasy T2 to jest odpowiednik N grupy. A samochód klasy T1 to są właśnie "terenowe wrc" jak choćby BMW X5 która nie ma nic wspólnego z cywilem. Sprawdź zamim coś napiszesz.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez golden » czwartek, 15 kwi 2004, 16:32

gościu wyluzuj

tomek wiem ze T2 to grN ale mimo tego sie pytam czy to rzeczywiscie ma wiele wspolnego z cywilem

rozumiem ze wzieli ML 430 - wywalili niepotrzebne rzeczy wsadzili klatke wydech zawiasy jakis filtr i w droge? cos mi tu nie pasuje a mechanizmy przeniesienia napedu itd ?? albo ja jestem taki tepy
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mototom » czwartek, 15 kwi 2004, 16:49

No ma wiele wspólnego, bo napędy muszą byc seryjne w tej klasie. Mówie ci, że to są seryjne samochody.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kuba M. » czwartek, 15 kwi 2004, 16:54

Jeszcze wracając do tematu pseudo-terenówek. Uważam je po prostu za niebezpieczne, nie wiem po co po drogach mają jeździć dwutonowe kloce, jeżdzące gorzej i wolniej od zwyczajnych limuzyn. Kupowanie takiego samochodu nie ma żadnego logicznego uzasadnienia, a daje jedynie _złudne_ poczucie bezpieczeństwa biernego. Człowiek, który będzie chciał jeździć w terenie nie kupi MLa albo Cayenna. Widziałem wygodniejsze samochodu od SUVów, lepiej jeżdzące i znacznie bezpieczniejsze. No i tańsze.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez golden » czwartek, 15 kwi 2004, 17:00

dziekuje ci mototomie za wypowiedz :)

kuba ale juz o tym wałkowalismy :)
bez przesady najwolniejszy ML czy X5 moga poruszac sie szybciej niz 80% samochodow w tym kraju

a co do niebezpieczenstwa to jest to smieszny argument

moze zakazac jazdy autobusom i TIROM - skonczmy ten temat nie rozumiem ciebie :)

moze w ogole zakaz jazdy samochodom powyzej 1.5 tony i 4.5 m bo sa niebezpieczne :D albo zakaz jazdy samochodom ponizej 130 koni bo sa za wolne :D
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mototom » czwartek, 15 kwi 2004, 17:02

Patrząc na to z tej strony to do wszystkich samochodów mozna się doczepić. Jedne za szybkie, inne za wolne, jeszcze inne za duże.
Jeżeli są sprzedawane to znaczy, że jest na nie zapotrzebowanie.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kuba M. » czwartek, 15 kwi 2004, 18:09

golden napisał(a):a co do niebezpieczenstwa to jest to smieszny argument

moze zakazac jazdy autobusom i TIROM - skonczmy ten temat nie rozumiem ciebie :)


TIRy i autobusy są niewątpliwie niebezpieczne. Decydującym czynnikiem jest masa, która wpływa na skuteczność hamowania czy omijania przeszkód. Pozatym samochód o masie 2,5 tony przy zderzeniu czołowym z pojazdem o masie jednej tony nie daje mu żadnych szans. Za to przy spotkaniu z twardą przeszkodą samochody cięższe wyglądają niejednokrotnie bardziej żałośnie od zwyczajnych pojazdów. Chodzi tu o ile się nie mylę o masę jako zostaje wyhamowana na przeszkodzie. Właścicielom owych SUVów wydaje się, że mają najbezpieczniejsze samochody świata - a gówno prawda. Stąd pisałem o złudnym poczuciu bezpieczeństwa jakie te samochody dają nieświadomym niczego właścicielom.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron