
Co zrobić? sprubować zmienić z powrotem olej czy muszę robić pierścienie?
Moderator: SebaSTI
Kuba M. napisał(a):Ciężko się diagnozuje usterki przez net. Jaki masz przebieg i na jakim typie oleju jeździsz? Jak go przegrzałeś to uszczelka pod głowicą mogła zacząć puszczać, nie masz czasem oleju w zbiorniczki wyrównawczym, albomajonezu na bagnecie?
maciekd napisał(a):A nie jeździłeś przypadkiem wcześniej na oleju mineralnym? MIneralny ma to do siebie, że powstają nagary które dodatkowo uszczelniają silnik. Przy zamianie na syntetyczny nagary sie rozpuściły i mogły powstać nieszczelności. Zwlaszcza jeśli silnik ma duży przebieg. A jak często musisz dolewać olej? Jeśli 1l na 1000 - 1500km to chyba nie ma powodu do paniki, pierścienie są raczej w miare OK. Trzeba sprawdzić spaliny. Jeśli ni kopci olejem to może masz jakieś inne nieszczelności? Warto też sprawdzić ciśnienie w cylindrach, to może coś powiedzieć o stanie silnika i pierścieni tłokowych.
ZOWA napisał(a):tylko pamietaj ze nie wszystkie rodzaje oleju mozna po sobie mieszac
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość