No i wszystko powoli sie uklada. Wspaniale widziec, ze Malcolmowi udalo sie sciagnac Ogiera do M- Sportu. Liczylem na to, ze to nastapi, ale az nie wierzylem, ze ten dzien nadejdzie. Wilson probowal sciagnac Loeba w 2005, Ogiera w 2011, no i ostatecznie ma Sebastiena na 2017

ciekawe czy jest szansa na powrot Forda, ale na pewno maja bardzo duze szanse na tytul kierowcow.
Trio Finow w Toyocie bynajmniej zaskoczeniem nie jest, natomiast jestem bardzo ciekaw tego w ktorym miejscu bedzie Yaris WRC w porownaniu z rywalami. CIesze sie, ze Lappi dostal szanse, oby wykorzystal ja jak najlepiej. I musze przyznac, ze w oklejeniu Toyota wyglada naprawde calkiem ladnie, w kazdym razie duzo lepiej niz w wersji testowej.
Patrzac na sklady, do tytulu producentow mozna typowac Hyundaia jako faworytow, chyba, ze Tanak bedzie tak regularnie punktowac jak w tym roku (albo i lepiej), a Ogier odjedzie rywalom.
Pytanie jeszcze pozostaje co z Mikkelsenem, obawiam sie, ze nie ma za bardzo dla niego miejsca. Ostatnia deska ratunku jest faktycznie jakis prywatny zespol VW (bo watpie, ze pojdzie na WRC Trophy w Polo WRC'16). Chyba, ze DMACK, ale to rowniez raczej bardzo malo prawdopodobne.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)