żółtodziób napisał(a):A kto mówi o najnowszej specyfikacji? Była mowa tylko o DS3, więc uwaga o tym czy jest to generacja wstecz czy aktualna nie ma żadnego znaczenia. Kolejna rzecz to pytanie skąd wiedza, że fabryki poza M-Sportem nie chcą sprzedawać swoich wozów? Może VW ma na to wywalone, bo oni mają tyle forsy, że milion w prawo czy milion w lewo to im nie zrobi, ale jak sobie wyobrażasz sytuację, że przychodzi kierowca do PH Sport, kładzie im na stole 2 miliony Euro, a oni odpowiadają "przykro nam, nic z tego"? Przecież to jest jakiś absurd. Gdyby rzeczywiście nie chcieli samochodów wynajmować to by zamknęli PH. Zwyczajnie nie jest łatwo znaleźć chętnego który położy tyle forsy ile potrzeba na takie auto.Fiesta jest proporcjonalnie tyle tańsza ile jest w niej drutu zamiast normalnych części. A jeszcze tańsze było Mini, które było w stanie przejechać czasem jedną pętle bez awarii a czasem nie. Prosta zasada biznesowa, jak ktoś ma coś dobrego to nie sprzeda tego tanio, chyba że jest polskim rządem.
Ze stwierdzeniem że nic nie ustabilizował nie zamierzam polemizować, bo znowu bym napisał całą litanię powodów dlaczego nie masz racji. Powiem tylko ze w tym momencie zaprzeczasz sam sobie. Zawsze głosiłeś tezę, że ważny jest wynik no i wynik był najlepszy z możliwych w swojej klasie. Niezależnie więc jakie kryteria oceny przyjąć nie można zaprzeczyć ,że postępy były.
Stad ze sa zawodnicy ktorych stac na to ze jak by vw chcial sprzedac swoj samochod to jestem na 100% pewien ze byli by tacy ktorych stac by bylo na kupno. Moze byl nawet taki co citroenowi dawal i 4 miliony, ale chcial umiescic logo ELF, a total nie po to wspiera citroena zeby na citroenie byla konkurencujna firma i kolo sie zamyka. Czysta kalkulacja. Co z tego ze dostali by od kogos te 2 jak mogli by stracic pewne np. 6 i w tym momencie te 2 banki nie maja racji bytu. Po za tym co to jest 2 mln. Euro W wrc. W polsce sezon r5 kosztuje 1/4 tego. Z reszta nie istotnie. Jedno czy dwa auta sprzedane dla fabryki w wrc nie zrobi im wielkiej rożnicy. Zeby zarobic konkretne pieniadze musiala by byc masówa ja w m sport.
Nie zaprzeczam sam sobie bo na " gorze " w fabrykach nie siedza idioci, ktorzy nie rozrozniaja konkurencji w wrc2 a wrc itd. Mozesz dojechac na 1 miejscu w wrc2 a wezma tego co dojechal na 4 miejscu w wrc i teraz polemizujmy co jest wiecej warte, bo moim zdaniem 4 . Mowie oczywiscie o warosci dla zespolu fabrycznego a nie przejsciu do historii jako mistrz swiata.