Wales Rally GB

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Wales Rally GB

Postprzez Thomas » sobota, 14 lis 2015, 11:01

nie wyciągaj zdań z kontekstu, doczytaj, a że to niedoinwestowany złom to oczywiste.

tymczasem świetny czas na kolejnym OS. Niestety nie obyło się bez kary po wczorajszym dniu: 1min.

Obrazek- to do tych co narzekają na organizację RP

swoją drogą wczoraj w relacji live, było widać, jak tuż po przejeździe jednego z wurców jakaś osobówka wjechała na OS :shock:
"W zeszłym roku miałem pięć wypadków i żaden nie był wynikiem nadmiernej prędkości...ci, którzy nie rozumieją tego sportu, mają prawo nie wiedzieć. Natomiast ci, którzy są w tym sporcie czasami powinni pomyśleć...ale z czasem zapominają.
Avatar użytkownika
Thomas
A5
 
Posty: 660
Dołączył(a): wtorek, 7 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: SB/LZ


Re: Wales Rally GB

Postprzez hbo » sobota, 14 lis 2015, 11:10

Porównując do kierowców Msportu którzy dostali zielone światło, a Wilson wręcz rozkazał im iść flat out, by w końcu pokazali tempo, to jazda Kubka wygląda świetnie.
hbo
 
Posty: 20
Dołączył(a): niedziela, 11 sty 2015, 14:46

Re: Wales Rally GB

Postprzez mwieczor » sobota, 14 lis 2015, 11:17

Thomas napisał(a):a że to niedoinwestowany złom to oczywiste.


No tak, "doinwestowanie" polegałoby na wymianie na "all-new" na każdym serwisie.
Z motorsportforum:
"if you smash 3 wheels in a rally, you can't be surprised that your gearbox breaks. even if he drove a factory volkswagen he would probably make it break somehow."
"as i said before: if he would stop hitting things, his car probably wouldn't break down so often."

W pełni podzielam to zdanie. Skrzynia się "zepsuła" bo coś w niej wybiło dziurę i olej się wylał - cóż, to nie Leopard czy T-91, tylko wurc ...
mwieczor
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): środa, 16 sty 2013, 19:50

Re: Wales Rally GB

Postprzez maciotacio » sobota, 14 lis 2015, 11:32

No tak, bo Robert na każdym rajdzie kasuje totalnie auto, że nie maja kasy aby doinwestować auto. To jest to co ten osobnik sugeruje na tamtym forum. Nie chce mi się tego tematu tam ciągnąć jak i tutaj, żeby nie robić syfu w temacie o rajdzie GB. Widocznie trzeba tak jechać, żeby liczyć się w walce, a nie podróżować w grupie Prokop, Bertelii, Lefebvre. A wtedy były by głosy, że to beztalencie, kolejne wozidło itp. Tak źle i tak źle.

Przypominam, że można obejrzeć odcinek live na PSExtra albo wrc+
Avatar użytkownika
maciotacio
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): środa, 19 wrz 2012, 11:58

Re: Wales Rally GB

Postprzez Thomas » sobota, 14 lis 2015, 11:36

maciotacio +

nadal wyciągasz z kontekstu...nawet nie przeszła mi przez myśl ta awaria, tylko kontekst całego sezonu (opony, felgi, dyfry itd), bo oczywistym jest, że dziura w skrzyni mogła być wynikiem uderzenia, mogła...zresztą, jak zwykle wszystko oparte o "probably"- opinia tyle samo warta co opinie z innych forum, niczym analitycy od prognoz finansowych... gdybać każdy potrafi. A dorabianie sobie historii o częstym uderzaniu...no proszę Cię, nie wiem co autor miał na myśli, chyba, że pisze o szajsowatych Pirelkach, to ok. Zastanów się co piszesz, ile miał poważnych dzwonów w tym sezonie? jeden? w Finlandii? Resztę wiesz...
"W zeszłym roku miałem pięć wypadków i żaden nie był wynikiem nadmiernej prędkości...ci, którzy nie rozumieją tego sportu, mają prawo nie wiedzieć. Natomiast ci, którzy są w tym sporcie czasami powinni pomyśleć...ale z czasem zapominają.
Avatar użytkownika
Thomas
A5
 
Posty: 660
Dołączył(a): wtorek, 7 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: SB/LZ

Re: Wales Rally GB

Postprzez mwieczor » sobota, 14 lis 2015, 12:01

maciotacio napisał(a): Widocznie trzeba tak jechać, żeby liczyć się w walce


Czy RK "liczy się w walce" ?
Po OS8 zajmuje 12 miejsce, za Bertellim i Prokopem.
W klasyfikacji sezonu - miejsce 15, za Prokopem i Al-Qassimi'm.
Czyli efektywność metody jest słaba.
mwieczor
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): środa, 16 sty 2013, 19:50

Re: Wales Rally GB

Postprzez mwieczor » sobota, 14 lis 2015, 12:05

Thomas napisał(a):Zastanów się co piszesz, ile miał poważnych dzwonów w tym sezonie? jeden? w Finlandii? Resztę wiesz...


Jakie to ma znaczenie czy dzwon jest "poważny" czy nie ? Chyba tylko dla ilości wejść na YT.
Niestety, nawet "niepoważny" dzwon - jak w Niemczech, gdzie musieli wyjmować szybę, żeby jechać dalej - często kończy szanse na wynik na mecie.
Dobry wynik jest sumą jazdy szybkiej i czystej - brak czystości jest tak samo zły jak brak szybkości.
Owszem, dla młodego widza bardziej widowiskowy jest dzwoniący Kubica niż jadący "wolno" Prokop - ale z punktu widzenia efektywności i wyników są porównywalnymi zawodnikami - dlatego jeżdżą w prywatnych zespołach, bez szans na fabryczny fotel.
mwieczor
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): środa, 16 sty 2013, 19:50

Re: Wales Rally GB

Postprzez Thomas » sobota, 14 lis 2015, 12:11

znaczenie ma takie, że w tym roku większość niepowodzeń wynika z problemów technicznych i innych dziwnych zdarzeń oponiarsko-felgowych, co "sprytnie" pomijasz, a doskonale o tym wiesz :roll: takie fakty. "Sprytnie" pomijasz, że to kierowca wyścigowy jeszcze, z dysfunckją ręki, który w padlinie podpina się pod czołówkę fabryk. Zresztą skończmy ten głupawy temat. Możesz się cieszyć jeśli nie będzie go w przyszłym sezonie w WRC, wtedy wszechpolska zawiść ucichnie. Jeśli nie będzie jeździł to będziesz mógł odetchnąć z ulgą :roll: eech.
Ostatnio edytowano sobota, 14 lis 2015, 12:16 przez Thomas, łącznie edytowano 1 raz
"W zeszłym roku miałem pięć wypadków i żaden nie był wynikiem nadmiernej prędkości...ci, którzy nie rozumieją tego sportu, mają prawo nie wiedzieć. Natomiast ci, którzy są w tym sporcie czasami powinni pomyśleć...ale z czasem zapominają.
Avatar użytkownika
Thomas
A5
 
Posty: 660
Dołączył(a): wtorek, 7 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: SB/LZ

Re: Wales Rally GB

Postprzez mwieczor » sobota, 14 lis 2015, 12:15

Thomas napisał(a):znaczenie ma takie, że w tym roku większość niepowodzeń wynika z problemów technicznych i innych dziwnych zdarzeń oponiarsko-felgowych, co "sprytnie" pomijasz,


Przy takich samych okolicznościach dotyczących Kościuszki i Mini, hejt lał się szeroką rzeką.
Life is brutal - prywatna Fiesta obsługiwana przez Włochów to był wybór RK, więc nie jest to usprawiedliwienie.
Głupotą było jawne krytykowanie M-Sportu w sytuacji, gdy jest monopolistą na rynku prywatnych WRC.
mwieczor
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): środa, 16 sty 2013, 19:50

Re: Wales Rally GB

Postprzez Thomas » sobota, 14 lis 2015, 12:20

Kościuszko, nie wygrywał OS, nawet nie zbliżał się do pierwszej piątki. Co tu więcej dodawać. Zresztą, temat już tyle przewałkowany, nie wiem po co go zaczepiasz, ja go nie hejtowałem, co prawda wkurzył mnie kilkoma bezsensownymi wypowiedziami, ale nic do niego nie mam. A o tym, dlaczego Kubic wybrał, bądź nie Fiestę pisał niejednokrotnie, ale jak widać niektórzy lubią sobie dorabiać swoje teorie. peace


wygląda na to, że anulowali karę Robertowi :wink:
"W zeszłym roku miałem pięć wypadków i żaden nie był wynikiem nadmiernej prędkości...ci, którzy nie rozumieją tego sportu, mają prawo nie wiedzieć. Natomiast ci, którzy są w tym sporcie czasami powinni pomyśleć...ale z czasem zapominają.
Avatar użytkownika
Thomas
A5
 
Posty: 660
Dołączył(a): wtorek, 7 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: SB/LZ

Re: Wales Rally GB

Postprzez Mad Max » sobota, 14 lis 2015, 12:57

Thomas napisał(a):znaczenie ma takie, że w tym roku większość niepowodzeń wynika z problemów technicznych i innych dziwnych zdarzeń oponiarsko-felgowych, co "sprytnie" pomijasz, a doskonale o tym wiesz :roll: takie fakty.
Fakty są takie że dalej uprawiacie Polsatowskie Studio F1 gdzie wszystko inne jest winne tylko nie kierowca i wszystko co się dzieje jest na pewno winą felg i opon, tak samo w zeszłym roku zwalano wszystko na nie działającą prawidłowo skrzynię biegów - jeszcze mi powiedz że wczorajsza przygoda na Myherin 2 też była tym spowodowana - więc kto tu sprytnie pomija pewne fakty ??
Thomas napisał(a):"Sprytnie" pomijasz, że to kierowca wyścigowy jeszcze, z dysfunkcją ręki, który w padlinie podpina się pod czołówkę fabryk.
Każdy o tym znakomicie wie więc po co o tym w kółko to powtarzać??
Thomas napisał(a):Kościuszko, nie wygrywał OS, nawet nie zbliżał się do pierwszej piątki. Co tu więcej dodawać.
Może to że szrotowi jakim jeździł bliżej było do R5 niż do prawdziwego WuRCa i myślę że przez większość sezonu marzył żeby przesiąść się w taką "padlinę" jaką jeździ w tym roku Robert. Poza tym to skąd masz pewność i przeświadczenie że gdyby Kościuszko zaczął pałować nie patrząc na wynik końcowy to by tych odcinków nie wygrywał ??
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Wales Rally GB

Postprzez HenriS12B » sobota, 14 lis 2015, 13:00

Robert ma wyciek oleju, wiec juz raczej po emocjach
Avatar użytkownika
HenriS12B
N2
 
Posty: 196
Dołączył(a): wtorek, 26 lut 2013, 10:37
Lokalizacja: na łuku za szczytem

Re: Wales Rally GB

Postprzez Thomas » sobota, 14 lis 2015, 13:10

Mad. Nie wtrącaj się między zagryzkę a wódkę i nie dopowiadaj jakiś dziwnych historii :roll:. ponieważ znów mamy świetny czas na odcinku, tylko, że już zaczynają się problemy z autem :evil:
"W zeszłym roku miałem pięć wypadków i żaden nie był wynikiem nadmiernej prędkości...ci, którzy nie rozumieją tego sportu, mają prawo nie wiedzieć. Natomiast ci, którzy są w tym sporcie czasami powinni pomyśleć...ale z czasem zapominają.
Avatar użytkownika
Thomas
A5
 
Posty: 660
Dołączył(a): wtorek, 7 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: SB/LZ

Re: Wales Rally GB

Postprzez viper » sobota, 14 lis 2015, 13:23

mwieczor napisał(a):
maciotacio napisał(a): Widocznie trzeba tak jechać, żeby liczyć się w walce


Czy RK "liczy się w walce" ?
Po OS8 zajmuje 12 miejsce, za Bertellim i Prokopem.
W klasyfikacji sezonu - miejsce 15, za Prokopem i Al-Qassimi'm.
Czyli efektywność metody jest słaba.

Bingo, bo metod moze wiele, a o tym czy dana metoda jest skuteczna swiadczy jaki jest jej efekt koncowy.
maciotacio napisał(a):No tak, bo Robert na każdym rajdzie kasuje totalnie auto, że nie maja kasy aby doinwestować auto. To jest to co ten osobnik sugeruje na tamtym forum. Nie chce mi się tego tematu tam ciągnąć jak i tutaj, żeby nie robić syfu w temacie o rajdzie GB. Widocznie trzeba tak jechać, żeby liczyć się w walce, a nie podróżować w grupie Prokop, Bertelii, Lefebvre. A wtedy były by głosy, że to beztalencie, kolejne wozidło itp. Tak źle i tak źle.

Przypominam, że można obejrzeć odcinek live na PSExtra albo wrc+

No a teraz nie leja sie hejty ? Zobacz na kazdy inny portal nie rajdowy. Roznica jest taka ze na ogolnych portalach to smiem twierdzic ze koscuszko "lepiej wygladal " niz kubica , a na rajdowych byl krytykowany. W przypadku kubicy jest bardziej odwrotnie.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Wales Rally GB

Postprzez Mad Max » sobota, 14 lis 2015, 13:35

Thomas napisał(a):Mad. Nie wtrącaj się między zagryzkę a wódkę i nie dopowiadaj jakiś dziwnych historii
Chyba się chłopczyku za bardzo zapędziłeś i na pewno nie będziesz mi mówił gdzie mogę się wtrącać a gdzie nie, odniosłem się tylko do Twoich tekstów, poza tym to nie odpowiedziałeś na moje pytania.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość