Matthias Schmidt napisał(a):viper - troche przesadzasz. Bez watpienia, same niezle oesowe wyniki nie dadza posady w fabryce, jesli nie konczy sie rajdow. Ale totalne wozenie sie (jazda na dojechanie) tez tego nie zagwarantuje. Prokop regularnie punktuje, nawet do Top 5 zdarzylo mu sie wejsc. I dal mu ktos posade w fabryce? Nie, i nikt mu juz jej nie da. Zeby dostac sie do fabryki, trzeba umiec polaczyc dobre tempo z wynikami, co czasami dla mniej doswiadczonego kierowcy laczy sie z koniecznoscia odpuszczania w niektorych momentach, czy wrecz rajdach. Tego RK brakuje, bo gdyby czesciej zdarzalo mu sie odpuszczac, to mialby wiecej niezlych wynikow, a dodajac do tego jego fenomenalne nieraz tempo, mialby duzo latwiej.
Nie wiem czy przesadzam, ale po za podnietami wszystkich w kolo ja nie widze zeby mialo to odzwierciedlenie w fabrykach. Zaden team nie da ci auta za milion jezeli nie bedziesz potrafil go umiejetnie wykorzystac. Prokop w top 5 byl od swieta no nie przesadzaj. Gwarantuje ze ze jak by kubica regularnie byl w top 5 angaz w fabryce ma pewny.
Gdzie ja napisalem wożenie sie.prokop prokopem a kubica kubica. mowisz ze prokopa droga donikad zaprowadzi i jasne, ale czy ta droga kubice zaprowadzi do fabryki moim zdaniem nie. Cala madrosc zawodnika w tym zeby nauczysc sie odpuszczac ale sa zawodnicy ze nie wiedza jak to sie robi i nigdy sie tego nie naucza, bo to nie jest takie proste, a latvala do dzisiaj ma z tym problem. Na szczescie jego roznica sprzetowa jest tak duza ze ma lzej. Po za tym latva mial czas na wszystko jego debiut w ms byl jak mial 17 lat, a mimo to nie uwazam zeby sie sprawdzil na to co w niego wsadzono. Mysle ze latvala to wlasnie jest przyklad na to zeby najpierw zatrudniac zawodnika ktory dojezdza a potem od niego wymagac wynikow, bo taka jest kolej rzeczy. Nie mozna przyjsc z nikad i lac zawodnikow w MS. tzn. Mozma tylko to ma bardzo krotkie nogi i na krotkim dystansie. Kubica jest dzisiaj w tym wieku ze jak fabryka ma infestowac w 30 latka ktory dzwoni na potege to woli inwestowac w 20 latka. Proste tansze i bez ryzyka. Kubica dzisiaj dla fabryki jest zbyt duzym ryzykiem gwarantujacym duze wydatki a nie gwarantujacym wyniku, dlatego nie ma przelozenia w bezposrednim zainteresowaniu fabryki. W najlepszej sytuacji by po tytule w wrc 2 tylko mial pecha ze nie bylo miejsca czy sie nie dogadali loto total czy kto tam inny. Dzisiaj jego akcje spadly i jest o 3 lata starszy.