Starty Kubicy w Rajdach

Jak sama nazwa wskazuje, dyskusje na ogólne tematy.

Moderator: SebaSTI

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez viper » środa, 28 paź 2015, 16:14

Matthias Schmidt napisał(a):viper - troche przesadzasz. Bez watpienia, same niezle oesowe wyniki nie dadza posady w fabryce, jesli nie konczy sie rajdow. Ale totalne wozenie sie (jazda na dojechanie) tez tego nie zagwarantuje. Prokop regularnie punktuje, nawet do Top 5 zdarzylo mu sie wejsc. I dal mu ktos posade w fabryce? Nie, i nikt mu juz jej nie da. Zeby dostac sie do fabryki, trzeba umiec polaczyc dobre tempo z wynikami, co czasami dla mniej doswiadczonego kierowcy laczy sie z koniecznoscia odpuszczania w niektorych momentach, czy wrecz rajdach. Tego RK brakuje, bo gdyby czesciej zdarzalo mu sie odpuszczac, to mialby wiecej niezlych wynikow, a dodajac do tego jego fenomenalne nieraz tempo, mialby duzo latwiej.

Nie wiem czy przesadzam, ale po za podnietami wszystkich w kolo ja nie widze zeby mialo to odzwierciedlenie w fabrykach. Zaden team nie da ci auta za milion jezeli nie bedziesz potrafil go umiejetnie wykorzystac. Prokop w top 5 byl od swieta no nie przesadzaj. Gwarantuje ze ze jak by kubica regularnie byl w top 5 angaz w fabryce ma pewny.
Gdzie ja napisalem wożenie sie.prokop prokopem a kubica kubica. mowisz ze prokopa droga donikad zaprowadzi i jasne, ale czy ta droga kubice zaprowadzi do fabryki moim zdaniem nie. Cala madrosc zawodnika w tym zeby nauczysc sie odpuszczac ale sa zawodnicy ze nie wiedza jak to sie robi i nigdy sie tego nie naucza, bo to nie jest takie proste, a latvala do dzisiaj ma z tym problem. Na szczescie jego roznica sprzetowa jest tak duza ze ma lzej. Po za tym latva mial czas na wszystko jego debiut w ms byl jak mial 17 lat, a mimo to nie uwazam zeby sie sprawdzil na to co w niego wsadzono. Mysle ze latvala to wlasnie jest przyklad na to zeby najpierw zatrudniac zawodnika ktory dojezdza a potem od niego wymagac wynikow, bo taka jest kolej rzeczy. Nie mozna przyjsc z nikad i lac zawodnikow w MS. tzn. Mozma tylko to ma bardzo krotkie nogi i na krotkim dystansie. Kubica jest dzisiaj w tym wieku ze jak fabryka ma infestowac w 30 latka ktory dzwoni na potege to woli inwestowac w 20 latka. Proste tansze i bez ryzyka. Kubica dzisiaj dla fabryki jest zbyt duzym ryzykiem gwarantujacym duze wydatki a nie gwarantujacym wyniku, dlatego nie ma przelozenia w bezposrednim zainteresowaniu fabryki. W najlepszej sytuacji by po tytule w wrc 2 tylko mial pecha ze nie bylo miejsca czy sie nie dogadali loto total czy kto tam inny. Dzisiaj jego akcje spadly i jest o 3 lata starszy.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42


Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Matthias Schmidt » środa, 28 paź 2015, 16:47

Po pierwsze - nie napisalem ze Prokop byl czesto w Top 5, tylko ze zdarzylo sie ze tam sie znalazl. Wiec czytaj uwaznie.
Po drugie - nie twierdze, ze Ty piszesz o wozeniu sie. Ja tylko pisze o roznicy.

Poza tym, owszem, zgodze sie, z tym co piszesz o tej 'madrosci', sam o tym pisalem. Musze przyznac Ci racje - lepiej fabryce zainwestowac w nawet dzwoniacego 20-latka niz 30- latka, ale na dobra sprawe sytuacja rynkowa jest jaka jest. Poza trio VW, trio Hyundaia, duetem M- Sportu i Citroena, na horyzoncie widac jedynie Tidemanda, Lappiego, Lefabvre i tych dwoch mlodych z Toyoty. Fabryki raczej wola wstrzymac sie z zatrudnieniem takich mlodzikow, zeby ich nie spalac. Widac na przykladzie Lefabvre'a ze jest jeszcze za wczesnie. Camilli i Tuninen (tak on sie nazywa? sory, ale nie pamietam do konca), raczej nie sa jacys blyskotliwi. Za to taki Citroen chetnie zmienilby Meeke na kogos innego, moze i Ostberga na kogos innego. Nie wezmie Lefabvre'a bo powinni mu dac jeszcze minimum jeden sezon w WRC2. Juniorow Volkswagenowi tez nie podpieprzy, bo to niemozliwe, a na dodatek byc moze bylaby ta sama historia co ze Stephane'm. Nie podkradnie nikogo z Hyundaia, Volkswagena. Wiec jakie ma mozliwosci? Zostawic ten sam sklad i naiwnie liczyc na jakas zmiane, albo zaryzykowac i wziac Kubice. Fakt jest faktem, punktowo i wynikowo, Kubica wypada bardzo marnie na tle dwojki Citroena, ale moze Matton stwierdzi, ze jak nie sprobuje to sie nie dowie, a ze skladem Meeke-Ostberg tytulow i tak nie zdobeda. Ok, to jest kwestia duzego ryzyka i uwazam, ze na razie awans do fabryki skonczylby sie dla RK zle, ale jakas szansa jest. Natomiast inny fakt, ze tylko Citroen jest w takiej sytuacji. VW ma mocna trojke + 2 mlodych, Hyundai ma cala czworke, a M- Sportu chyba nie ma co liczyc, bo wymiana Kubicy na Tanaka bylaby wymiana 'zamienil stryjek siekierke na kijek' (tym bardziej, ze Ott w tym roku troche niezlych wynikow zrobil + jest bardzo szybki), a Evans nie jest szybki zawsze, ale za to jest wrecz pewniakiem do zdobywania punktow.
Najlepsza opcja dla RK moim zdaniem, bylby team B. Nie mialby presji wynikow, co mogloby miec dosc negatywny wplyw na niego, ale za to mialby dobry sprzet i ogarnieta ekipe wokol siebie.

Odnosnie juniorow - pewnie, mozna powiedziec, ze sciagniecie Kubicy do zespolu jest takim samym ryzykiem jak sciagniecie Tidemanda/Lappiego/Lefabvre. Po czesci tak jest, ale RK mimo wszystko ma juz wieksze doswiadczenie w wurcu, wiec spodziewam sie,ze gdyby taki Citroen mial wybierac miedzy ryzykiem wziecia Kubicy, a ryzykiem wziecia Lefabvre'a, wzialby Kubice, bo Lefabvre moze jeszcze rok poswiecic na rozwoj w WRC2. Kubica juz niekoniecznie.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez DonCorrado » środa, 28 paź 2015, 17:32

Viper z Twoich słów można wyczytać różne rzeczy, w tym takie, że jak ktoś weźmie Kubice to Ty się nadajesz na przyszłego szefa np. Toyoty jakby Makinen zawiódł :wink:

Kubica puszcza oko, dziennikarze robią zamieszanie, jestem skłonny uwierzyć ze Citroen weźmie Kubice jak zostanie w tym sporcie. Albo za Meeka, albo do trzeciego auta, żeby Meek wiedział, że chętny tylko czeka na jego potknięcie, choć Mads też nie jest bezpieczny. Albo ewentualnie Toyota jak ma worek pieniędzy to oprócz juniorki może zasponsorować Kubicy starty, żeby w razie W mieć kogoś na początek.
Avatar użytkownika
DonCorrado
A6
 
Posty: 1217
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 11:31

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Mariusz » środa, 28 paź 2015, 17:41

Co?? To viper nie jest szefem fabrycznego zespołu wrc? Przecież przed chwilą tłumaczył co dokładnie fabryki szukają w kierowcach i ich motywy wybierania zawodników! Czuję się oszukany ;)
Gregor, z tymi zespołami z trzema kierowcami to chyba ma być dopiero od 2017. Jeśli mnie pamięc nie myli to Tommi Makinen rzucił takim tekstem gdzieś w wywiadzie w tym roku, ale niestety nie potrafie teraz znaleźć.
Mariusz
Mariusz
N3
 
Posty: 376
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 07:54

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez viper » środa, 28 paź 2015, 18:42

DonCorrado napisał(a):Viper z Twoich słów można wyczytać różne rzeczy, w tym takie, że jak ktoś weźmie Kubice to Ty się nadajesz na przyszłego szefa np. Toyoty jakby Makinen zawiódł :wink:

Kubica puszcza oko, dziennikarze robią zamieszanie, jestem skłonny uwierzyć ze Citroen weźmie Kubice jak zostanie w tym sporcie. Albo za Meeka, albo do trzeciego auta, żeby Meek wiedział, że chętny tylko czeka na jego potknięcie, choć Mads też nie jest bezpieczny. Albo ewentualnie Toyota jak ma worek pieniędzy to oprócz juniorki może zasponsorować Kubicy starty, żeby w razie W mieć kogoś na początek.

Ja sie na nikogo nie nadaja. Po prostu wyrazam swoja opinie, a jak bedzie zobaczymy czy kubica wejdzie do fabryki nawet na 3, bo moim zdaniem na 3 predzej wejdzie lefebr niz kubica, bo nie po to fabryka pompuje w mlodego zawodnika pieniadze.
Spokojne posmiejemy sie wspolnie jak sie okaze ze jest tak jak ja powiedzialem , ale lepiej nie bo wam przez gardlo nie przejdzie ze viper mial racje :) tzn. W ekserymenty z kierowca 31 letnim nie majacym doswiadczenia fabryki nie beda sie bawic, a na miejsce kubicy wejdzie lefebre. Jak ktos sie zlituje to da mu moze kilka startow na asfaltach. Moim zdaniem meeka zostawia i dadza szanse lefebrovi i to bedzie straszak na meeka na kolejne lata. Jedyna szansa w toyocie. Pytanie czy ona wejdzie w uklad z kims kto jest chyba dzisiaj najwieksza zagadka rajdowa, bo nie chodzi o to kto zatrudni kubice. Tylko kto podejmie ryzyko, zeby z nim eksperymentowac.

Doncorrado
Z moich rzeczy kolego wynika ze jak bym mial do dyspozycji kase jaka dysponuje fabryka to bym inwestowal w mlodego od poczatku albo w starego reprezentujacego pewien poziom. Kubica dzisiaj nie jest ani jednym ani drugim, ale z pewnoscia byl w tym roku co zdobywal tytul wrc2, ale dlaczego go nie zatrudniono wtedy. Ano dlatego ze na szutrach mial tempo prokopa. Nie zapominaj o tym ze nadal problemem sa czasy na szutrach, a to dziala raczej na minus niz na plus kubicy. Natomiast wyczytac oczywiscie sam mozesz sobie co chcesz.


Matthias Shmidt
Co do ryzyka o ktorym wspominasz to chyba lepiej dac eksperymentowac mlodemu w ktorego juz x kasy poszlo tzn. Levebre jest w lepszej sytuacji, bo on ma czas, a kubica go nie ma. Jak zaloza : dobra bierzemy pana kubice ale jak nie wypali bedziemy w lesie ale za to jak levebre nie osiagnie dzisiaj sukcessu to bedzie mial wieksza wiedze za te same pieniadze i na przyszlosc.
Jestem pod wrazenie twoich nazwisk :) nie znam tych mlodych kierowcow, ale powiem ci tak, ze jezeli to sa mlode wilki i polowa z nich bedzie traktowana jak levebre to kubica i kazdy zawodnik po 30 moze zapomniec o eksperymentowaniu z nim, bo takiego mlodziana choluje sie kilka lat za nim wyda sie wyrok na niego.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez lukasz64fj » środa, 28 paź 2015, 19:09

Moze napiszesz instrukcje jak zostac kierowca fabrycznym wrc?
Zarno
lukasz64fj
 
Posty: 27
Dołączył(a): wtorek, 9 sty 2007, 21:09

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez FlatOut » środa, 28 paź 2015, 19:12

@ viper

Przede wszystkim popracuj nad swoimi błedami:
- "moim zdaniem Meeka ZOSTAWIOM" - na szczescie się zorientowałeś i poprawiłeś bo az kuło w oczy
- "bo takiego mlodziana choluje sie" - holuje się przez samo H :P

Z moich rzeczy kolego wynika ze jak bym mial do dyspozycji kase jaka dysponuje fabryka to bym inwestowal w mlodego od poczatku albo w starego reprezentujacego pewien poziom. Kubica dzisiaj nie jest ani jednym ani drugim, ale z pewnoscia byl w tym roku co zdobywal tytul wrc2, ale dlaczego go nie zatrudniono wtedy. Ano dlatego ze na szutrach mial tempo prokopa. Nie zapominaj o tym ze nadal problemem sa czasy na szutrach, a to dziala raczej na minus niz na plus kubicy. Natomiast wyczytac oczywiscie sam mozesz sobie co chcesz.


Po pierwsze to nie jego wtedy nie zatrudniono tylko on nie podpisał umowy... Tutaj cytat:

"Gdy pytamy, czy zaakceptowałby bezwarunkowo każdą ofertę startów w zespole
fabrycznym, odpowiada krótko: Nie. I za przykład podaje końcówkę sezonu 2013,
gdy na stole miał kontrakt od Citroena. – Nie podpisałem go, bo jestem
profesjonalistą, a na tamtym etapie nie miałem nawet pilota – przyznaje. Dwa
lata później propozycja nie została ponowiona, choć tym razem Polak ma już
wszystko poukładane i w pełni na nią zasługuje."

Być może powodem był Lotos, być może to ze Robert nie miał pilota w tym konkretnym momencie... Ale ja uważam, że Robert dobrze postąpił nie podpisując tej umowy... Raczej napewno nie byłoby sensacyjnych wyników, no może coś na asfalcie by powalczył ale pewnie wyglądałoby to podobnie jak sezon w MSporcie czy WRGB 2013 czyli kiepsko. Zapewne nie podpisali by z Nim umowy na 2015 i ogólnie szansa zostałaby zmarnowana... Po tym jak wypiąłby się na Lotos pewnie i z prywatnymi startami byłoby cięzko więc to mógłby być koniec z WRC...

Myśle że Robert zdawał sobie sprawe z tego że to bylo zdecydowanie za wczesnie dla Niego na fabrykę, on potrzebował nauki tak jak sam sobie to zaplanował a w fabryce nie pozwoliliby Mu na to...

Spokojne posmiejemy sie wspolnie jak sie okaze ze jest tak jak ja powiedzialem , ale lepiej nie bo wam przez gardlo nie przejdzie ze viper mial racje :)


Ciekawe czy Ty bedziesz w stanie się przyznac do bledu i stwierdzic ze inni jednak mieli racje, bo jak większosc tu juz zauważyła kiedy Robert odnosi sukcesy/dobre wyniki to Ciebie nie ma... Zjawiasz się przy okazji porażek i wpadek...
Avatar użytkownika
FlatOut
 
Posty: 17
Dołączył(a): poniedziałek, 12 sty 2015, 16:16

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Mariusz » środa, 28 paź 2015, 19:14

Malcolm też w tej chwili wstrzymuje się z decyzjami na przyszły rok. W ostatnich wypowiedziach sugeruje, że na rynku pojawią się nowi kierowcy i dopiero po rajdzie GB będzie z nimi rozmawiał oraz że obydwoje ciągle walczą o swoją przyszłość.
Mariusz
Mariusz
N3
 
Posty: 376
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 07:54

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez viper » środa, 28 paź 2015, 19:46

FlatOut napisał(a):@ viper

Przede wszystkim popracuj nad swoimi błedami:
- "moim zdaniem Meeka ZOSTAWIOM" - na szczescie się zorientowałeś i poprawiłeś bo az kuło w oczy
- "bo takiego mlodziana choluje sie" - holuje się przez samo H :P

Z moich rzeczy kolego wynika ze jak bym mial do dyspozycji kase jaka dysponuje fabryka to bym inwestowal w mlodego od poczatku albo w starego reprezentujacego pewien poziom. Kubica dzisiaj nie jest ani jednym ani drugim, ale z pewnoscia byl w tym roku co zdobywal tytul wrc2, ale dlaczego go nie zatrudniono wtedy. Ano dlatego ze na szutrach mial tempo prokopa. Nie zapominaj o tym ze nadal problemem sa czasy na szutrach, a to dziala raczej na minus niz na plus kubicy. Natomiast wyczytac oczywiscie sam mozesz sobie co chcesz.


Po pierwsze to nie jego wtedy nie zatrudniono tylko on nie podpisał umowy... Tutaj cytat:

"Gdy pytamy, czy zaakceptowałby bezwarunkowo każdą ofertę startów w zespole
fabrycznym, odpowiada krótko: Nie. I za przykład podaje końcówkę sezonu 2013,
gdy na stole miał kontrakt od Citroena. – Nie podpisałem go, bo jestem
profesjonalistą, a na tamtym etapie nie miałem nawet pilota – przyznaje. Dwa
lata później propozycja nie została ponowiona, choć tym razem Polak ma już
wszystko poukładane i w pełni na nią zasługuje."

Być może powodem był Lotos, być może to ze Robert nie miał pilota w tym konkretnym momencie... Ale ja uważam, że Robert dobrze postąpił nie podpisując tej umowy... Raczej napewno nie byłoby sensacyjnych wyników, no może coś na asfalcie by powalczył ale pewnie wyglądałoby to podobnie jak sezon w MSporcie czy WRGB 2013 czyli kiepsko. Zapewne nie podpisali by z Nim umowy na 2015 i ogólnie szansa zostałaby zmarnowana... Po tym jak wypiąłby się na Lotos pewnie i z prywatnymi startami byłoby cięzko więc to mógłby być koniec z WRC...

Myśle że Robert zdawał sobie sprawe z tego że to bylo zdecydowanie za wczesnie dla Niego na fabrykę, on potrzebował nauki tak jak sam sobie to zaplanował a w fabryce nie pozwoliliby Mu na to...

Spokojne posmiejemy sie wspolnie jak sie okaze ze jest tak jak ja powiedzialem , ale lepiej nie bo wam przez gardlo nie przejdzie ze viper mial racje :)


Ciekawe czy Ty bedziesz w stanie się przyznac do bledu i stwierdzic ze inni jednak mieli racje, bo jak większosc tu juz zauważyła kiedy Robert odnosi sukcesy/dobre wyniki to Ciebie nie ma... Zjawiasz się przy okazji porażek i wpadek...

O nowy :). Jestes nowy wiec ci wytlumacze, bo starzy bywalcy nie zwracaja uwagi. Daj spokoj z bledami pisze automatycznie z iphona i po prorostu zle sie pisze, a nie bede skupial sie nad czyms co w kwestii rozumienia zdania nie ma znaczenia. Jak nie zrozumiesz czegos to ci chetnie w inny sposob wytlumacze. Chyba na ten temat z mojej strony.

Co do umowy kubicy wielokrotnie podkreslalem ze to temat rzeka i nikt oprocz wtajemniczonych tego nie wie, a jezeli jest jak piszesz to zaloze sie ze kubica dzisiaj tego zaluje, bo by unikna wielu problemow. Przypomne ci ze dzisiaj nadal potrzebuje nauki i jestem pewien ze dzisiaj umowy by nie odrzucil, bo trudnie trafic jak sie okazuje do fabryki niz znalezc pilota.
Co do mojej aktywnosci.
Poczytaj sobie moje komentarze i zobaczysz czy sie nie mylilem w przeszlosci, ale gwarantuje ci ze jak sie pomylilem to z pewnoscia przyznalem sie do bledu, a nawet przeprosilem bo to nie ujma.
Fakt czasami znikam ale na pewno nie powodem sa wyniki kubicy dowodem na to sa slowa jak zdazylo mu sie dobry wynik dowiezc do mety. Rajdy sa czesto w godzinach kiedy pracuje dlatego czasami mnie nie ma, ale w porzadku. Jak tak to widzisz to trudno. Jak kubica zrobil wynik to i ja podkreslile ze pojechal ladnie. Nie widzisz tego bo niestety zdarza sie to bardzo rzadko. Ja zawodnikow " wszystkich " w dyskusji rozliczam ze uzyje takiego slowa z punktow na mecie, bo to o nie chodzi. Reszta mnie nie interesuje. Jezeli zawodnik wygrywa 10 oesow a na jedenastym dzwoni to musi zwolnic bo takie sa rajdy. Wygrane oesy kubicy robily wrazenie w tamtym roku a dzisiaj zaloze sie ze ma konkretne cele, a na pewno konczenie rajdow, bo inaczej nikt go nie zatrudni nawet jak bedzie mial pilota. Ja mysle ze sie przeliczyl dlatego odrzucil kontrakt. Po genialnym sezonie w wrc2 myslal ze to bedze duzo prostsze i juz po roku to on bedzie rozstawial fabryki po kontach. Prawda jest jednak taka ze nie wiadomo co bylo. Nawet na forum pojawialo sie wiele teorii o lotosie totalu itd. Dla mnie dyskusja na ten temat nie ma sensu.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez FlatOut » środa, 28 paź 2015, 20:14

To że zarejestrowałem się na forum nie dawno i mam nie wiele postów nabitych nie znaczy że wpadłem tu przez przypadek. Czytam to forum już od dawna i swoją opinie oparłem o swoje obserwacje...

Piszesz:
Co do umowy kubicy wielokrotnie podkreslalem ze to temat rzeka i nikt oprocz wtajemniczonych tego nie wie

Więc ja podsuwam Ci pod nos wypowiedź samego zainteresowanego, ale Ty i tak jej nie akceptujesz :/

Przypomne ci ze dzisiaj nadal potrzebuje nauki i jestem pewien ze dzisiaj umowy by nie odrzucil, bo trudnie trafic jak sie okazuje do fabryki niz znalezc pilota.


Oczywiscie że dziś już by jej nie odrzucił, bo dziś jak sam to nazwał już bardziej czuje się kierowca rajdowym niż przed dwoma laty kiedy te nawyki kierowcy wyścigowego doprowadzały do błędów. Dziś już nie widzimy tych pomyłek na OSach, odruchy są bardziej rajdowe i dziś są inne cele... Widać ze na wynik liczył w Korsyce i Hiszpanii jak wyszło wiemy...

zaloze sie ze kubica dzisiaj tego zaluje, bo by unikna wielu problemow


Uniknąłby może troche problemów technicznych, co nie zmienia faktu ze dzwonilby tak samo jak dzwonil w 2014 i WRGB 2013... Uważasz ze podpisaliby z Nim dalej umowe? Ja nie sadze bo tych punktów nie było by wiele wiecej niż nazbierał w 2014, a przeciez na pkt patrzą fabryki... Zostałby skreślony jak Tanak w M-Sport, jeśliby wypiął się na Lotos to pewnie byłby już koniec jego kariery w WRC bo ciężko by było o druga szansę jaką dostał Ott...

Edit.

Tutaj kilka ciekawostek apro po tej umowy i czy tego żałuje:
http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy ... lem/xnjjv2
Avatar użytkownika
FlatOut
 
Posty: 17
Dołączył(a): poniedziałek, 12 sty 2015, 16:16

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez ZbyszekChaosu » środa, 28 paź 2015, 20:39

Chciałbym przypomnieć, że Kubica już w 2014 był w fabrycznym teamie "B"- RK M-Sport WRT. Trochę na własne życzenie bo równie dobrze mógł być w teamie "A" zamiast Evansa który wydawało się wówczas, że jest gorszym zawodnikiem. W końcowej klasyfikacji Robert wiele niestety nie zwojował, trochę spaprał ale kibice mu wybaczyli- "on uczy się wygrywać rajdy a nie ciułać punkty". Było potem narzekanie i wymyślanie jaki to Wilson jest zły i daje zły samochód, choć od początku powinno być oczywiste, że team B może być ciut gorzej traktowany. Kubica poszedł na swoje (bo po kiepskim sezonie już go fabryki nie chciały) i wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle. Zamiast skupiać się na jeździe i garściami czerpać ze zdobytych doświadczeń była walka o budżet i budowanie zespołu. Teraz okazuje się, że ten kolejny rok tez pójdzie w piach bo nie będzie już pełnego sezonu w prywatnym zespole a więc może i nie będzie tego prywatnego zespołu. Fabryki dalej go nie chcą bo w skali sezonu nie bardzo jest za co. Robert ma wielkie umiejętności i potężną wiedzę jeśli chodzi o prowadzenie samochodu. Mam jednak wrażenie, że od kilku lat nie wie jak poprowadzić swoją karierę.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez viper » środa, 28 paź 2015, 20:55

FlatOut napisał(a):Więc ja podsuwam Ci pod nos wypowiedź samego zainteresowanego, ale Ty i tak jej nie akceptujesz :/

Kolego w pelni ja akceptuje nawet ci wyrazilem swoja opinie. Zaznaczylem jednak ze do tej pory na forum bylo wiele wersji.

FlatOut napisał(a):Oczywiscie że dziś już by jej nie odrzucił, bo dziś jak sam to nazwał już bardziej czuje się kierowca rajdowym niż przed dwoma laty kiedy te nawyki kierowcy wyścigowego doprowadzały do błędów. Dziś już nie widzimy tych pomyłek na OSach, odruchy są bardziej rajdowe i dziś są inne cele... Widać ze na wynik liczył w Korsyce i Hiszpanii jak wyszło wiemy...

No kurcze trudno zeby nie bylo postepu. Prawie 3 lata w ms. No badzmy tez obiketywni. Pytanie czy postep na tyle duzy zeby awansowac na fotel fabryczny. Dla mnie nadal nie ma najwazniejszego - systematycznej mety a przynajmniej brak bladow kierowcy.


FlatOut napisał(a):Uniknąłby może troche problemów technicznych, co nie zmienia faktu ze dzwonilby tak samo jak dzwonil w 2014 i WRGB 2013... Uważasz ze podpisaliby z Nim dalej umowe? Ja nie sadze bo tych punktów nie było by wiele wiecej niż nazbierał w 2014, a przeciez na pkt patrzą fabryki... Zostałby skreślony jak Tanak w M-Sport, jeśliby wypiął się na Lotos to pewnie byłby już koniec jego kariery w WRC bo ciężko by było o druga szansę jaką dostał Ott...


Ale by wiedzial ze mial do dyspozycji wszystko co najlepsze. Troche odwroce pytanie. Czy dzisiaj uwazasz ze jest blizej podpisania. Powiem ci inaczej. Mysle ze do wygrywania oesow jak byl by w citroenie to szybciej by mu to poszlo niz we fordzie, bo by jezdzil a nie latal za wszsytkim
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez FlatOut » środa, 28 paź 2015, 21:27

Ale by wiedzial ze mial do dyspozycji wszystko co najlepsze. Troche odwroce pytanie. Czy dzisiaj uwazasz ze jest blizej podpisania. Powiem ci inaczej. Mysle ze do wygrywania oesow jak byl by w citroenie to szybciej by mu to poszlo niz we fordzie, bo by jezdzil a nie latal za wszsytkim


Też wydaje mi się, że szybciej by to poszło... Być może zamiast dwóch dzwonów na rajd miałby jeden... Ale to są tylko nasze gdybania... Ty uważasz że lepiej zrobiłby podpisując kontrakt z Citroenem ja uważam że niekoniecznie... Jedyne co jest pewne to błędna decyzja była co do sezonu 2015 i lepiej by wyszedł gdyby pozostał w takim samym układzie z Malcolmem jak w 2014...
Nie uważam żeby dziś był bliżej podpisania. Jeżeli tak się stanie to tylko dlatego że Malcolm i Yves nie sa do końca zadowoleni ze swoich kierowców i wydaje się że jeśli nic nie zmienią na przyszły rok to pozostanie ta sama stagnacja, bez szans na lepsze wyniki, więc istnieje cień szansy że ktos z nich zaryzykuje. Hyundaia już wogole nie liczę, maja Sordo Neuville Paddon'a oraz Abringa ktory ma testowac dodatkowo R5 wiec piątego kierowcy napewno nie wezmą.
Byłby bliżej fabryki gdyby kilka mocnych wyników wpadło w tym sezonie, ale tak się nie stało...
Zobaczymy co pokaże Robert w Wielkiej Brytanii, to bedzie jego trzeci występ w tym rajdzie autem klasy WRC wiec można na coś liczyc ( nie zwracając uwagi na usterki techniczne (tfu tfu).
W najgorszym wypadku pozostanie sezon 2016 i wtedy kilka mocnych wyników napewno otworzy mu drzwi do fabryki - wchodzi Toyota, kilka foteli się zwolni a prognozujących/szybkich kierowców nie ma wielu.

No zobaczymy...
Avatar użytkownika
FlatOut
 
Posty: 17
Dołączył(a): poniedziałek, 12 sty 2015, 16:16

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez gregortest » piątek, 30 paź 2015, 08:39

A ja myslę, że dla wszystkich ruchy które odbędą się w wrc, będą zaskoczeniem.
Oni już sobie poukładali sezon 2016...
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez HenriS12B » piątek, 30 paź 2015, 10:32

Myślę, że jest niewielu kibiców, dla których status quo będzie zaskoczeniem, ale przynajmniej będziesz mógł powiedzieć, że miałeś rację...
Sorry Gregor za małą złośliwość :wink:
Avatar użytkownika
HenriS12B
N2
 
Posty: 196
Dołączył(a): wtorek, 26 lut 2013, 10:37
Lokalizacja: na łuku za szczytem

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron