Starty Kubicy w Rajdach

Jak sama nazwa wskazuje, dyskusje na ogólne tematy.

Moderator: SebaSTI

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Matthias Schmidt » środa, 28 paź 2015, 00:34

Rozumiem Twoj punkt widzenia i w pewnym sensie sie z tym zgadzam. Tez mi sie wydaje, ze dosc trudno, zeby na ta chwile RK dostal posade w fabryce, bo musi pokazac, ze potrafi przywozic punkty, bo od wygrywania oesow nikt jeszcze mistrzem swiata nie zostal. Ok. Ale na dobra sprawe jakis zespol moze zaryzykowac (np z braku laku, albo po prostu ze zwyklej wiary w Kubice) i wsadzic go do teamu B, gdzie nie ma presji pod tytulem zdobywanie punktow dla fabryki, a za to ma niezly, fabryczny sprzet. Moze odrobine gorszy od pierwszej dwojki. I uwazam, ze w tym nalezy upatrywac szansy Kubicy na pozostanie w WRC. Co wiecej, moze sie okazac, ze w takiej sytuacji Kubica nie mialby glowy zajetej zespolem, szwankujacym autem i zrobilby kolejne kroki naprzod. Na razie to jest hipoteza. Moze dojdzie do takiej sytuacji i przekonamy sie, jak bedzie. Natomiast ja uwazam, ze to jest szansa dla RK i moze wcale nie az tak nierealna, choc zespol musi podjac ryzyko.
Do pierwszego skladu nikt go nie wsadzi, to moim zdaniem tez jest pewne. VW ma trojke bardzo mocnych kierowcow. Citroen ma Ostberga, momentami przecietnego, ale za to regularnie punktujacego, a Meeke ciagle dostaje ostatnia szanse, a przeciez zdobyl sporo wiecej punktow od Kubicy. W Hyundaiu jest mocna trojka (bo nawet Sordo regularnie punktuje). Moze Toyota bylaby jakas opcja. Moze. Ciezko to ocenic moim zdaniem, bo zalezy jaka sytuacje rynkowa zastana w 2017.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy


Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez gregortest » środa, 28 paź 2015, 08:44

Krotko mowiac zeby dostac sie do fabryki trzeba konczyc rajdy nawet kosztem wygrywania pojedynczych oesow, bo nie to jest celem zeby sie dzisiaj pokazac fabryce . W szybkosc kubicy nikt nie watpi ale watpi w skutecznosc, a w fabryce po prostu nie ma na to miejsca.
Mysle ze cie przkonalem argumentami iz nie mam zamiaru go oczerniac, a rozpatruje ta jedynie w kategorii fabryka lub droga zabawa w wrc.niestety jedno z drugim nie bedzie funkcjonowac w zespole fabrycznym.

Jeżeli tak twierdzisz, to prosze bardzo - napisz który kierowca - w 3 roku startów - spełnił warunki postawione przez Ciebie. A potem znalazł sie jakimś cudem w fabryce.
Jest czynnik A- Robert- Brakuje czynnika B- auto.
Myślę ,a nawet jestem przekonany, że wszelkie roszady w zespołach fabrycznych po sezonie, dadzą mu miejsce w teamie B.
Jest zbyt wiele nie wiadomych.
Wiadomo jedno - Lotos wypada z gry.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez versus » środa, 28 paź 2015, 10:19

Cóż, gadanie o konieczności dojeżdżania włożyłbym między bajki - pomijając już sam aspekt ujemnych emocji z tym związanych. W jaki sposób jakikolwiek zawodnik miałby pokazać swoją prędkość stawiając na dojeżdżanie? Na mecie deklarowałby, że byłby pewnie pierwszy, gdyby nie to, że tak bardzo chciał dojechać do mety? Przecież to jakieś kompletne bzdury. W stawce WRC mamy jednego bardzo regularnie dojeżdżającego zawodnika, który w tym roku niemal zaliczył pudło - bo cała reszta zamiast dojeżdżać chciała wygrać. Czy dzięki temu będzie jeździł w zespole fabrycznym?

Zawodnicy, którzy idą na rzęsach są solą tego sportu i jestem całkowicie pewien, że bardziej będzie się pamiętać takich, którzy wygrywają pojedyncze odcinki w wyjątkowym stylu, niż tych, którzy zawsze są na mecie. Gdyby stawka składała się tylko z dojeżdżających, to na odcinkach pojawialiby się w najlepszym razie lokalni mieszkańcy w oczekiwaniu na otwarcie drogi. Jeśli zespoły fabryczne tego nie zrozumieją to powinny zacząć szukać nowego hobby.
Rallyborne Okręgowy Biuletyn Rajdowy
http://issuu.com/rallyborne
http://facebook.com/rallyborne
http://rallyborne.pl
Avatar użytkownika
versus
N1
 
Posty: 69
Dołączył(a): środa, 7 wrz 2011, 22:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez adamlen » środa, 28 paź 2015, 11:26

Z tym Lotosem to ciekawa sprawa, tutaj na forum są głosy, że Lotos kończy zaangażowanie w Motorsporcie, podobne głosy są również na zagranicznych forach, mówił nawet o tym Colin Clark w rajdowym radiu. Więc coś jest na rzeczy.
Natomiast na oficjalnym sponsorskim profilu Lotosu czyli EMOCJE DO PEŁNA każde tego typu zapytanie zwraca stanowczą odpowiedź, że to plotki, że na pewno zostają w tym sporcie. Gdzie leży prawda się okaże.
Z drugiej strony jest Kajto i jego rozmowy na temat przyszłego sezonu z sponsorami. Chyba nie było by rozmów gdyby się mieli wycofać.


Jeśli będzie 7-8 startów w doinwestowanym aucie np. Citroenie to będzie super.
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1233
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez viper » środa, 28 paź 2015, 11:40

gregortest napisał(a):
Krotko mowiac zeby dostac sie do fabryki trzeba konczyc rajdy nawet kosztem wygrywania pojedynczych oesow, bo nie to jest celem zeby sie dzisiaj pokazac fabryce . W szybkosc kubicy nikt nie watpi ale watpi w skutecznosc, a w fabryce po prostu nie ma na to miejsca.
Mysle ze cie przkonalem argumentami iz nie mam zamiaru go oczerniac, a rozpatruje ta jedynie w kategorii fabryka lub droga zabawa w wrc.niestety jedno z drugim nie bedzie funkcjonowac w zespole fabrycznym.

Jeżeli tak twierdzisz, to prosze bardzo - napisz który kierowca - w 3 roku startów - spełnił warunki postawione przez Ciebie. A potem znalazł sie jakimś cudem w fabryce.
Jest czynnik A- Robert- Brakuje czynnika B- auto.
Myślę ,a nawet jestem przekonany, że wszelkie roszady w zespołach fabrycznych po sezonie, dadzą mu miejsce w teamie B.
Jest zbyt wiele nie wiadomych.
Wiadomo jedno - Lotos wypada z gry.

Fabryki to nie interesuje czy w 3 roku czy w 5. To ty jako kierowca musisz sie wykazac a nie oni maja eksperymentowac, cociaz wiadomo ze niewiadoma jest kazdy kierowca, dlatego biora wiele czynnikow pod uwage, ale wynik to podstawa. Oni biora albo gotowy towar, albo go ukladaja od "dzieciaka " lefebre czy nawet kiedys latvala ktory mial wsparcie gronholma. Dobrym przykladem jest neville. To wyniki sklonily do angazu w fabryce i to nawet nie w wrc. Zapomniales. Czynniku c- meta, a tutaj w wielu przypadkach nie bylo winy samochodu i dzisiaj jestem wstanie zaryzykowac stwierdzenia ze w historii rajdow nie bylo takiego kierowcy z tyloma dzwonami co kubica. Kiedys tylko bylo trudniej bo wypadek lub defekt eliminowal cie calkiem. Jezeli bylby ten system dzisiaj to kubicy przez osatnie dwa lata nie bylo by nawet w wynikach. To system umozliwia pokazanie szybkosci ale nadal nie zmienia skutecznosci. Tu sie nic nie zmienilo.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Matthias Schmidt » środa, 28 paź 2015, 11:48

viper - troche przesadzasz. Bez watpienia, same niezle oesowe wyniki nie dadza posady w fabryce, jesli nie konczy sie rajdow. Ale totalne wozenie sie (jazda na dojechanie) tez tego nie zagwarantuje. Prokop regularnie punktuje, nawet do Top 5 zdarzylo mu sie wejsc. I dal mu ktos posade w fabryce? Nie, i nikt mu juz jej nie da. Zeby dostac sie do fabryki, trzeba umiec polaczyc dobre tempo z wynikami, co czasami dla mniej doswiadczonego kierowcy laczy sie z koniecznoscia odpuszczania w niektorych momentach, czy wrecz rajdach. Tego RK brakuje, bo gdyby czesciej zdarzalo mu sie odpuszczac, to mialby wiecej niezlych wynikow, a dodajac do tego jego fenomenalne nieraz tempo, mialby duzo latwiej.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez karluum » środa, 28 paź 2015, 12:12

Jeżeli facet w małym prywatnym zespole jest w stanie jechać tempem MŚ to WARTO dać mu szansę. Nawet biorąc pod uwagę, że jechał daleko z tyłu. Zwycięstwa na szutrze nie są dziełem przypadku, podobnie jak te 9 oesów wygranych w tym roku. Bo Kubica zrobił ogromny postęp w jeździe, a ilością błędów nie odstaje już od reszty zawodników. Ile on miał testów w tym roku? Jedne porządne odbyte kosztem Australii. Po rozejściu się z A-Style Kubica nie ma auta testowego i praktycznie nie testuje nic. Jakby wyglądały te wyniki, gdyby mógł przejechać przed każdym rajdem ze 200 km testowych.
Jeżeli Matton naprawdę myśli o włączeniu się w walkę o MŚ to za wielkiego pola manewru nie ma. Bo Kubica robi różnicę jako kierowca. To było widać doskonale na Korsyce i w Hiszpanii.
karluum
A5
 
Posty: 646
Dołączył(a): poniedziałek, 11 mar 2013, 11:22

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Mad Max » środa, 28 paź 2015, 12:32

Clark nie napisał niczego odkrywczego, powiem więcej napisał dokładnie to o czym wszyscy wiedzą.
Każda fabryka i każdy kibic doskonale wie że RK jest piekielnie szybki i on to pokazuje jeżdżąc prywatnym samochodem, żeby to pokazać musi jeździć non stop na 110% możliwości swoich i auta, siłą rzeczy pojawiają się bardzo dobre wyniki na oesach łącznie ze zwycięstwami, ale pojawiają się też "przygody" i niestety auto nie wytrzymuje takiego traktowania.

Matthias Schmidt napisał(a):Kolejnym etapem moze byc to, gdy Kubica dostanie sie przynajmniej do jakiegoś teamu B, gdzie bedzie mial duzo lepsze warunki. Wtedy zobaczymy co bedzie dalej.
Matthias tylko odpowiedz mi na pytanie jaki byłby sens zatrudniania go do teamu B ?? Chyba tylko taki żeby za chwilę okazało się że RK w samochodzie prawie fabrycznym będzie lał chłopców z teamu A.

Wszyscy w koło zachwycają się jak to RK jest szybki, niesamowity, talent itp. itd. tylko dlaczego do k**** nędzy nikt go nie che zatrudnić ?? Ryzyka raczej nikt (fabryki) nie będzie ponosił, RK wielokrotnie udowadniał swoją szybkość, a teraz musi udowodnić swoją regularność, brdzo dużym plusem tego sezonu jest widoczny postęp w jeździe RK i teraz trzeba poprawić tylko ten jeden mały element.

gregortest napisał(a):Myślę ,a nawet jestem przekonany, że wszelkie roszady w zespołach fabrycznych po sezonie, dadzą mu miejsce w teamie B.
Gregor tylko pytanie kto te teamy B posiada ?? VW nie wsadzi go do swojego auta bo mają Mikkelsena poza tym było by wstyd gdyby RK klepał ich gwiazdunie Ogiego, MSport takiego teamu nie posiada a bez dodatkowego wsparcia $$$$$ trzeciego auta nie wystawią, Citroen trzeci samochód wystawia też od święta i tylko dla szejka - choć jeśli plotka o wycofaniu się ze współpracy z Lotosem jest prawdziwa to kto wie może Citroen zagra pokerowo i zatrudni go na fabrycznego, zostaje Hyundai który przesiada się na nowe nadwozia więc można kombinować coś ze starymi ale oni sami powiedzieli że nie będą ich obsługiwać a czwartego do brydża nie potrzebują, a z wypowiedzi Neuvilla wynika że GB ma przejechać bez ciśnienia żeby odzyskać fun z jazdy a Paddon ewidentnie jest szykowany na zastępce Sordo który już najmłodszy nie jest.
versus napisał(a):W stawce WRC mamy jednego bardzo regularnie dojeżdżającego zawodnika, który w tym roku niemal zaliczył pudło - bo cała reszta zamiast dojeżdżać chciała wygrać. Czy dzięki temu będzie jeździł w zespole fabrycznym?
Tylko różnica między "tym" zawodnikiem a RK jest taka że on poza dojeżdżalnością niczego więcej nie pokazał i nie pokaże - RK brakuje tylko tego jednego elementu który "ten" zawodnik ma w nadmiarze, i Matthias zresztą bardzo ładnie to ujął (zresztą po raz kolejny się z nim zgadzam)
Matthias Schmidt napisał(a):Bez watpienia, same niezle oesowe wyniki nie dadza posady w fabryce, jesli nie konczy sie rajdow. Ale totalne wozenie sie (jazda na dojechanie) tez tego nie zagwarantuje. Prokop regularnie punktuje, nawet do Top 5 zdarzylo mu sie wejsc. I dal mu ktos posade w fabryce? Nie, i nikt mu juz jej nie da. Zeby dostac sie do fabryki, trzeba umiec polaczyc dobre tempo z wynikami, co czasami dla mniej doswiadczonego kierowcy laczy sie z koniecznoscia odpuszczania w niektorych momentach, czy wrecz rajdach. Tego RK brakuje, bo gdyby czesciej zdarzalo mu sie odpuszczac, to mialby wiecej niezlych wynikow, a dodajac do tego jego fenomenalne nieraz tempo, mialby duzo latwiej.

Słuchając wywiadu z RK w trakcie Hiszpanii stwierdzam że w przyszłym roku będzie mniejsza ilość rajdów (obstawiam tylko te w europie i to tez nie wszystkie), z lepszym przygotowaniem do nich i przed wszystkim lepiej przygotowanym autem (zmiana na tegoroczną wersję Hyundaia jest jak najbardziej możliwa - no chyba że wzorem Suzuki wyślą swoje zabawki na przerobienie na żyletki), oraz obstawiam to o czym napisałem wcześniej czyli konszachty z Toyotą, rozwijanie ich WuRCa, starty w wyścigach WEC (Robert wspominał że bardzo brakuje mu jazdy i walki na torze więc w tym roku bez tego się nie obejdzie, a dodatkowo autom LMP1 chyba najbliżej do F1) a od 2017 pełna fabryka Toyoty.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez lukasz64fj » środa, 28 paź 2015, 13:27

Zapytaj Ogiera dlaczego nie odpuscil na power stage jak mial wygrana w kieszeni. Ja ci powiem, bo jest fighterem tak samo Robert czy Tery a co do ilosci dzwonow czy przygod to chyba nie liczyles Nevilowi, przyjdzie czas to bedzie jezdzil po punkty, najwazniejsze to miec konkrencyjne auto i testy testy testy, Kris nie testowal przed polskim i co tempa nie bylo, teraz tez nie testowal i co tempa nie bylo, ej argument co ty wiesz
Zarno
lukasz64fj
 
Posty: 27
Dołączył(a): wtorek, 9 sty 2007, 21:09

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Matthias Schmidt » środa, 28 paź 2015, 13:33

Mad Max - masz racje, ale przesunac go w trakcie roku do teamu A to nie bylby problem, gdyby rzeczywiscie pokonywal tych z fabryki. Niewykluczone, ze ktorys z szefow zaryzykuje, ale jednak zatrudniajac Roberta w tej chwili, w obecnej sytuacji, byloby to bardzo duze ryzyko. Dlatego chyba rozsadniejsza opcja byloby najpierw zaangazowac go do satelickiej ekipy i zobaczyc jak sobie radzi i potem przesunac go ewentualnie do glownego teamu. Tak ja bym to widzial :wink:
Masz racje, Robertowi brakuje tego jednego elementu, pytanie jak szybko sie pozbedzie problemu z dojezdzaniem do mety. Inna kwestia, ze na jego tegoroczne wyniki, a raczej ich brak, mocno rzutuja tez klopoty techniczne.
Co do przewidywania jego przyszlosci w Toyocie bylbym ostrozny, choc rzeczywiscie polaczenie LMP1 z pojedynczymi startami w WRC w 2016, a potem fabryczna posada w Toyocie w WRC to brzmi dosc sensownie. Pytanie tylko czy Toyota nie sprobuje sciagnac kogos z obecnych gwiazd typu Mikkelsen, JML, czy Tanak, a do tego jakiegos swojego mlodego wychowanka. Pozyjemy, zobaczymy :wink:
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez gregortest » środa, 28 paź 2015, 13:33

To ty jako kierowca musisz sie wykazac a nie oni maja eksperymentowac, cociaz wiadomo ze niewiadoma jest kazdy kierowca, dlatego biora wiele czynnikow pod uwage, ale wynik to podstawa. Oni biora albo gotowy towar, albo go ukladaja od "dzieciaka " lefebre czy nawet kiedys latvala ktory mial wsparcie gronholma. Dobrym przykladem jest neville. To wyniki sklonily do angazu w fabryce i to nawet nie w wrc. Zapomniales. Czynniku c- meta, a tutaj w wielu przypadkach nie bylo winy samochodu i dzisiaj jestem wstanie zaryzykowac stwierdzenia ze w historii rajdow nie bylo takiego kierowcy z tyloma dzwonami co kubica. Kiedys tylko bylo trudniej bo wypadek lub defekt eliminowal cie calkiem.

Jesteś w bardzo dużym błędzie.
Możesz sobie sprawdzić statystyki ?
Latvala - dzwonił jak opętany.
Gregor tylko pytanie kto te teamy B posiada ??

Od przyszłego sezonu ekipy bedą wystawiać 3 auta.
Matthias tylko odpowiedz mi na pytanie jaki byłby sens zatrudniania go do teamu B ?? Chyba tylko taki żeby za chwilę okazało się że RK w samochodzie prawie fabrycznym będzie lał chłopców z teamu A.

A może o to chodzi ???
Lotos może chcieć mieć tylko jednego zawodnika, jeżeli wogle zostaną w rajdach. Więc albo Kajto - WRC2, albo....
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Mad Max » środa, 28 paź 2015, 13:54

gregortest napisał(a):Od przyszłego sezonu ekipy bedą wystawiać 3 auta.
Skąd info o 3 aucie ?? (nie pomyliłeś tego z F1?? bo tam też taki pomysł mają) - pierwszy raz o tym słyszę, rozumiem że w połączeniu z dodatkowymi Chinami to też propozycja żeby było taniej :wink:
gregortest napisał(a):A może o to chodzi ???
Lotos może chcieć mieć tylko jednego zawodnika, jeżeli wogle zostaną w rajdach. Więc albo Kajto - WRC2, albo....
Kilka razy było mówione ze na Emocje do Pełna twierdzą że zostają w rajdach (chyba że źle zrozumiałem i chodzi o szeroko pojęty motorsport), rozstanie z Kajtem po zdobyci ERC było by trochę nielogicznym rozwiązaniem, tak samo uważam że ich rozstanie w RK było by kiepskim pomysłem, dlatego bardziej obstawiam scenariusz RK WRC (jest bardzo duża szansa na dostanie się do fabryki i dalszą walkę o MŚ), i Kajto WRC2 (pomimo dużej sympatii do niego zawsze to jazda po tytuł, a jazda WRC to w tym momencie jeżdżenie dla samego jeżdżenia i ze względu na wiek o fabryce raczej można zapomnieć - choć nikt pewnie by się nie obraził jakby Polski Kajto pojechał pełnokrwistym WuRCem :wink: )
Matthias Schmidt napisał(a):Co do przewidywania jego przyszlosci w Toyocie bylbym ostrozny, choc rzeczywiscie polaczenie LMP1 z pojedynczymi startami w WRC w 2016, a potem fabryczna posada w Toyocie w WRC to brzmi dosc sensownie. Pytanie tylko czy Toyota nie sprobuje sciagnac kogos z obecnych gwiazd typu Mikkelsen, JML, czy Tanak, a do tego jakiegos swojego mlodego wychowanka. Pozyjemy, zobaczymy :wink:
Generalnie to poza fabrycznymi nie specjalnie widzę na kim by tu Toyota miał opierać swój team, bo jakoś jej młode gwiazdeczki specjalnie nie zachwycają, dlatego obstawiam że podwędzą kogoś z VW albo JML albo Mikkelsena (raczej na pewno nie dwóch a prędzej czy później znudzi im się rola drugiego i trzeciego kierowcy) a na drugiego kierowcę u nich upatruję właśnie RK, ponieważ oni znają go jeszcze z czasów F1, wiedzą co to za gagatek, jaki ma styl pracy i podejścia (profesjonalny) do tego w moich oczach jest kierowcą który robi największe wrażenie, nawet patrząc po niższych kategoriach.
Co do tego tłumaczenia z teamami B to oczywiście ma to jakiś sens tylko że większość ma już zaklepane składy na kilka lat więc po co kompilować sobie życie :wink:
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Witcher1990 » środa, 28 paź 2015, 14:31

Tak Gregor, Latvala dzwonił więcej jak Kubica ahahaha dobre. Pomijam fakt, że to zaraz po Ogim obecnie najlepszy kierowca, z tytułem vicka, potrafiący wygrywać rajdy na SO na każdej nawierzchni.
O tych 3 samochodach to pewnie powiedział ci Jean Todt na piwie, zanim jeszcze cały świat się o tym dowie- w tym ekipy?
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez Mariusz » środa, 28 paź 2015, 15:02

Spójrz na jego sezony 2004-2006, jakoś wynikow w dużych imprezach nie było i do tego dużo wypadków.
Mariusz
Mariusz
N3
 
Posty: 376
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 07:54

Re: Starty Kubicy w Rajdach

Postprzez gregortest » środa, 28 paź 2015, 15:22

Tak Gregor, Latvala dzwonił więcej jak Kubica ahahaha dobre. Pomijam fakt, że to zaraz po Ogim obecnie najlepszy kierowca, z tytułem vicka, potrafiący wygrywać rajdy na SO na każdej nawierzchni.
O tych 3 samochodach to pewnie powiedział ci Jean Todt na piwie, zanim jeszcze cały świat się o tym dowie- w tym ekipy?

Mariusz dobrze napisał - 2004-2006; 2009 - zobacz ile dzwonów. Jeździł jako prywaciarz. Dopiero pod koniec 2006 roku stobart.
Kolejny zawodnik - Hirvonen - 2003 ; 2010 ; 2011

A z Jeanem to nie przy piwe, ale na ku...ach .....
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron