ADAC Rallye Deutschland

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez gregortest » sobota, 22 sie 2015, 07:39

Masz na myśli, że Fiesta jest gorsza od zeszłorocznej Robertowej Fiesty, czy Fiesta jest gorsza w porównaniu do innych wurców ?

I tak i tak.

W tym roku, RK ma obsługę kliencką, a nie fabryczną i to też ma znaczenie.
Jego podstawowym błędem było pozostanie przy marce ford.
Mógł skorzystać z citroena....
Z drugiej strony Meek zostanie w Citroenie...bo i kogo oni mogą wsadzić za kierownicę?? No chyba że Meek przejdzie do toyoty?
padać nie będzie...dzisiaj na pewno.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10


Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Dani » sobota, 22 sie 2015, 08:55

Na filmikach widać wyraźnie, że Robert idzie pełną bombą niemal na limicie, a nie ma to w ogóle odzwierciedlenia w czasach. Nie wiem co jest nie tak z tym autem.
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez ZbyszekChaosu » sobota, 22 sie 2015, 09:06

Jak Lefebvre pojedzie cały rajd tak jak wczoraj i ukończy go czysto to z pewnością dostanie kolejne szanse na wurca. Ostberg też potrafi pogonić VW ale jedynie na szutrze. Na drugiego kierowce to jednak wystarczy- zawsze wtedy mogą kogoś innego nominować na asfalt. Problem jest taki, że Cytryna bez Meeka nie ma lidera i nie ma skąd go wziąć.
Tyle było narzekania na jazdę Neuvile- że bezpłciowo, bez połysku, ze mu się nie chce. Tymczasem on zaraz będzie 4 w wynikach :) Zauważyłem już od kilku rajdów taką taktykę. Ostrożny początek i delikatne podkręcanie tempa.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez jacko » sobota, 22 sie 2015, 11:00

gregortest napisał(a):(...)
Jego podstawowym błędem było pozostanie przy marce ford.
Mógł skorzystać z citroena....
(...)


masz jakiekolwiek wiarygodne informacje potwierdzajace, ze mial taka mozliwosc ? smiem twierdzic, ze nie
jacko
A5
 
Posty: 546
Dołączył(a): czwartek, 11 kwi 2013, 11:51

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Dani » sobota, 22 sie 2015, 11:02

Tajemnicą słabego tempa RK są..opony. Oni tutaj tracą więcej, niż na szutrze, a SSS idealnie to potwierdza.
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez corados » sobota, 22 sie 2015, 11:31

Bryan nie jedzie w Rally 2?
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez maciotacio » sobota, 22 sie 2015, 11:32

Odważne stwierdzenie, proponuję sobie przypomnieć ubiegłoroczny SSS na Panzerplatte, wtedy jechali na takich samych oponach jak wszyscy, nawet z tego co pamiętam na miękkich i tempo było słabe. Tylko nie pamiętam czy było sucho, czy asfalt był zmoczony i później wysychał.

Tylko pytanie, kto tego rzekomego Citroena by obsługiwał ? Robert zresztą powiedział, że wybrali Fiestę bo M-Sport zapewnia największe wsparcie dla prywaciarzy. Protasov już po jednym rajdzie zrezygnował z DSa, mimo, że był lepszy od Fiesty

Ogromny pozytyw dzisiejszego poranka to Evans, a zwłaszcza dwa pierwsze odcinki. Rozkręca się chłopak.
Avatar użytkownika
maciotacio
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): środa, 19 wrz 2012, 11:58

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Shaitan » sobota, 22 sie 2015, 11:44

ZbyszekChaosu napisał(a):Jak Lefebvre pojedzie cały rajd tak jak wczoraj i ukończy go czysto to z pewnością dostanie kolejne szanse na wurca. Ostberg też potrafi pogonić VW ale jedynie na szutrze. Na drugiego kierowce to jednak wystarczy- zawsze wtedy mogą kogoś innego nominować na asfalt. Problem jest taki, że Cytryna bez Meeka nie ma lidera i nie ma skąd go wziąć.

Rzeczywiście, póki co Lefebvre jedzie moim zdaniem świetny rajd - bez większych przygód z pojedynczymi bardzo efektownymi wyskokami, które nie przechodzą bez echa. Wydaje mi się, że już w tej chwili zagwarantował sobie kolejną szansę w samochodzie WRC. Co prawda pod nogami Meeka grunt zaczyna się coraz bardziej palić, ale tak jak napisałeś nie bardzo istnieje alternatywa na tą chwilę. Drugiego ciułacza im nie potrzeba, a Chris to IMO top-3 jeśli chodzi o prędkość w obecnej kawalkadzie w WRC.

Mam wrażenie, że Ogier totalnie kontroluje swoje tempo i pozycję w rajdzie. Niby wszystko blisko, różnice nie duże, ale resztę dzieli przepaść, w tym JML.

Kto by pomyślał jeszcze 2 lata temu, że Kubica będzie pod względem tempa tak samo blisko (jeśli nie bliżej!) na szutrach jak na asfaltach...
Avatar użytkownika
Shaitan
N3
 
Posty: 328
Dołączył(a): środa, 30 paź 2013, 19:08

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez ToKu » sobota, 22 sie 2015, 11:52

Robert stoi na SS13?
Pogłoski jakobym to ja podrzucał kłody na trasie Kormorana 2002 uważam za grubo przesadzone
Avatar użytkownika
ToKu
N3
 
Posty: 360
Dołączył(a): niedziela, 16 kwi 2006, 17:03
Lokalizacja: Olsztyn

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez maciotacio » sobota, 22 sie 2015, 11:53

Stoi na 17km. Bez koła... :(
Avatar użytkownika
maciotacio
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): środa, 19 wrz 2012, 11:58

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez DonCorrado » sobota, 22 sie 2015, 12:22

Nie odgrzewajmy tego kotleta z Citroenem. Nie wiadomo czy w ogole mial taka opcje, a niektorzy juz sie zastanawiaja dlaczego z niej nie skorzystal. Poza Fiesta opcji brak ... chyba ze tor
Avatar użytkownika
DonCorrado
A6
 
Posty: 1217
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 11:31

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez jacko » sobota, 22 sie 2015, 12:41

Shaitan napisał(a):(...)Mam wrażenie, że Ogier totalnie kontroluje swoje tempo i pozycję w rajdzie. Niby wszystko blisko, różnice nie duże, ale resztę dzieli przepaść, w tym JML.(...)


colin clark w radiu wrc po wypowiedzi JML po panzerplatte stwierdzil, ze to musza byc team orders i ma byc trio VN na pudle domowego rajdu
jacko
A5
 
Posty: 546
Dołączył(a): czwartek, 11 kwi 2013, 11:51

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez wrcbartek » sobota, 22 sie 2015, 12:43

Robert Kubica- niestety z tej maki chleba nie bedzie, pomimo ze progress ciagle jakis tam maly jest niestety nie potrafi przejechac takiego rajdu gdzie od poczatku mowi ze jedziemy poprostu bez przygod.....

starty w wrc nie w fabryce nie maja sensu.....juz dawno to wielu gosci zrozumialo, pora na Kubice.

Lepiej przyjsc na wlasne podworko zdobyc tytul, pojsc dm ME zdobyc tytul, pojechac w wrc2 zdobyc kolejny tytul, przejsc na dakar, wygrac i powiedziec sobie , ok cos osiagnalem w tych rajdach.
wrcbartek
 
Posty: 10
Dołączył(a): środa, 12 sie 2015, 11:46

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Matthias Schmidt » sobota, 22 sie 2015, 12:48

Twoje stwierdzenie wrcbartek jest chyba nieco zbyt radykalne, natomiast w pelni popieram. Kubica popelnia za duzo bledow jak na to, by jakas fabryka go do siebie wziela i niestety konczy sie juz drugi rok i nie widac wielkiego progresu. Niestety, samochod jakim jezdzi bardzo utrudnia. Opony Pirelli chyba nie sa tak dobre jak Michelin, a jego samochod fatalnie sie sypie. Nie wiem co RK zamierza z tym zrobic, ale obawiam sie, ze moze stanac w kropce.

W trojce chyba juz nic sie nie zmieni. Za to z przyjemnoscia obserwuje sie poczynania Lefabvre.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez madman » sobota, 22 sie 2015, 13:38

Lefebvre zasługuje na zwrot honoru - zbyt surowo go oceniłem, a jedzie naprawdę świetny rajd. 0,5s na jednym z oesów do zwycięzcy w pierwszym starcie wurcem robi naprawdę wrażenie. Może Matton rzeczywiście widzi w nim wiatr odnowy dla całego zespołu?
VW to kosmos, to co wyprawiają... Szkoda tylko, że znowu mamy absolutną dominację w WRC. Era Sebastienów jest może i wyjątkowa, ale nudna i frustrująca.

Co do Kubicy. Wielu tu słów nie trzeba. Ten rajd dobitnie pokazuje w jakiej dupie jest Robert i jak ciężko z niej wyjść. Obawiam sie, że to może być początek końca przygody w WRC, bo jeśli nie ma szans na fabrykę (a póki co wydaje się to mało prawdopodobne), to ciułanie się dalej pod koniec pierwszej dziesiątki, idąc bombą, ale mając na każdym rajdzie przygody... Kierowca w WRC musi chociaż kilka rajdów skończyć bezbłędnie. Myślę, że tłumaczenie go brakiem doświadczenia i ciągłą nauką trochę już męczy, bo.. co z niej wynika? Kolejne błędy? Na katastrofę jaką jest sezon 2015 dla RK składa się wiele czynników, począwszy od bycia menadżerem własnego zespołu, skończywszy na oponach, które odstają od Michelinów. Wydaje mi się, że to może być za dużo problemów do wyeliminowania przed 2016... Może chociaż Francja i Hiszpania się udadzą? Szczerze, to ja już nie wierzę w dobry wynik w tym roku. Choć chciałbym się mylić.

Skoda jest świetna, na Barumce mogą pozamiatać! :roll:
"To że trzeba hamować poznawałem po tym, że wszyscy kibice zaczynali uciekać." - K. Hołowczyc
Avatar użytkownika
madman
N3
 
Posty: 285
Dołączył(a): sobota, 10 maja 2014, 09:59
Lokalizacja: Pomorze

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron