ADAC Rallye Deutschland

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Thomas » niedziela, 24 sie 2014, 09:55

nosz...nie mogłem śledzić przez 2h rywalizacji, załączam komputer a tu SZOK. Jari!!! coś Ty zrobił?! :( czyli jak to w Niemczech, przesiew czołówki, co się odwlecze to nie uciecze....w tym kontekście szkoda tej awarii Roberta, teraz jestem pewien, że to co mu podstawiają do jazdy to jakiś odrzut drugiej kategorii. :?
"W zeszłym roku miałem pięć wypadków i żaden nie był wynikiem nadmiernej prędkości...ci, którzy nie rozumieją tego sportu, mają prawo nie wiedzieć. Natomiast ci, którzy są w tym sporcie czasami powinni pomyśleć...ale z czasem zapominają.
Avatar użytkownika
Thomas
A5
 
Posty: 660
Dołączył(a): wtorek, 7 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: SB/LZ


Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez speedyzxz » niedziela, 24 sie 2014, 10:10

Szkoda że chłoposzki wylecieli, wolałbym jakby ich Thierry ich klasycznie pogonił ;)
Ale Krisa szkoda w sumie najbardziej, pewnien swojej przyszłości w 2015 nie jest, a muszę przyznać że mimo kraks to jest objawieniem sezonu.

A taki Ostberg wcale daleko do Mikkelsena nie ma, jak się tam przy tej ciasnocie zepną zbytnio niektórzy to jeszcze się może trochę potasować ;)
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez seal » niedziela, 24 sie 2014, 10:12

Czyżby wróciła stara era Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata, walka do ostatniego odcinka i tony pogniecionej blachy :twisted:
Avatar użytkownika
seal
A5
 
Posty: 794
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 14:22
Lokalizacja: Czasław

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez żółtodziób » niedziela, 24 sie 2014, 10:13

kuba.es napisał(a):@ Żółtodziób - Pamiętam niestety dobrze Twoje słowa na początku sezonu i miałeś rację. Ja wierzyłem w profesjonalizm i większą elastyczność M-Sportu w nadziei, że nawet jeśli samochód nie będzie najszybszy to będzie przynajmniej bezawaryjny. Coraz częściej niestety sam Robert między wierszami wspomina o tych awariach, wiele z nich jak choćby ta dzisiejsza jest nie do ukrycia. Ceniłem zawsze Forda i M-Sport i życzyłem im jak najlepiej ale właśnie wyczerpali moją cierpliwość. Również uważam, że należy jak najszybciej szukać kontaktu z Hyundaiem (może Toyotą?), choćby na trzeci fotel.


Chcę podkreślić, że absolutnie nie czuję satysfakcji z tego,że miałem rację, wiele bym dał,żeby jej nie mieć. Nie bałem się braku profesjonalizmu M-Sportu, tewn zespół za długo jest w tym interesie,zeby odwalać amatorkę. Chodzi o to,że światem rządzą dwie kobiety, jedna ma na imię Władzia, a druga Kasia. Z próżnego to i Salomon nie naleje, jak się nie ma kasy trzeba oszczędzać, a oszczędza się tak, żeby w ostatniej kolejności dotknęło to zawodników nominowanych do zbobywania punktów. Proza życia. Malcolm pewnie by nawet chciał dać Kubicy lepszą furę, ale nie ma pewnie już z czego. To co mówił gregortest - Malcolm sam jest wkur***ny na to co się dzieje i jak go Ford wodzi za nos. W dalszym ciągu życzę temu zespołowi jak najlepiej, ale na wiele juz nie liczę. Przynajmniej dopóki Ford nie sypnie jakąś konkretniejszą kasą.

____________________________________________________________________________________________

Wracając jeszcze do Latvali - właśnie sobie uświadomiłem, że wzięły w łeb nasze wczorajsze dyskusje o tym , że teraz Latvala może wywierać presję na Ogim. No to już nie może. Oczywiście obastawiałem, że to prędzej JML "pęknie" niż Ogi, ale nie sądziłem że tak prędko. Ogier ma de facto jeszcze lepszą sytuację niż przed Deutschlandem, przewaga nad JML taka sama, ale mniej rund do końca.

Z drugiej strony to pokazuje jaki to trudny rajd. Nie ma co gadać o klątwach, tutaj działają prawa fizyki. Trzeba w tym momencie zauważyć plusy - Kubica co prawda wylatywał poza drogę, ale trzeba obiektywnie przyznać, że inni, bardziej doświadczeni popełnili w tych samych warunkach znacznie większe błędy. Ba, nawet w lepszych, bo w przeciwieństwie do Ogiera Kubica jechał już po naniesionym przez poprzedników syfie. Oczywiście gadamy sobie tutaj o obawach, ale patrząc ogólnie po tym co się działo myślę, że tym razem trzeba występ Kubicy odnotować jednak jako postęp. Szczególnie wczorajszy dzień - jazda z jednej strony dość rozważna, a z drugiej jednak szybka. Na Dojczach trup zawsze się słał gęsto, ale w tym roku pomór był wyjątkowy, a Kubica jednak uniknął mocnego dzwonu, po którym auto nie nadawało się do dalszej jazdy. Mimo początkowego sceptycyzmu całokształt oceniam pozytywnie.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez gregortest » niedziela, 24 sie 2014, 10:16

Czyli z Latvalą mój nos jednak mnie nie zawiódł. Szkoda.
Najbardziej żal mi Meeka. No po prostu, sie wkur.....
RK ma otwartą drogę w Hultaju. Nawet jestem w stanie stwierdzić, że gdyby na Francję chciał Hultaja, to była by taka możliwość.
Fura jest, wystarczy przezbroić.
No i najnowsze wieści, że Robert nie skończy sezonu z Fordem.
Już zastanawiają się co robić.
Może być to także element przetargowy w kierunku Fabryki .....
Liczę teraz na Evansa, że przeskoczy Mikkelsena , nie wiele mu brakuje ( 8,5 sek), a coś mam przeczucie, że żaden Vw nie skończy deutchlandii ;)
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Anbarra » niedziela, 24 sie 2014, 10:17

jakby ktos szukal livestreama z ps, to jest on w niemieckiej tv

http://schoener-fernsehen.com/

i znajdzcie sobie STV (Servus TV)

have fun :D

gregortest, skad te wiesci ze kubica ucieknie z forda?
Ostatnio edytowano niedziela, 24 sie 2014, 10:20 przez Anbarra, łącznie edytowano 1 raz
Anbarra
A5
 
Posty: 508
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Domson » niedziela, 24 sie 2014, 10:18

gregortest napisał(a):RK ma otwartą drogę w Hultaju. Nawet jestem w stanie stwierdzić, że gdyby na Francję chciał Hultaja, to była by taka możliwość.
Fura jest, wystarczy przezbroić.
No i najnowsze wieści, że Robert nie skończy sezonu z Fordem.
Już zastanawiają się co robić.



Jak to :shock: ?


Niestety, ale jest pewnie tak jak mowi Zoltodziob, Malcolm wyglada na wporzadku goscia, ale jak nie ma kasy to trzeba oszczedzac. Tez bylem mega pozytywnie nastawiony , ze wbija do fajnego teamu,no ale jest jak jest.
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez DonCorrado » niedziela, 24 sie 2014, 10:20

Ciekawe informacje podajesz kolego. Ale mówiąc Kubica i WRC widze przede wszystkim Lotos. Poszedł by do Hultaja z Lotosem? Nie wiem czy ot tak łatwo zerwac obustronną umowe.
Avatar użytkownika
DonCorrado
A6
 
Posty: 1217
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 11:31

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez mwieczor » niedziela, 24 sie 2014, 10:25

gregortest napisał(a):No i najnowsze wieści, że Robert nie skończy sezonu z Fordem.
Już zastanawiają się co robić.


Zmiana auta w trakcie sezonu to nie taka prosta sprawa. To, że w zeszłym roku udało się to Kościuszce, nie oznacza że to bułka z masłem. To był pierwszy przypadek w historii WRC, żeby taki numer przeszedł w przypadku zespołu nominowanego do zbierania punktów - zespół Kościuszki musiał nieźle pokombinować, inna sprawa, że Mini nie wystawiało wtedy fabryki, więc pewnie było łatwiej. Nie sądzę, żeby Malcolm do tego dopuścił, bo byłby to sygnał, że Fiesta idzie ścieżką Mini ... a to wyjątkowo słaby komunikat dla klientów.
Druga sprawa - jeśli chodzi o prywatne WRC, to w zasadzie wyboru nie ma.
mwieczor
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): środa, 16 sty 2013, 19:50

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez kostek45 » niedziela, 24 sie 2014, 10:26

Oto jak Latvala zaparkował:
Obrazek
Obrazek


Pewnie było - dzwon BB: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 5RDISVwLhc
Avatar użytkownika
kostek45
A5
 
Posty: 823
Dołączył(a): wtorek, 28 wrz 2010, 08:23
Lokalizacja: Świdnica

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » niedziela, 24 sie 2014, 10:34

No , a co ja mówiłem wczoraj odnośnie Latvali. Nie pamietam z kim o tym dyskutowałem, ale mówiłem ze facet w życiu nie bedzie cisnął ogiera, bo nie trzyma ciśnienia. Miał pewniutki rajd do wygrania. Trochę odpuścić przekalkulowac i punkty same by wpadły tym bardziej ze warunki od początku sa chytre. To kolejny przykład ze w rajdach trzeba myślec nawet jak samochód jest o 2 kroki do przodu w stosunku do konkurencji.
Co do Kubicy to szkoda, bo tak poważna awaria to zwykły pech. Nie jak to jest , ale gdzieś mi sie obilo o uszy ze ta fiesta była specjalnie nowo budowana dla Kubicy. Czasami jednak lepiej jeździć starszym ale sprawdzonym egzemplarzem, choć pewnie wiele elementów i tak jest nowych, a stara to tylko karoroseria. To teraz Kubica zeczywiscie moze brać opcje hyundaya jak taki wkurzony na forda bedzie. Ciekawe co z citroenem, bo gdyby nie warunki lotosu to pewnie byłby w citroenie. Ktos bedzie musiał odpuścić.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez karluum » niedziela, 24 sie 2014, 10:40

Ja myślę, że JML pojechał na zbyt dużym luzie i dlatego się to skończyło jak skończyło. A Mekee.... Wypuścił szansę z ręki.
Hyundai cały czas pozytywnie, kroi się zwycięstwo w pierwszym roku starów. Trochę szczęśliwie, ale szczęście sprzyja lepszym...
karluum
A5
 
Posty: 646
Dołączył(a): poniedziałek, 11 mar 2013, 11:22

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Domson » niedziela, 24 sie 2014, 10:41

viper napisał(a):Co do Kubicy to szkoda, bo tak poważna awaria to zwykły pech. Nie jak to jest , ale gdzieś mi sie obilo o uszy ze ta fiesta była specjalnie nowo budowana dla Kubicy. Czasami jednak lepiej jeździć starszym ale sprawdzonym egzemplarzem, choć pewnie wiele elementów i tak jest nowych, a stara to tylko karoroseria. To teraz Kubica zeczywiscie moze brać opcje hyundaya jak taki wkurzony na forda bedzie. Ciekawe co z citroenem, bo gdyby nie warunki lotosu to pewnie byłby w citroenie. Ktos bedzie musiał odpuścić.



Rk ponoc mial dostac nowa fieste, ale dostał ja chyba Hirvonen... ;)
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez gregortest » niedziela, 24 sie 2014, 10:46

ale mówiłem ze facet w życiu nie bedzie cisnął ogiera, bo nie trzyma ciśnienia. Miał pewniutki rajd do wygrania. Trochę odpuścić przekalkulowac i punkty same by wpadły tym bardziej ze warunki od początku sa chytre. To kolejny przykład ze w rajdach trzeba myślec nawet jak samochód jest o 2 kroki do przodu w stosunku do konkurencji.

No własnie odpuścił i tak się skończyło.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » niedziela, 24 sie 2014, 10:53

gregortest napisał(a):
ale mówiłem ze facet w życiu nie bedzie cisnął ogiera, bo nie trzyma ciśnienia. Miał pewniutki rajd do wygrania. Trochę odpuścić przekalkulowac i punkty same by wpadły tym bardziej ze warunki od początku sa chytre. To kolejny przykład ze w rajdach trzeba myślec nawet jak samochód jest o 2 kroki do przodu w stosunku do konkurencji.

No własnie odpuścił i tak się skończyło.

No to jak nie umie odpuścić to tym bardziej nie bedzie nikogo w punktacji cisnął, bo nie można jeździć systemem 0-1.

Hyudaiowi szykuje sie wygrana.
Ostatnio edytowano niedziela, 24 sie 2014, 10:58 przez viper, łącznie edytowano 1 raz
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości