
Moderator: SebaSTI
viper napisał(a):wanderer napisał(a):A tam od razu podjął złą decyzję. To są rajdy i przy tak małych różnicach czasowych się nie odpuszcza. Raz się uda, innym razem nie, bo zdarzy się jakaś sytuacja losowa, jak w przypadku Neuville'a, gdzie jeden zakręt pojechało mu się o drobne centymetry za szeroko,
Fajne stwierdzenie sytuacja losowa. Ja to nazywam błędem, a kto ich mniej popełnia ten jest na mecie
.
[ Powiedziałem ze loeb nie ma szans po takiej przerwie nawiazać walkę z czołówka i tak się stało, a dojzalosc wbrew pozorom pokazał ogier, bo widać ze warunki trudne i jego miejsca na pojedynczych oesach było czysta kalkujacją
Domson napisał(a):Tymczasem Robert ponownie klepnął Hirvonenai prawie Mikkelsena
Niezle, w tempie Wurcow pojechal ten odcinek
edit: Robert 0.88 s/km straty na tym odcinku , pieknie
Witcher1990 napisał(a):[ Powiedziałem ze loeb nie ma szans po takiej przerwie nawiazać walkę z czołówka i tak się stało, a dojzalosc wbrew pozorom pokazał ogier, bo widać ze warunki trudne i jego miejsca na pojedynczych oesach było czysta kalkujacją
To my chyba oglądamy inny rajd bo wg mnie Loeb wygrał wszystkie osy pierwszej pętli i był po IIIcim dniu 4ty ze stratą 5sek do lidera... No ale faktycznie strata 5sek na 200km to bez szans na nawiązanie walki:D:D:D:D
Poza tym Citroen dzięki niemu osiągnął wszytko co było do osiągnięcia więc przypuszczam, że Seb miał tam absolutną dowolność w tym co chciał zrobić w tym rajdzie. Więc pewnie gdyby każdy zakręt szedł bokiem dla kibiców to nie mieliby nic do gadania. Ale to jest gość z ambicjami i nie startuje po to żeby się wozić. A wypadek jak dla mnie wygląda po prostu na dzieło przypadku. Inni kierowcy pewnie jechali z taką samą prędkością ale było bardziej przyczepnie a Loeb miał więcej pecha i go wyrzuciło. Poczekajmy na jego wypowiedź.
Natomiast jakakolwiek krytyka gościa który w tym sezonie zrobił więcej niż Mikko i Dani, zrobił dla cytryny kilka tytułów jest dla mnie śmieszna. Po punkty to może w tym rajdzie jechać Hirvonen.
deiman napisał(a):Czyli Loeb nie nawiazal walki z czolowka?
Idac Twoim tropem mozna powiedziec, ze Neuville rowniez nie nawiazal walki.
viper napisał(a):deiman napisał(a):Czyli Loeb nie nawiazal walki z czolowka?
Idac Twoim tropem mozna powiedziec, ze Neuville rowniez nie nawiazal walki.
Tempo tempem, a meta metą. Ja się nie podniecam poszczególnymi oesami po to są kierowcy fabryczni, a wiec teoretycznie sprzetem zawsze krok do przodu przed reszta, a przy dzisiejszej ilości fabryk 4 miejsce to takie min. Natomiast wytrzymać tempo do mety to inna sprawa. Jak widać dIsiaj ani loebowi ani nevillovi to się nie udało.
Ja nie jestem zaskoczony tym ze loeb był czwarty czy trzeci bo to można było bez problemu założyć przy dwóch fabrykach. Lód owi zabrakło drobiazgu, ale być może ten drobiazg zgubił w tej przerwie.
Matthias Schmidt napisał(a):No wlasnie viper, tu cos chyba przesadziles... jak na moje oko to obecnie jest 8 aut fabrycznych plus Loeb, Al Quassimi i Al Attiyah niepelny program. A to, ze jedno nazywa sie Citroen Abu Dhabi, a inne Abu Dhabi Citroen, albo Qatar M-Sport i Qatar albo VW Motorsport i Vwm II to wina durnego systemu. Bo moim zdaniem powinno byc tak, ze Ostberg, Novikov i Neuville reprezentuja jeden zespol, a punktuje dwoch najlepszych. Bo przeciez barwy maja te same, ich auta obslugiwane sa pod jednym namiotem etc. To jest durnota jak dla mnie.
viper napisał(a):Matthias Schmidt napisał(a):No wlasnie viper, tu cos chyba przesadziles... jak na moje oko to obecnie jest 8 aut fabrycznych plus Loeb, Al Quassimi i Al Attiyah niepelny program. A to, ze jedno nazywa sie Citroen Abu Dhabi, a inne Abu Dhabi Citroen, albo Qatar M-Sport i Qatar albo VW Motorsport i Vwm II to wina durnego systemu. Bo moim zdaniem powinno byc tak, ze Ostberg, Novikov i Neuville reprezentuja jeden zespol, a punktuje dwoch najlepszych. Bo przeciez barwy maja te same, ich auta obslugiwane sa pod jednym namiotem etc. To jest durnota jak dla mnie.
Nie no jasne wiem o co chodzi. To może precyzyjniej. 4 Może 6 alebirac pod uwagę skuteczność novikowow itp.to i tak zostaje 4 ktora decyduje o wszystkim. reszta to statysci albo al araby z workiem pieniędzy. Loeb po 10 latach przerwy by ich objechal. Dostają auta fabryczne bo wnoszą budżety itd.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości