Zajcev napisał(a):scooby14444 napisał(a):Mad Max napisał(a):W kwestii Kajta myślę że więcej zwojuje znaną jak własna kieszeń Imprezą niż S2000/RRC/R5 którego musiał by się nauczyć ale z całym szacunkiem dla niego aż takim wymiataczem to on nie jest żeby ogarnąć te fury na testach przed rajdem więc moim zdaniem taki start przyniósł by więcej złego niż dobrego, dodatkowo sam powiedział że sponsorom zależy głównie na RSMP.
Kto by nie wsiadł byłby szybszy w rrc niż w r4. Przecież to przepaść, te auta na 20 kilometrowym odcinku dzieli około 25 - 30 sekund. Nie wiem czemu uważasz że taki talent jak Kajetanowicz miałby być wolniejszy w szybszym samochodzie ?!?!, (lżejszym, z kosmicznym zawiasem z półmetrowym skokiem, sekwencyjną skrzynią, świetnym rozkładem masy, gabarytowo mniejszym). Te auta dzieli zbyt dużo żeby nie jechać nim szybciej nawet bez testów.
i dlatego Kajto w R4 objeżdża w PL te samochody...

W zasadzie taki był sens mojej wypowiedzi, Kajto na Polskim ma za zadanie wygrać z konkurentami do Mistrzostwa Polski i R4 w zupełności mu wystarczy do tego celu, dlatego nie sadzę aby na jeden start dostał coś mocniejszego, niestety ale sponsor raczej chce żeby wygrał MK lub RK... medialnie dla nich to lepsze rozwiązanie niż "jakiś tam" Kajto znany tylko na naszym podwórku...
W kwestii wykorzystywania w pełni S2000/RRC/R5/WRC czy temu podobnych wynalazków to nigdy takimi rajdówkami nie jeździł, o ile nie było by pewnie większego problemu jeśli rajd byłby po asfalcie o tyle po szutrze to już trochę inna bajka - zresztą w historii było już nie mało przypadków gdy wymiatacze przesiadali się w mocniejszy sprzęt i nie mogli się odnaleźć - w przypadku Kajta pewnie długo by to nie zajęło ale lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu - po co kombinować jak lepiej brać to co pewne - nie mniej jednak fajnie by było gdybym jednak się mylił bo chciałbym go w końcu zobaczyć w rajdówce z krwi i kości.
hubertus_89 napisał(a):rypley chyba lepszą mapkę to jedynie sobie możesz kupić, tak jest co roku, że na stronie rajdu wrzucą taką mało dokładną.
Dla zapominalskich- dziś panowie dowiemy się czy mamy WRC czy nie
Jest jeszcze trzecia możliwość która wymaga sporo chęć i pracy - wyznaczenie sobie trasy samemu przy pomocy np.:
http://www.geoportal.gov.pl/ - i w zasadzie problem powinien być z nowymi odcinkami na południowy zachód od Mrągowa - bo reszta była już jechana w takiej lub podobnej konfiguracji.