Michał Kościuszko

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Michał Kościuszko

Postprzez gregortest » wtorek, 2 kwi 2013, 11:10

Mi otrzymywał z Prodrivu zabawki - silnik - podzespoły zaplombowane.
SIlnik był w najnowszej specyfikacji, a napędy - z 2011.
Teraz wszystko ma być top z prodrivu - w spec 2012.
Oczywiście znakiem zapytania są opony. Myślę że zostanie na Dmackach.
Fiesta miała być, ale się zmyła - miało odbyć się kosztem ilości elimiancji...okrojonych do 5-6.
I żaden M sport.
Druga sprawa, że na Portugalię całe auto może być z Prodrive, zobaczymy po blachach.
Ja 10 wylatuję na portugalię, to dam znać co i jak.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10


Re: Michał Kościuszko

Postprzez żółtodziób » wtorek, 2 kwi 2013, 11:20

gregortest napisał(a):Mi otrzymywał z Prodrivu zabawki - silnik - podzespoły zaplombowane.
SIlnik był w najnowszej specyfikacji, a napędy - z 2011.
Teraz wszystko ma być top z prodrivu - w spec 2012.


No własnie. Dlatego nie bardzo wiem co MI mogło spieprzyć w kwestii awaryjności samochodu. Nowe napędy tak naprawdę mogą się okazać jeszcze bardziej sypliwe od starych, w zeszłym roku to jeszcze coś czasem testowali a w tym to już jest radosna, mocno niedoinwestowana twórczość, zatem nie zdziwię się jak będzie się sypało w spoóśb jeszcze bardziej spektakularny. No chyba, że Prodrive wysyłał do MI totalny ochłap.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Michał Kościuszko

Postprzez czarnyolek » wtorek, 2 kwi 2013, 12:09

Może nie tyle MI "spieprzyło", co elementy już wyjeżdżone były. Teraz może być tłumaczenie, że spec 2012, a "konkurenci" na 2013 jeżdżą ;)
Mimo wszystko, jak auto będzie więcej mogło, to może i kierownik pokaże coś więcej, może miejsce w top 10 się trafi?
Avatar użytkownika
czarnyolek
N3
 
Posty: 293
Dołączył(a): poniedziałek, 21 sty 2013, 20:43

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Domson » wtorek, 2 kwi 2013, 16:09

http://rajdy.autoklub.pl/news/kosciuszk ... kiem,48258
"Sądzimy, że kierowca od razu to zauważy."



Mam tylko nadzieje, ze po 1 oesie nie bedzie "Zbieramy doswiadczenie z jazdy na poprawionym silniku." :lol: Przepraszam, nie mogłem się oprzeć tej pokusie 8) :D
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: Michał Kościuszko

Postprzez wrc1600 » wtorek, 2 kwi 2013, 16:18

żółtodziób napisał(a):
gregortest napisał(a):Mi otrzymywał z Prodrivu zabawki - silnik - podzespoły zaplombowane.
SIlnik był w najnowszej specyfikacji, a napędy - z 2011.
Teraz wszystko ma być top z prodrivu - w spec 2012.


No własnie. Dlatego nie bardzo wiem co MI mogło spieprzyć w kwestii awaryjności samochodu. Nowe napędy tak naprawdę mogą się okazać jeszcze bardziej sypliwe od starych, w zeszłym roku to jeszcze coś czasem testowali a w tym to już jest radosna, mocno niedoinwestowana twórczość, zatem nie zdziwię się jak będzie się sypało w spoóśb jeszcze bardziej spektakularny. No chyba, że Prodrive wysyłał do MI totalny ochłap.

Mysle ze Atkinson mialby duzo do powiedzenia na ten temat, zreszta w 2012 wyniki MI byly równie "powalajace" jak teraz.
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Re: Michał Kościuszko

Postprzez żółtodziób » wtorek, 2 kwi 2013, 17:12

czarnyolek napisał(a):Może nie tyle MI "spieprzyło", co elementy już wyjeżdżone były. Teraz może być tłumaczenie, że spec 2012, a "konkurenci" na 2013 jeżdżą Mimo wszystko, jak auto będzie więcej mogło, to może i kierownik pokaże coś więcej, może miejsce w top 10 się trafi?


W takim razie raczej jest to kwestia kasy niż obsługi wozu. Nie sądzę, żeby LRT nie wiedział co dostaje i za ile. Nie jest potrzebna przeprowadzka do Prodrive tylko kasa na niezajechane klamoty. Zresztą z ostanich niusów wynika, że żadnej przeprowadzki nie będzie.

wrc1600 napisał(a):Mysle ze Atkinson mialby duzo do powiedzenia na ten temat, zreszta w 2012 wyniki MI byly równie "powalajace" jak teraz.


To prawda, ale z drugiej strony MI tylko przykręca szpeje które produkuje Prodrive. Ofkoz jeśli robi to po taniości i daje zajechane rzeczy to trudno się dziwić, że auta się psują, ale trzeba mieć na względzie, że towarzystwo które powoziło tymi wynalazkami groszem nie śmierdziało. Cały program Mini Portugal był naciągany, prowadzony wyłącznie po to, żeby można było homologować następną brykę i właśnie brak kasy mógł być przyczyną takich a nie innych wyników.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Michał Kościuszko

Postprzez MSG Racing » środa, 3 kwi 2013, 07:09

Dokładnie.
Pamiętacie proces ewolucji Mini. Najpierw jedno auto dostało komplet nowych gratów. Po chyba dwóch rajdach drugie dostało ale już tylko częsć nowych gratów.
Do MI nowe graty trafiły po bodaj 4 rajdach (plus pewnie testy) i to jeszcze nie w komplecie. Nie dziwie się bo Prodrive to wszystko robił i wykładał na to swoją kasę a laury miał zbierać włoski zespół. MK teraz jeździ pewnie na tych samych gratach które rok temu Sordo jeszcze testował.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Gąsior » środa, 3 kwi 2013, 07:33

Cytując Naczelnika: Tak si kraje jak materiau staje.
Ten samochód to kibel straszny, robiony na klej i drucik. A że nie stać ich na więcej to jest problem. Niestety to będzie chyba ostatni rok "zbierania doświadczeń" bo ciężar marketingowy przejdzie na RK i obawiam się że Michałowi przypadnie rola Szymka Ruty z Orlen Teamu, czyli tła dla głównej z punktu widzenia marketingowego gwiazdy. Zobaczymy w "Kronikach" z Portugalii ile będzie materiału z RK a ile z MiKo i to da nam obraz.

Trzeba było jednak brać WRC 2. W tym roku jest syto jeśli chodzi o zgłoszenia i dobry wynik sportowo byłby cenniejszy niz ogon WRC. Ale medialnie ....
Avatar użytkownika
Gąsior
N3
 
Posty: 353
Dołączył(a): środa, 14 lip 2004, 00:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Michał Kościuszko

Postprzez woocasch » środa, 3 kwi 2013, 08:26

Gąsior napisał(a):Trzeba było jednak brać WRC 2. W tym roku jest syto jeśli chodzi o zgłoszenia i dobry wynik sportowo byłby cenniejszy niz ogon WRC. Ale medialnie ....

Rywalizacja zapewne byłaby ciekawsza, ale czy wyniki byłyby zadowalające to trudno powiedzieć. Dokonali wyboru i muszą z tym jakoś sobie radzić, a czas wymówek powoli się kończy. Wydaje mi się, że w tym roku cierpliwość kibiców i sponsorów już się wyczerpie i przyszły rok będzie dla MK bardzo ciężki.
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Michał Kościuszko

Postprzez rallyfun » środa, 3 kwi 2013, 10:21

Ja moge tylko dodac ze kiedy MK jezdzil topowymi autami w swojej klasie robil przyzwoite czasy, tak bylo ze Swiftem w 2009 czy Fiesta S2000 na która tak narzeka ojciec, po przesiadce do Skody byl tylko tlem. Pamietam jak Fiesta w Meksyku czy Jordanii objezdzal Prokopa, Souse czy Ponsa i myslalem ze moza nawet wygrac SWRC. Nie wiem ile jest prawdy w awaryjnosci Fiesty ale wiem ze Skoda byla znacznie tansza a Prokop byl dwa razy trzeci w SWRC. Sytuacja z Mini jest blizniaczo podobna.
rallyfun
N3
 
Posty: 249
Dołączył(a): czwartek, 17 sty 2013, 22:14

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Jarek55511 » środa, 3 kwi 2013, 11:13

Michał w S2000 był naprawdę szybki. Niczym Latvala,ponieważ tak samo dzwonił. Fiesta chyba była za szybka i myślę,że senior Kościuszko szukał dziury w całym,że to wina źle przygotowanego auta. A Fabią jeździł gorzej,bo nie mógł się przełamać po tych dwóch crashach w Fieście.
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Michał Kościuszko

Postprzez rallyfun » wtorek, 9 kwi 2013, 13:19

Obrazek



za duże zdjęcie, poprawiam_SebaSTI
rallyfun
N3
 
Posty: 249
Dołączył(a): czwartek, 17 sty 2013, 22:14

Re: Michał Kościuszko

Postprzez moto_angel » środa, 10 kwi 2013, 07:11

[quote="rallyfun"]Obrazek

Dzięki za fotkę!
Nasze rodzime portale praktycznie milczą o tym fakcie...
Tylko na rallyonline pojawiła się malutka wzmianka przy okazji ogólnego newsa o testach...
Ciekawe czy sam team przyzna się do tego w oficjalnym jakimś komunikacie PiaRowskim oraz czy skrobną coś o lepszym - mocniejszym silniku.
Wymienię się kartkami polskich zawodników oraz ogólnie rajdowymi z autografami lub bez :)
Avatar użytkownika
moto_angel
N3
 
Posty: 301
Dołączył(a): piątek, 23 lis 2012, 21:56
Lokalizacja: Kraków

Re: Michał Kościuszko

Postprzez kpawel » środa, 10 kwi 2013, 08:45

Wczoraj pojawił się krótki wpis na FB o udanych testach. Chwilę potem ktoś w komentarzach wrzucił tę fotkę. Dzisiaj patrzę i fotka jest już usunięta.
http://www.motosp.pl - MotoGP, F1, WRC, Superbike, NASCAR...
kpawel
N1
 
Posty: 81
Dołączył(a): poniedziałek, 21 cze 2010, 15:42

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Agrest » środa, 10 kwi 2013, 09:22

kpawel napisał(a):Wczoraj pojawił się krótki wpis na FB o udanych testach. Chwilę potem ktoś w komentarzach wrzucił tę fotkę. Dzisiaj patrzę i fotka jest już usunięta.


Cenzura jak za komuny heh :lol:
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron