
WRC nie skoncza poki co, natomiast wejscie w WTCC ciezko widze... Ciekawe jeszcze jak z rajdowym programem Peugeota, tzn te wszelkie "mniejsze" rajdowki Puga.
Moderator: SebaSTI
gregortest napisał(a):Jak pisałem, że VW jest szybki, to żeśćie mnie zjechali ,
Jak pisałem , że Ogier będzie szybki i lał Loeba, to też generalnie zostałem wyśmiany.
I co teraz.
A zobaczycie na szutrach, jak nawet Latvala, będzie szybki i nie będzie dzwonił.
Matthias Schmidt napisał(a):Latvale jak na razie usprawiedliwia fakt, ze samochodu nie zna zbyt dobrze i jak na razie nie czuje ske w nim zbyt szczegolnie. Twierdzi, ze musi zmienic styl jazdy aby zaczac wygrywac w tym samochodzie.
Jarek55511 napisał(a):Citroen raczej nie odejdzie z rajdów,bo Quassini lubi rajdy a nie wyścigi.
Matthias Schmidt napisał(a):
Latvale jak na razie usprawiedliwia fakt, ze samochodu nie zna zbyt dobrze i jak na razie nie czuje ske w nim zbyt szczegolnie. Twierdzi, ze musi zmienic styl jazdy aby zaczac wygrywac w tym samochodzie. Zobaczymy jak mu to pojdzie. Burnsie tez swego czasu nie czul sie za dobrze w Peugeocie i nie zmienilo sie to po dwoch latach - po prostu to auto mu nie odpowiadalo.
żółtodziób napisał(a):Podobnie ludzie gadali w zeszłym roku, prowadziłem z nimi zażarte dyskusje, ponieważ twierdzili, ze Petter ma szansę zgarnąć tytuł (w pewnym momencie zbliżył się mocno w punktacji do lidera). Problem w tym,że szczęśliwa passa po prostu musiała się skończyć no i się skonczyła, druga część sezonu to była równia pochyła.
żółtodziób napisał(a):Matthias Schmidt napisał(a):Latvale jak na razie usprawiedliwia fakt, ze samochodu nie zna zbyt dobrze i jak na razie nie czuje ske w nim zbyt szczegolnie. Twierdzi, ze musi zmienic styl jazdy aby zaczac wygrywac w tym samochodzie.
No właśnie nie wiem czy usprawiedliwia aż tak słaby wynik. Przyjechał za Ostbergiem, a to zdecydowanie druga liga. Mikko też w zeszłym roku musiał sie "wczuć" w Cytrynę, ale w Szwecji dowiózł drugie miejsce. Nie był w stanie objechać Latvali, ale dał radę Solbergowi, Ostberg był daleko z tyłu, nie wspominając o Loebie. Tymczasem JML jest teraz za Loeberm i za Ostbergiem, gdyby nie dzwon byłby też za Hirvonenem. To jest słabo, nawet jak na nowy samochód. To mi wygląda na gruby problem, jak by to auto było zupełnie z innej bajki, moim zdaniem nie radzi sobie z nim totalnie i to na pewno nie jest kwestia dwóch-trzech rajdów zanim dobrze go wyczuje. Dlatego własnie o ile Ogi może dominować to VW jako zespół już chyba nie bardzo. Przynajmniej nie w tym sezonie.
deiman napisał(a):Wlasnie, ze nie musiala. Po 3 rajdach stwierdziles, ze Peter nie ma szans na tytul. Wtedy ja zaprotestowalem, bo skad mogles wtedy to wiedziec? Owszem, sezon pokazal, ze nie byl wystarczajaco dobry, tak z reszta jak mowiles, ale w polowie roku sam przyznales, ze Peter zaskakuje. Pomijajac szerego watkow, ktore omowilismy wtedy, a do ktorych nie chce juz wracac, moje zdanie jest nadal takie samo:Nie mozna przepowiedziec formy kierowcy na podstawie 2-3 pierwszych rajdow, szczegolnie kiedy auto dla kierowcy jest nowe. Przepowiadac, to mozna pogode, ale nawet wrozbici i meteorologowie czasem sie myla.
Ostberg druga liga? Nie powiedzialbym. Na poczatku zeszlego sezonu "smarowala" polowa forumowiczow z tego portalu.
Co do szybkosci "wczucia" sie w auto, jako miary talentu kierowcy...
Hirvonenowi w zeszlym roku auto moglo po prostu przypasowac. Moze to stalo sie od razu, a moze Szwecja jest miejscem, w ktorym zawsze czul sie dobrze? A moze wtedy to wcale nie byl jego maks, tylko 98%? Ciezko to ocenic.
Zgadzam sie natomiast ze zdaniem, ze Jaremu moga nie wystarczyc 2-3 rajdy na zrozumienie Polowki. Tak moze byc, ale nie musi. Moze to byc 10 rajdow, moze to byc jeden rajd a moze tez do niego nigdy sie nie dopasowac
kremer napisał(a):http://rallynews.pl/lang.en/no/pnews/6473
Zaczyna się. Pewnie oleją WTCC, ciekawe jak długo pociągną w WRC. Tak naprawdę wszystko w rekach Arabów. To wszystko idzie na ich kasie (Cytryna i MSPORT).
gregortest napisał(a):Nie chciałem być źle zrozumiany.
Mam dużo pokory, sory jeżeli tak to odebraliście.
Co do czasów, które wam podawałem, ja tego nie wymyśliłem, miałem pewne źródło informacji.
Może źle zrozumiałem i chodziło o 0.15 sek na 300 metrach. pisałem to na "gorąco".
Były to takie na trasach MC pomiary na takiej a nie innej nawierzchni bez kolca.
Jeżeli chodzi o dominację VW, to raczej będą sie cieli z citroenem i fordem - Ostbergiem.
Choć jak cały czas jestem przekonany i byłem, reszta będzie gonić Ogiera, a nie odwrotnie.
Wechikułu czasu nie mam, może jestem omylny, choć jak na razie po woli większość się sprawdza.
Mam zawsze kilka, bezpośrednich informacji z pewnych źródeł, z racji wykonywanej pracy. Więc o nich piszę.
Jeszcze raz sorki, tych co źle m,nie zrozumiali i wyciągneli wnioski takie, które na pewno nie były moim celem.
Latvala, sobie teraz sporo potestuje i w końcu się przekona do możliwości VW.
A Hirvonen według mnie ma uraz i nie jedzie na 100%, tylko na 98%.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości