a-grupa a kjs-y

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

a-grupa a kjs-y

Postprzez bag » czwartek, 20 lis 2003, 23:36

Witam!zwracam sie z pytaniem ! jak to jest z a-grupowymi autami w kjs w jaki sposob sa one klasyfikowane,jezeli jest to np. sporting to czy bedzie klasyfikowany w grupie tak jak inne o poj.1100?Z góry dzieki za odpowiedz(pomoc).Pozdrawiam!
bag
 
Posty: 5
Dołączył(a): czwartek, 20 lis 2003, 23:28
Lokalizacja: WROCLAW


Wyjaśnienie

Postprzez Sebo1980 » piątek, 21 lis 2003, 11:56

z a grupowymi autami jest tak jak z kazdym innym samochodem startujacym w KJS-ie tzn. Sklasyfikowane są wg pojemności silnika wg dowodu rejestracyjnego.

Nikt na badaniu technicznym przed każdym KJS, nie jest w stanie sprawdzić np. czy zwężka turbiny w Mitsubishi Lancerze ma 32mm średnicy (N - grupa) czy 34 mm (A - grupa).

Są sprawdzane takie rzeczy jak:

Kaski
Ubezpieczenie OC
Ubezpieczenie NW
czy są sprawne światła
numery silnika i nadwozia
czy jest ważny przegląd techniczny
pasy bezpieczeństwa (czy są sprawne)
stan ogumienia

to co pamiętam to tu wypisałem

PS
W Automobilklubie Polskim ostatnio nie dopuścili jednego malucha bo miał wstawiony silnik 900 cm3 i zbiorniczek wyrównawczy miał w kabinie i przewody od chłodnicy tez szly przez kabinę.
Strasznie tam nie lubią samoprzeróbek
I z tego co wiem to od przyszłego sezonu w tym automobilklubie nie wystartuje żaden taki przeszczep i samoróbka typu hydrauliczny ręczny itd itp

Pozdrawiam serdecznie
www.ak-centrum.prv.pl
Sebastian Bogacki
Sebo1980
 
Posty: 42
Dołączył(a): czwartek, 8 sie 2002, 00:44
Lokalizacja: Warszawa

dzieki

Postprzez sebo180 » piątek, 21 lis 2003, 12:47

serdeczne dzieki za odpowiedz szukalem wszedzi w necie odp. na to moje pyt. i nigdzie nie moglem znalezc.pomogles mi bardzo!rowniez pozdrawiam!Narazie!
sebo180
 

Postprzez Gość » piątek, 21 lis 2003, 15:54

Sebo! Poważnie mówisz o tym, że hydrauliczny ręczny może nieprzejść na BK? Kurcze, a ja właśnie nosiłem się z zamontowaniem czegoś takiego u siebie...
Gość
 

Postprzez Strongi » piątek, 21 lis 2003, 16:40

No ja też właśnie robię sobie ręczny hydrauliczny, ale i tak mnie na BK w Polskim nie puszczą właśnie za takie same rury więc mi to rybka :lol:
Pozdrawiam

Strongi
www.900power.prv.pl
Strongi
 
Posty: 7
Dołączył(a): piątek, 21 lis 2003, 02:30
Lokalizacja: Stolyca

Postprzez Gość » piątek, 21 lis 2003, 21:35

Strongi napisał(a):No ja też właśnie robię sobie ręczny hydrauliczny, ale i tak mnie na BK w Polskim nie puszczą właśnie za takie same rury więc mi to rybka :lol:


Puszczą cie jak je sobie czymś obudujesz (kupisz arkusz blachy, ponitujesz, albo przyspawasz)
Gość
 

Re: Wyjaśnienie

Postprzez Gość » piątek, 28 lis 2003, 19:14

PS
W Automobilklubie Polskim ostatnio nie dopuścili jednego malucha bo miał wstawiony silnik 900 cm3 i zbiorniczek wyrównawczy miał w kabinie i przewody od chłodnicy tez szly przez kabinę.
Strasznie tam nie lubią samoprzeróbek
I z tego co wiem to od przyszłego sezonu w tym automobilklubie nie wystartuje żaden taki przeszczep i samoróbka typu hydrauliczny ręczny itd itp

To jakaś paranoja, ja już do zafajdanej 650 nigdy nie wruce.Chłopakom z Automobiklubu Polskiego coś się w główkach poprzewracało.
Gość
 

Postprzez pemkowski » wtorek, 8 lip 2008, 17:19

zakaz hydraulicznego ręcznego w kjs-ach
Obrazek
Avatar użytkownika
pemkowski
N3
 
Posty: 311
Dołączył(a): środa, 18 cze 2008, 20:31
Lokalizacja: Nowa Ruda

Postprzez petro_z » wtorek, 8 lip 2008, 21:34

Co do "hydrołapy" to potwierdzam. Nie wiem jak jest w innych okręgach, ale olsztyńscy sędziowie techniczni są bezlitośni. ;) Kupiłem auto z takim właśnie ręcznym jeździło wcześniej w pucharze ANWA, Limanowej itp) i niestety właśnie włożyłem tam serię. :)
Avatar użytkownika
petro_z
N2
 
Posty: 125
Dołączył(a): środa, 31 paź 2007, 19:01
Lokalizacja: Iława/Olsztyn

Postprzez SZUMI » środa, 9 lip 2008, 19:08

na dolnym śląsku w większości KJSów hydrauliczny mógłbyć, ale pod waruunkiem , że z homologacją.
FOTOGRAFIA Z RAJDÓW ITP.

r.szumny@wp.pl

http://motorecords.pl/galerie_autor,111,0,Ryszard_Szumny.html
SZUMI
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Ząbkowice

Postprzez barylax » środa, 9 lip 2008, 22:08

SZUMI napisał(a):na dolnym śląsku w większości KJSów hydrauliczny mógłbyć, ale pod waruunkiem , że z homologacją.
czyli nie mugł :P bo homologowany ręczny to jakies 2tys :P pompy drogi e:P
Flokowanie , deski rozdzielcze , słupki , boczki inne gg 1456575 tel . 0-502-361-739
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 12 lip 2008, 12:20

No w polski strasznie dokladnie badaja. Ostatnio na kjsie przyczepili sie o mocowanie pasów. Moim zdaniem troche to bez sensu. W koncu to KJSy(rajdy amatorskie) i trzeba sie liczyc ze nie wszyscy maja budzety jak z pzmotu. Sedzia powinien wiedziec ze w rajdowkach startujacych w kjsach drutowanie zawsze bylo, jest i bedzie.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez CZUCZU » wtorek, 15 lip 2008, 13:34

Co do swapów to zobaczycie że bedzie lipa ze swapami w kjsach.
u nas niedawno też był problem ze swapami i dopuscili niby w tym sezonie jednak swapy ale w sezonie 2009 beda sie krzywo patrzec na swapy i samoróbki wszelkiej masci
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez Albert(Zambrów) » czwartek, 17 lip 2008, 19:35

a jeśli w dowodzie wbity jest silnik ktory zostal wlozony?

Mi sie wydaje, ze tu chodzi wylacznie o pojemnosc. jezeli wsadzasz do ccs silnik 1.2 i wbijasz go w dowod, to raczej nie powinno byc klopotów? Choć to i tak ta sama klasa :D
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez pemkowski » niedziela, 20 lip 2008, 23:23

Albert(Zambrów) napisał(a):a jeśli w dowodzie wbity jest silnik ktory zostal wlozony?

Mi sie wydaje, ze tu chodzi wylacznie o pojemnosc. jezeli wsadzasz do ccs silnik 1.2 i wbijasz go w dowod, to raczej nie powinno byc klopotów? Choć to i tak ta sama klasa :D


Zgadzam się jak wszystko z dokumentami jest ok, to niech sie nie czepiają
Obrazek
Avatar użytkownika
pemkowski
N3
 
Posty: 311
Dołączył(a): środa, 18 cze 2008, 20:31
Lokalizacja: Nowa Ruda

Następna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron