z a grupowymi autami jest tak jak z kazdym innym samochodem startujacym w KJS-ie tzn. Sklasyfikowane są wg pojemności silnika wg dowodu rejestracyjnego.
Nikt na badaniu technicznym przed każdym KJS, nie jest w stanie sprawdzić np. czy zwężka turbiny w Mitsubishi Lancerze ma 32mm średnicy (N - grupa) czy 34 mm (A - grupa).
Są sprawdzane takie rzeczy jak:
Kaski
Ubezpieczenie OC
Ubezpieczenie NW
czy są sprawne światła
numery silnika i nadwozia
czy jest ważny przegląd techniczny
pasy bezpieczeństwa (czy są sprawne)
stan ogumienia
to co pamiętam to tu wypisałem
PS
W Automobilklubie Polskim ostatnio nie dopuścili jednego malucha bo miał wstawiony silnik 900 cm3 i zbiorniczek wyrównawczy miał w kabinie i przewody od chłodnicy tez szly przez kabinę.
Strasznie tam nie lubią samoprzeróbek
I z tego co wiem to od przyszłego sezonu w tym automobilklubie nie wystartuje żaden taki przeszczep i samoróbka typu hydrauliczny ręczny itd itp
Pozdrawiam serdecznie
www.ak-centrum.prv.pl