bimber napisał(a):viper napisał(a):Tylko u nas rpp zabija MP, bo zawodnicy zbroją sie na rpp, po czym kończą kariery, bo tak sie wypruli na rpp, ze nie maja za co startować, a zostają tylko bogaci.
w tym miejscu się troche nie zgodze, popatrz w RPP w tym roku startowały cały czas bodajże 3 C2R2, i nie dziwie się skoro w RSMP musieli by walczyc w Citroen Racing z chyba trzema DS 3 R3T...a w RPP to jest fura w której można walczyc o czub i gdzieś Cię tam pokażą i sponsorów bo pudło było.
startowały, ale zobacz ,ze to rpp tzn koszty o polowe niższe, albo jeszcze wiecej, bo w rpp masz 80 km oesowym, a w MP niejednokrotnie 190. W RSMP wcale nie musza walczyć Citroen racing, bo jest od tego klasa 6 tak jak w rpp tylko tam już ta przewaga sprzetowa nie ma znaczenia, wiec Citroen nie ma tu nic do tego. W rpp po prostu łatwiej walczyć tym co maja kasę, bo są sprzetowo do przodu. Zobacz cała trójka jedzie za swoją kasę. Przecież wszyscy narzekają na medialnosc rpp i jestem pewien, ze starty w rpp topowym sprzętem nie maja nic wspólnego z medialnoscia, bo jej nie ma. Założe sie ze gdyby rpp było zlikwidowane w MP grupa n czy grupa r1 ewentualnie historyk na pewno te klasy by sie ruszyły, a tak w MP frekwencji nie ma, a w rpp wygrywa kasa nawet klasach. Czyli rpp to taki trochę szkodnik niby pozwala sie ścigać, ale uniemożliwia rozwój dyscypliny.