Promotor, promotorem - rewolucji w relacjach bym się nie spodziewał. Fakt, że przydałaby się szersza promocja materiałów np na youtube, ale relacje nawet na tym Eurosporcie są dosyć niszową sprawą. Rajdy są skierowane do ścisłego grona kibiców, i ciężko jest zainteresować tym rzesze. Nie widzę wielkich możliwości zrobienia z tego materiału gotowego do sprzedania w godzinach szczytu, na ogólnodostępnych stacjach. W momencie kiedy były relacje wrc na eurosporcie, też narzekano że późno, że nie ma relacji live itd. IRC ruszyło coś w tym temacie, więc mam nadzieję, ze temat zostanie pociągnięty, tak jak np power stage w mistrzostwach świata. Poprawienie marki mistrzostw świata jest potrzebne, naturalnie. Dużej rewolucji jednak nie spodziewałbym się, a cała otoczka, że np BMW waha się nad losami Mini przez promotora są w dużej mierze bajką dla mediów. Taka prawda, że np Citroen sukcesy w rajdach głównie wykorzystuję w 'prywatnych' kampaniach reklamowych. Oczywiście odpowiednia opieka medialna jest potrzebna, i tak jak napisałem sporo jest obszarów gdzie można popracować by cykl stał się bardziej rozpoznawalny.
Od przyszłego sezonu, po odejściu Loeba wszystko diametralnie się zmieni. Do tego roku trzeba było mieć w składzie bardzo szybkiego kierowcę, i jechać całkowicie bezbłędnie, bezawaryjnie by z Loebem walczyć. Teraz można śmiało powiedzieć że czołowa 5-6 może rywalizować na równi. Latvala do francuza podejścia nie ma przy tegorocznych dzwonach, ale ze swoją szybkościa, i szybkością Forda jest faworytem do tytułu. Ciężko przewidzieć układ sił w 2013, bo całość będzie nowa. Inna sprawa, że jak po odejściu Loeba, Ford nie sięgnie po tytuł utrzymując Fiestę na obecnym poziomie to nie widzę sensu dla nich dalszych startów, i kiedy nieby mieliby ten tytul zdobyć

Nareszcie coś się dzieje na rynku kierowców, po tylu latach posuchy

Teraz trzeba czekać, oświadczenie BMW wcale nie wyklucza pełnego programu dla Atko i Hanninena. Z komunikatu jasno wynika, że wsparcie Motorsport Italia było udzielone tylko i wyłącznie w celu spełnienia wymagań regulaminowych do homologacji nowej wersji auta.