Moderator: SebaSTI
Matthias Schmidt napisał(a):filantrop - nikt nie mówi, że Ogier jest słabym kierowcą. Ale trzeba przyznać, że zachwyty niektórych, tych, którzy uważają że Ogi będzie kolejnym iluśtamkrotnym mistrzem świata są trochę nie na miejscu. Owszem, wygrał JWRC w pierwszym sezonie. Wygrał 7 rajdów w WRC w karierze. Ale kilka z tych zwycięstw było odniesione lepszą pozycją na trasie, "wykiwaniem" Loeba, czy zwyczajnie skorzystaniem na jego pechu.
Ogier jest dobry, ale ma za sobą de facto dwa sezony. W takim momencie mało kto (tylko Loeb) jest w stanie zdobywać tytuły itd. Ogier to nie jest jeszcze megadriver, choć talent ma duuuży.
filantrop napisał(a):no tak ale zobacz z drugiej strony ile razy ogier "musiał" być tym drugim bo wiadomo kto miał być namber łan...ogier to typowy talent a nie rzmieślnik jak to ma miejsce w przypadku mikko czy częściowo jari matti, ogier wsiadł do wrc i od razu zaczął podpinać się pod czołówkę czego nie można powiedzieć o mikko. czy koś jeszzce pamięta ile sezonów spędził w fordzie, subaru i ponownie fordzie zanim wygrał swój pierwszy rajd czy nawet os? się pytam się? oczywiście wszyscy z nich to wspaniali kierowcy, nawet maciek wilson ale...
deiman napisał(a):
(...)Do rajdu Niemiec, Loeb nie otrzymywal zadnej pomocy. Mlodszy z francuzow mogl cisnac do woli i rzeczywiscie robil to znakomicie, ale nalezy zauwazyc, ze popelnil kilka bledow, ktore kosztowaly go wygrana w rajdzie. Gdyby ich nie bylo, na polmetku mistrzostw to on prowadzilby w klasyfikacji i wtedy moze do tych polecen by nie doszlo, albo doszloby z korzyscia dla niego. Tyle, ze tak się nie stalo i tutaj winny jest sam sobie Ogier. Chyba każdy się zgodzi, ze do rajdu Niemiec nie było mowy o „hamowaniu” młodszego Seba? Jak wtedy wyglądała klasyfikacja? (...)
Wrocmy do „udogodnien” od szefa teamu, ktorych de facto Loeb … nie otrzymal. Mialo tak się stac i była o nich mowa druegiego dnia rajdu Niemiec, ale zlapal kapcia, co zepchnelo go na 2 pozycje. W Australii rowniez do polecen nie bylo, tak jak z reszta we Francji. Wszyscy pamiętamy dlaczego. W Hiszpanii natomiast Ogiera zawiodl silnik ( zdarza sie ), ale wczesniej sam popelnil blad. Prawda? Tak wiec obecny stan klasyfikacji jest wynikiem czystej walki, przynajmniej jesli chodzi o Citroena. (...)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość