Moderator: SebaSTI
skandal napisał(a):Jarek55511 napisał(a):No i prawdopodobnie będzie Skoda WRC![]()
Super że będzie więcej fabryk w mistrzostwach świata.
Czy to nie jest tak że Skoda pracuje nad tym silnikiem który później będzie służył zarówno do Skody S2000 i do Polo WRC ??
Bo moim zdaniem VAG nie wpuści dwóch fabryk do WRC żeby ze sobą konkurowały ... co myślicie ?
Mad Max napisał(a):Myślę że dwie niezależne ekipy fabryczne z jednego "koncernu" to bardzo prawdopodobna opcja jak pokazuje przykład Peugeota i Citroena, oraz wedle tego co mówi Nissen a on wyraźnie powiedział że istnieje taka możliwość. Tylko teraz pytanie co na to Skoda ?? Czy wolą zostać dalej w IRC i tam dalej być wyróżniającą się ekipą, czy spróbować ponownie z WRC gdzie czeka ich "nie wiadomo co".
rallyspeed napisał(a):Nowe WRC jak dla mnie wygląda słabiej w akcji (mimo że czasy są lepsze). W starym na wyjściu z zakrętu widać było moc, samochód przesuwało na zewnętrzną, widać było masę i ogólnie był to potwór...
..Myślę że może już jakieś 30 koni więcej i nowe wurc może odzyskać pazur, nie wiem tylko dlaczego turbinę też zmniejszyli?
MSG Racing napisał(a):Ja mam z goła odmienne odczucia. Fakt, że są małe (jak gr B) ale 206 WRC miał takie same wymiary. Ale za to jeżdżą bardziej bokami, widać lekkość, zwinność i szybkość. I do tego są głośniejsze. Podoba mnie się
http://www.youtube.com/watch?v=ImkaNXOIs-0
MSG Racing napisał(a):http://es.rallyreportwrc.com/2011/05/peugeot-desarrollaria-el-208-s2000-citroen-estudia-armar-r4-2/ Jeśli ktoś zna hiszpański to może się dowiedzieć, że Peugeot ma wrócić do WRC z modelem 208, Citroen stworzy DS4 R4 a w ciągu najbliższych 3 lat możemy zobaczyć także Renault w walce o czołowe miejsca w WRC.
Ciekawe co z tego zostanie zrealizowane.
deiman napisał(a):Czy silniki F1 beda niewiel sie roznic od silnikow wrc? Wiem, ze taki byl zamiar a roznica w mocy miala wynikac z drobncyh regulacji.
wiechu100 napisał(a):deiman napisał(a):Czy silniki F1 beda niewiel sie roznic od silnikow wrc? Wiem, ze taki byl zamiar a roznica w mocy miala wynikac z drobncyh regulacji.
Przeciez F1 to 8 garow a WRC to 4... wiec nie widze tu tylko drobnych roznic. chyba ze nie o to chodzi autorowi
mlog napisał(a):No ale od przyszłego (?) sezony do F1 wchodzi silnik 1.6 Turbo. Podobno miało to wyglądać tak że i RMŚ i WTCC i F1 korzystają z jednostek opartych o ten sam schemat, jednak trochę inaczej ograniczonych. Nie jestem działaczem FIA, więc nie wiem jak oni to chcieli zrobić
Kilka ciekawych informacji o nowych i starych wrc:
http://motorsportowo.blogspot.com/2011/ ... czyli.html
Cendra napisał(a):Kilka ciekawych informacji o nowych i starych wrc:
http://motorsportowo.blogspot.com/2011/ ... czyli.html
Spora różnica w Nm między Fiestą WRC a DS3 WRC...
MSG Racing napisał(a):Są mylne bo jednak nowe WRC mają większą zwężkę niż stare.
To można znaleźć bo jest w regulaminach technicznych na FIA.com.
MSG Racing napisał(a):Robotę robią skrzynie które mają więcej biegów.
MSG Racing napisał(a):Co do pojawienia się marek. Każdy artykuł jest oparty na plotkach lub info prasowym. Często też takie info jest działaniem marketingowym.
Ale równie często ma w sobie coś prawdy. Za każdym razem należy brać to z przymrużeniem oka. Prawdy dowiemy się jak podadzą lub nie info o oficjalnym rozpoczęciu programu WRC. Czas pokaże.
rallyspeed napisał(a):Nie moge pojąć jak ds3 może byc jedynie o 30kg lżejszy od c4 a nie np 150
rallyspeed napisał(a):Zobaczcie na power stage z Grecji jak szybko Ogier sklada się z lewej na prawą przed lotną , w starym wrc dlużej jechałby bokiem przez większą masę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość