Fotele rajdowe

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Fotele rajdowe

Postprzez nhw220t » czwartek, 21 sie 2003, 16:23

Czy ktoś wie gdzie w Warszawie lub okolicach znajduje sie firma sprzedająca i/lub montująca fotele rajdowe? Czy po zamontowaniu takiego fotela trzeba też zmienić pasy bezpieczeństwa czy można jeździć ze starymi (bezwładnościowymi)?
Pozdrawiam!
WUY3902
Avatar użytkownika
nhw220t
N2
 
Posty: 105
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 22:30
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez żółtodziób » czwartek, 21 sie 2003, 18:52

to raczej mało praktyczne używać rajdowych foteli w cywilu...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez schwepes » czwartek, 21 sie 2003, 19:16

jeżeli rajdowe = kubełkowe, a podejrzewam że tak ;) , to jest jak najbardziej sens je stosować.. przede wszystkim są bardzo wygodne.. może nie jeździłem jakimiś super wygodnymi furami typu jaguar ;) ale w porównianiu do foteli Puga106, Nubiry, Lanosa, CC, czy nawet Eclipsa o wiele przyjemniej się jeździ nawet na długich trasach... a poza tym są lżejsze a to zawsze trochę poprawia osiągi :roll:
i nie piszę tu o drogich fotelach sparco czy omp, ale o najzwyklejszych bimarco model B (albo C, w każdym razie ten głębszy ;))

jedyna wada to ciężki dostęp do tylnej kanapy w autach 3-d
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez !ADI! » czwartek, 21 sie 2003, 21:20

schwepes - zawsze można wejść przez bagażnik, jeśli już ktoś tak bardzo chce w tyle jechać :) :)
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez Gustaw » czwartek, 21 sie 2003, 21:37

i wsadzić głowe między rurki ? :wink:
Ja zawsze miałem taką fantazje żeby mieć przed kompem fotel kubełkowy, a w aucie to całe życie chciałbym jeździć tylko w kubełku i szelkach i wogule to to powinnno być jako opcja w wyposażeniu każdego auta
p.s.alternatywna nazwa kubła ? :arrow: fotel koszykowy :wink:
Colin, simply the best
Gustaw
A5
 
Posty: 957
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:03

Postprzez !ADI! » piątek, 22 sie 2003, 00:28

taki fotek z szelkami ma chyba jeden minus, ciężko jest "wyjżeć" na skrzyżowaniach
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez TommiCrazy » piątek, 22 sie 2003, 01:10

no ale montarz pasów w takiej opcji wiąze sie z problemami z przestrzenią osób jadących z tyłu , gdyż pasy te montowane są całkiem innaczej !!! niewkazym aucie jest klatka wiec czasem wozi sie pasażerów :) no i podobno taki fotel z pasami bezpieczniejszy jest niż airbag
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez !ADI! » piątek, 22 sie 2003, 01:54

Tommi ja już napisałem ,jeśli ktoś BARDZO BARDZO chce za kubłem siedzieć to proszę bardzo :) ale to logiczne, że nikogo bym tam nie zapraszał :).

A co do bezpieczeństwa to racja. A szczególnie takie fotele jakie ma Panizzi są bezpieczne, gdyż mają "uszy" po bokach. No ale jak mówiłem, wyjedź z drogi podpożądkowanej takim autem :). Chyba poprostu trzeba wstawić takie BOCZNE lusterka :).
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez nhw220t » piątek, 22 sie 2003, 09:28

Żółtodziobie, to nie jest cywil a przynajmniej nie do końca. Samochód w którym chce zamontować fotel kubełkowy to Peugeot 205 GTI przeznaczony niemal wyłącznie do jazdy w KJSach. Pytam sie o te pasy bo nie wiem czy trzeba to robić razem ze zmianą fotela czy można sobie rozłożyć te robote (i koszta) na raty.
[/list]
WUY3902
Avatar użytkownika
nhw220t
N2
 
Posty: 105
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez drabinicz » niedziela, 7 wrz 2003, 01:50

jezeli juz chcesz zamontowac fotel kubelkowy to raczej z pasami, przyjemnosc jazdy, czucie samochodu nieporównywalne. a jezeli chodzi o kupno to na ul. Marymonckiej 12a niedaleko dworca pks jest firma ktora zajmuje sie przygotowaniem samochodow do rajdow. tam kupisz i fotel i pasy maja bimarco i omp. takze na ul.Fosa na ursynowie jest sklep ale bardziej tuningowy tam maja bimrco i chyba sparco a co do pasow to nie wiem, ale ta firma na marymonckiej jest calkiem niezla maja tam duzo rzeczy.
126p rządzi
drabinicz
 
Posty: 6
Dołączył(a): czwartek, 4 wrz 2003, 01:06
Lokalizacja: wwa

Postprzez nhw220t » poniedziałek, 8 wrz 2003, 10:37

Dzieki Drabinicz! Wreszcie, ktos odpowiedzial na moje pytanie. Jutro tam podjade i pogadam ze specami.
WUY3902
Avatar użytkownika
nhw220t
N2
 
Posty: 105
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kruk » niedziela, 21 wrz 2003, 18:57

nhw220t, podziel się tym co się dowiedziałeś. :idea:
Też jestem tym bardzo zainteresowany, szczególnie asortymentem i cenami.

Kiedyś, w takim małym pawilonie z akcesoriami, głównie tuningowymi, przy al. Niepodległości, stojącym na tle Remy 1000 w okolicach dworca południowego mieli bimarco.

Jeśli chodzi o pasy, to u Włodka Pawluczuka dostępny był osprzęt m.in. pasy Sabelt'a, więc może ma też jakieś fotele. Niestety nie znam adresu (a szkoda).

Z góry dzięki

Pozdrawiam!
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 22 wrz 2003, 00:25

juz danwo miał bym kubły w aucie gdyby tylko te pasy dało sie założyć niekolidująć z tylnym przedziałem pasażerskim :/ a tak trzeba robic diury ( najlepiej fachowcy ) w kanale miedzy siedzeniami i w tylnych słupkach grzebać :/
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez b182 » poniedziałek, 8 gru 2003, 07:59

A JAK!
kubly to kubly mam starego sypiacego sie colta (80r.) i kubelek . Jak pierwszy raz zasiadlem w takim fotelu to sie dosc mocno podniecilem :oops: . Faktycznie jazda jest niesamowita ale nawet bez pasow szelkowych . O niebo lepiej sie jezdzi niz na seryjnych taboretach.
A co do wygody to jest indywidualna sprawa mi osobiscie jezdzi sie super wygodznie ale sa ludzie jak moj tata np. ktorych w takim fotelu plecy bola papo jakims czasie :(
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez Jucek » środa, 10 gru 2003, 14:40

znacie rozmiarówke foteli :?: jaki model np bimarco byłby dobry na wzrost 185cm :?:
Jucek
N3
 
Posty: 396
Dołączył(a): niedziela, 24 sie 2003, 19:59
Lokalizacja: Legnica

Następna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron