(M.Ś.) Nieciekawa atmosfera w Peugeocie

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez !ADI! » niedziela, 24 sie 2003, 23:04

Baca- Colin raczej w tym roku nie może liczyć na taką forsę jak w latach ubiegłych. Pewnie zgodzi się na o wiele niższą płacę niż zwykle.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków


Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 25 sie 2003, 12:17

znalazłem ten numer WRC z tym wywiadem i Gronholm ani słowem nie mówi o stosunkach między nim a Burnsem, wymienia jedynie Burna i Solberga jako tych którzy mogą mu przeszkodzić w wywalczeniu tytułu w sezonie 2003. O Burnsie mówi prawdę i tylko prawdę, że jeździ szybko i równo...

za to na lamach innych pism, m.in angielskiego Autosportu krytykował Burnsa, i to raptem kilka miesięcy po przejściu Burnsa do Peugeota, mówił ze kierowca to z niego dobry, ale człowiek arogancki, że jegozachowanie bardziej pasuje do F1 niż do rajdów, poza tym kwestionował prawdziwosć wyjaśnień Burnsa który po pół roku startów twierdził że nadal uczy sie samochodu. Jednak zawsze podkreślał że Burns to dobry kierowca i należy mu się respect...

Oświadczenia prasowe jakie do nas docieraja nie dają pełnego obrazu sytuacji, ale z tych strzępów co docierają wnioskuję ze to Marcusowi od samego początku przeszkadzał Burns a nie odwrotnie. Być może podpadł czymś Marcusowi, jednak to Marcus pierwszy zaczął otwarcie krytykować Burnsa. Bez względu na to jak było na prawdę nie powinien tego robić, takie polemiki niewiele mają wspólnego z profesjonalizmem, niepotrzebnie podgrzewają atmosferę. Corrado już wtedy powinien jakoś zareagować, nie pozwolić na to żeby sprawy tak daleko jak zaszły, teraz musi wywalić Burnsa co jest mu na pewno nie na rękę...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez !ADI! » poniedziałek, 25 sie 2003, 13:51

Hm... wydaje mi sięmało prawdopodobne żeby MArcus zaczął tą wojnę.
Pewnie mi się tylko wydaje :).
Ale ten artykuł pamiętam ale pewnie tak jak zwykle wszstkiego nie wiemy. I nie wiadomo jake stosunki panowały tam od początku 2002. I czy może to co powiedział MArcus jest wyrwane z kontekstu całej zawiruchy.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez Kris_WRC » poniedziałek, 25 sie 2003, 14:09

A pamiętacie jak w wywiadze dla WRC powiedizał Kuchar?? Mówił, ze wielokrotnie widział i ch razem w barze żartujących i śmiejących się ... hmmm Czyzby media szukały sensacji ??
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez !ADI! » poniedziałek, 25 sie 2003, 14:46

OOOO... no Kris racja. TO nie MP!! Choć kiedey ich Kuchar widział? To też jest istotne.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez czarekusa » czwartek, 28 sie 2003, 02:05

Panowie, a przede wszystkim Zoltodziob: Povera nie wywalil Burnsa, poniewaz to team Subaru pierwszy podal informacje ze Burns przechodzi do nich po zakonczeniu sezonu. Povera to uslyszawszy sie wkurzyl bo to czlowiek nerwowy i powiedzial ze nie, to on zwalnia Burnsa i wyrzuca go z teamu. to tak jak zasada ze "ja juz nie chce tu pracowac i rzucam robota a szef na to ze w takim razie to on cie zwalnia"
Pozdrawiam wszystkich ktorzy kochaja rajdy.

http://www.mcpimage.com
http://www.amkpwa.com
Avatar użytkownika
czarekusa
A5
 
Posty: 550
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:07
Lokalizacja: Zembrzyce/Elgin, IL. USA

Postprzez żółtodziób » piątek, 29 sie 2003, 15:25

no wiesz, to nie jest zakład fryzjerski pani Józi, tylko profesjonalny zespół rajdowy, gdzie nie ma miejsca na obrażanie się. Pamiętasz jakiego syfu narobnił Burns jak odchodził z Subaru? A mimo to Lapworth nie powiedział że go wywala (chciał go jak najdlużej zatrzymać) i teraz też zatkał nos i zaprosił go powrotem mimo że tym co zrobił dwa sezony temu na pewno pozytywnie zespołowi się nie przysłużył.

Samo przejście Burnsa do Subaru teraz, po tym jak się sądzili, po tym jak corrado ppłaciła słone odstępne, po tym jak powiedział że stracił do Subaru zaufanie, po tym jak powiedział że woli pauzować cały sezon niż jeździć w Subaru, po tym jak włozył wiele wysiłku w dotarcie sie z nowym zespołem, po tym jak w perspektywie ma nowe, większe, bardziej pasujące do jego stylu auto on nagle przechodzi ni z tego ni z owego do Subaru... coś musiało być na rzeczy.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez rally_fan1 » piątek, 29 sie 2003, 18:41

na wrc.com jest news,z którego wynika że Loix będzie jeździł w peugeocie razem z Gronholmem i Rovanperą,i Harri tym samym będzie miał w końcu pełny program startów co mnie bardzo cieszy ponieważ zawsze uważałem go za dobrego zawodnika,a tak wogóle to wydaje mi się,że Kuchar mówił w tym wywiadzie dla WRC o Burnsie i Colinie,a nie o Burnsie i Gronholmie
rally_fan1
N3
 
Posty: 375
Dołączył(a): poniedziałek, 21 paź 2002, 12:50

Postprzez żółtodziób » sobota, 30 sie 2003, 16:01

tak sobie myślę, że może być jeszcze inna przyczyna tak łatwego powrotu Burnsa do Subaru. Być może tak się właśnie dogadali, że niech sobie Burns idzie do Puga, ale po wygaśnięciu kontraktu nie ma zmiłuj się, wraca do Subaru, bez względu na jego pozycję pod koniec sezonu WRC... W sumie spekulowano o tym że Peugeot niby mia zabulić odstępne Subaru, ale nikt tego ofucjalnie nie potwierdził, być może właśnie cały numer polegał na tym że odstępnego nie płacił, albo płacił mniejsze, za to zobowiązał się zwolnić Burnsa do Subaru po dwóch latach. Miałoby to ręce i nogi, ponieważ Subaru nie ma tyle kasy żeby wystawiać na każdą rundę po trzy wozy, a mieli na dwa lata świeżo zakontraktowanego Makinena i trochę wcześniej Solberga, jako że nie było ich celem zdobycie tytułu w MŚ producentów więc na dobrą sprawę Burns mógłby im trochę zawadzać... Jak było tego się nie dowiemy, ale sprawa dziwna lekko...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez qbus » niedziela, 16 lis 2003, 16:54

No i wygląda na to że Rovanpera został zrobiony za przeproszeniem w ch**a ... jak podaje hoga.pl to Peugot właśnie ogłosił że w przyszły sezonie kierowcami fabrycznymi będą Gronholm, Loix i Carlson, a z Harrim prowadzone są rozmowy dotyczące "rozwodu"... :x
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez żółtodziób » niedziela, 16 lis 2003, 18:47

To już 3cia ofiara debilnych rozporządzeń FIA. Brawo! :evil:
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » niedziela, 16 lis 2003, 18:52

oj wygląda na to, że Harri już po raz drugi został wyrolowany przez swojego pracodawcę. tak tylko przypominam w jaki sposób rozstał się z Nim Seat. i to jeszcze w czasie kiedy osiągał dla nich najlepsze wyniki. ale tego sezonu nie może zaliczyć do udanych, wręcz można by powiedzieć że miał słaby, kiepski. nawet w swoich ulubionych rajdach ne błyszczał.

podzielam opinie powyższą. Pozdro.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » niedziela, 16 lis 2003, 21:53

Może i nie błyszczał, ale prawda jest taka że Peugeot już też nie jest taki szybki. Gorszy wóz zmusza do ciągłej jazdy na granicy, co skutkuje dzwonami i awariami. Żaden z kierowców Puga w tym roku nie błyszczał, co zaowocowało brakiem jakiegokolwiek tytułu.

Loix tym bardziej nie błyszczał. 6 miejsce w GB wcale nie jest jakimś rewelacyjnym wynikiem. Fakt, przesiadka do innego wozu nie jest łatwa, ale Rovanpera od samego początku jeżdżenia w Pugu ostro mieszał. Wniosek jest prosty, zadziałała tzw. ZŁOTA ZASADA, ten określa zasady kto ma złoto. Przyszli chłopcy z Philip Morris i powiedzieli "róbta co chceta ale Freddy ma jeździć pełen sezon". No i trudno im się dziwić że nie wyrzucili Gronholma...

Bynajmniej nie usprawiedliwiam szefostwa Peugeota, zachowali się nie fair, zmienili zasady w trakcie gry, jednak ich rozumiem. Oni ustalali skład jeszcze zanim FIA zakazała wystawiania 3go fabrycznego.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez żółtodziób » niedziela, 8 lut 2004, 17:03

No i sam nie wiem czy sie śmać czy płakać. Najpierw głąby wyoutowali Rovanperę i amknęlifurtkę Colinowi tekstami w stylu "nie jesteśmy organizacją charytatywną" teraz zanosi się a to że jednak prowadzą działalność charytatywną tylko zależy dla kogo. Pochopnie wywalili Harriego a teraz płacz i zgrzytanie zębów... Czego ini się po Loixie spodziewali?? To toni sami zapomnieli że wzięli go tylko dla kasy?? Na razie moge tylko pożałować sytuacji w jakiej znalazł się Peugoeot widać że po odejściu Fornarisa coś tam pękło, samochody nie sa już tak bezkonkurencyjne a i atmosfera się wyraźnie posrała. Ale zapewne będzie mi wesoło jak Provera będzie tłumaczył na konferencji prasowej swoją nagłą zmianę decyzji. Ewidentnie źle to rozegrał, nie wykazal sie jako manager, teraz będzie świecił oczami...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez stein911 » poniedziałek, 9 lut 2004, 00:36

Masz racje, przecholowali francuzi. Teraz maja już tylko Marcusa, ale ja w niego wierze. Stać go jeszcze na mistrzostwo. Mam nadzieje, że już niedługo dopracują 307 pod względem awaryjności. Ale faktem jestem jest, że konkurenci nie śpią, ba mają w swoich teamach kilka młodych talentów. Wątpie, czy za rok dla Burnsa znajdzie sie miejsce w WRC.
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron