(R-C) Torun - niedostepny

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez żółtodziób » czwartek, 14 sie 2003, 10:24

alfan: Porsche też ma niski środek ciężkości, a spróbuj poprowadzić takie stare 911... Porsche od samego początku były nerwowe, nawet 356 z silnikami słabszymi niż ma ten kaszel... Jeśli rozstaw osi jest duży to silnik może sobie być z tyłu, i nawet lepiej jak tam jest, bo lepiej dociążona jest oś napędzana, ale w takim pudełku jak kaszel który koła ma rozstawione w kwadrat prawie pakowanie dużej jednostki na tył to samobójstwo. Ale gdyby ten silnik miał byćumieszczony centralnie to już by nie było złe... Tylko że w takim układzie lwpiej iść na całość i dać motor od Subaru WRX :twisted: :twisted:
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez schwepes » czwartek, 14 sie 2003, 11:02

:alfan: napisał(a):Jesli ktos uwaza,ze skoro dwa rozne silniki maja ten sam blok to to sa takie same silniki-to faktycznie, motory z Zastavy i CC sa identyczne :wink:

chodzi tu głównie o kwestię bloku, czyli mocowań silnika :)
nie wiem jak jest z "dołem' w cc i zastavie, ale góra jest w tym malcu i tak zmodyfikowana, zmieniony gaźnik na wtrysk i dołożona turbina...
A co do zlego prowadzenia maluszka z boxerem 1.7 to wcale bym taki pewny nie byl-srodek ciezkosci przesuwa sie nie tylko do tylu ale tez dol.Poza tym kto wie,czy gosciu nie wozil ceglowek w bagazniku :lol: :lol:

ludzie którzy go widzieli na KJSie twierdzili że się źle prowadził... i koleś nie najlepsze czasy kręcił więc nie tylko wizualnie źle to wyglądało ;) ..
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez :alfan: » piątek, 15 sie 2003, 03:34

schwepes napisał(a): ludzie którzy go widzieli na KJSie twierdzili że się źle prowadził... i koleś nie najlepsze czasy kręcił więc nie tylko wizualnie źle to wyglądało ;) ..


Wizualnie zle to wygladalo ? Znaczy boki sie koledze nie podobaja :D :wink:
Fajnie.Pozdrawiam kolejnego milosnika idealnego toru jazdy :)

A powaznie mowiac-porownywalem ten boxer Alfy z jakims silnikiem rzedowym umieszczonym z tylu,ktory jescze gorzej zbalansowal by malucha.W tym sensie boxer wygrywa.

Tylko że w takim układzie lwpiej iść na całość i dać motor od Subaru WRX


Zastanawiam sie co ci sie stalo,ze nie zaproponawales boxera by Porsche. :D
Nizsza masa-wieksza moc,owszem,ale motor z Boxtera nie jest w sumie o wiele ciezszy czy znacznie slabszy.

Generalnie oczywiscie lepiej wlozyc cos centralnie .Ale takie zabawy sa rzaczej dla maniakow Fiata 126p.Idealnego wozu sporotowego przeciez i tak z tegonie bedzie.No,chyba ze ktos zostawi tylko oznaczenia.

Ale jako ekonomiczna,dla wielu kultowa wyscigowka Malacz sie sprawdza.Tylko wtedy nie szaleje sie z motorami 10 razy drozszymi niz cale auto.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez schwepes » piątek, 15 sie 2003, 13:18

:alfan: napisał(a):Wizualnie zle to wygladalo ? Znaczy boki sie koledze nie podobaja :D :wink:
Fajnie.Pozdrawiam kolejnego milosnika idealnego toru jazdy :)

wizualnie wolno jeździł (czyli źle ;)) i czasy to potwierdziły... tak słyszałem.. :)

a tor może być dowolny byle był najszybszy :wink:
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Re: Torun - niedostepny

Postprzez micz » piątek, 15 sie 2003, 14:16

Max9 napisał(a):oto wytlumaczenie autoklub.pl z braku relacji z Torunia:

Redakcja Autoklubu bardzo przeprasza kibiców Rallycrossu za brak relacji z Torunia. Niestety, z powodu natłoku zajęć, nie zawsze jesteśmy w stanie dotrzeć na wszystkie imprezy. Zawody Rallycrossowe w Toruniu byłyby przez nas równie szeroko (jak Słomczyn) relacjonowane, gdyby postarały się wreszcie o Rzecznika Prasowego - opisującego rywalizację i służącego wyczerpującymi informacjami na temat imprezy.

Pierwsza czesc moge zrozumiec, bo ciezko z kasa i wogole. Ale druga czesc wola o pomste do nieba. To rzecznik ma pisac dla nich relacje ??? Gdyby Michał Wojdan nic nie pisal to nie bylo by i relacji ze Slomczyna?

no przeciez tak nie mozna, ludzie, zastanowcie sie. Czy relacje z rajdow tez piszą dla was rzeczniczy prasowi?
Nie ale wtedy możesz poprosić kogoś o info na 2 kartkach a4 z wynikami. Tak działają redakcje na całym świecie. Myślisz, że wyborcza ma reporterów wszęzie. Głównie ma info z agencji lub od rzeczników
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez żółtodziób » piątek, 15 sie 2003, 16:15

alfan: silnik Boxtera ma 2.7 litra a więc sporo jest większy od Subarynowskiej jednostki, poza tym jako turbodoładowaniec silnik WRX może być mocniej wyżyłowany niż Porschowkie wolnossące 2.7
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez :alfan: » sobota, 16 sie 2003, 05:19

żółtodziób napisał(a):alfan: silnik Boxtera ma 2.7 litra a więc sporo jest większy od Subarynowskiej jednostki, poza tym jako turbodoładowaniec silnik WRX może być mocniej wyżyłowany niż Porschowkie wolnossące 2.7


Sporo jak sporo.30 % to nieprzesadna wartosc.Gdybym zaproponowal motor 911-to by bylo sporo.
Poza tym czy boxer z Boxtera jest duzo ciezszy od Subarynowskiego?

A jak chodzi o turbo....jak juz robimy takie wykrecone auto to raczej stac nas bedzie na zalozenie i turbo do silnika Porsche...podobnoz to trwale auta,niektorze starsznie sie tym chwala :twisted: ,wiec mpotor powienien wytrzyamc spokojnie doladowanie.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » sobota, 16 sie 2003, 20:47

pamiętaj że Boxter to Porsche dla ubogich, żaden poważny tuner nie próbował z jego silnika wyciągać 200 KM z litra pojemności... To nie jest silnik z rodowodem wyczynowym, wcale nie jest też mocno wysilony 80 KM z litra pojemnosci to sporo, ale jeszcze nie żaden kosmos, niewiele mniej ma fiatowskie 1.2, peugeotowskie 1.6 (ze 106 Rallye)... Skoro więc ci sami tunerzy którzy ciągną z 911stek po 700 KM w Boxterkach na ogół poprzestają na mocach 300 - 350 KM widocznie mają jakiś powód, widocznie ten silnik nie był projektowany z myślą o wyciąganiu a niego wiele większej mocy niż fabryczna... krótko mówiąc Boxter to sportowa zabawka... myślę że teraz wszystko jasne...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez .:Bart:. » sobota, 16 sie 2003, 22:31

Heh ... ta dyskusja juz na pewno nie podchodzi pod temat "Torun niedostepny" :lol: :lol: :lol:
.:Bart:.

http://www.mitrok.pl
Avatar użytkownika
.:Bart:.
 
Posty: 31
Dołączył(a): czwartek, 20 mar 2003, 00:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez !ADI! » niedziela, 17 sie 2003, 00:16

To jest standard tego forum. To nie powinno być forum autoklubu. To coś cudownego zaczynamy w mexyku a kończymy w kenii :)
I to jest fajne. Płynna zmiana :)

TAK TRZYMAĆ!!!!!! :P
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez .:Bart:. » niedziela, 17 sie 2003, 00:36

!ADI! ... widze ze jestes fanem jackass'a, ( a propos plynnych zmian) "IF YOU GONNA BE DUMB YOU GOT TO BE TOUGH" powiedzial Roger Alan Wade, a nie Knoxville :wink:
Pozdrawiam
.:Bart:.

http://www.mitrok.pl
Avatar użytkownika
.:Bart:.
 
Posty: 31
Dołączył(a): czwartek, 20 mar 2003, 00:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez !ADI! » niedziela, 17 sie 2003, 00:53

Wiem, ale Johnny powiedział to w dobrej chwili :)

PS właśnie sobie JAckass leci :)

PS2: steve-o to mój bohater
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez :alfan: » piątek, 22 sie 2003, 05:40

żółtodziób napisał(a): Skoro więc ci sami tunerzy którzy ciągną z 911stek po 700 KM w Boxterkach na ogół poprzestają na mocach 300 - 350 KM widocznie mają jakiś powód, widocznie ten silnik nie był projektowany z myślą o wyciąganiu a niego wiele większej mocy niż fabryczna... krótko mówiąc Boxter to sportowa zabawka... myślę że teraz wszystko jasne...


W sumie jasne,choc zastanawiam sie czy nie ograniczaja wykrecania silnika w Boxterze aby wlasnie zachowac wizerunek Boxtera jako Fun-cara,a nie rasowej wyscigowki.Konkurencji(SLK,Z3...) tez nikt specjalnie nie zyluje.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » piątek, 22 sie 2003, 15:01

Porsche na pewno, tunerzy tacy jak Gemballa, RUF chyba nie, bo co ich obchodzi wizerunek Boxtera. Ale tak sobie mylę że byc może ograniczeniam nie jest silnik a nadwozie. Może nie jest dośc sztywne lub wytrzymałe żeby zapakować tam kilkaset koni i dlatego nikt tyle tam nie pakuje...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez :alfan: » piątek, 22 sie 2003, 16:29

żółtodziób napisał(a):Porsche na pewno, tunerzy tacy jak Gemballa, RUF chyba nie, bo co ich obchodzi wizerunek Boxtera. Ale tak sobie mylę że byc może ograniczeniam nie jest silnik a nadwozie. Może nie jest dośc sztywne lub wytrzymałe żeby zapakować tam kilkaset koni i dlatego nikt tyle tam nie pakuje...


Hmm IMO niekoniecznie...takie sprawy moga nie obchodzic tzw uniwerslanych tunerow ktorzy robia co im popadnie...gdy ktos sie juz zwiaze z marka jak RUF z Porsche czy Lorinser z Mesiem czy Arden z Jagiem itd to mysle ze mimo wszystko stara sie zachowac charakter marki.
A uniwerslani tunerzy raczej sie nie zajmuja silnikami z Porsche,tylko montuja moduly do turbodiesli :)

Jak chodzi o sztywnosc to sadze,ze dla sportowych ekstremistow ktorzy chcieli by miec 600 kucy w boxterze zadnym problemem byloby zaakceptowanie klatki bezpieczenstwa,ktora by wyeliminowala niedostaki sztywnosci.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron