

Moderator: SebaSTI
:alfan: napisał(a):Jesli ktos uwaza,ze skoro dwa rozne silniki maja ten sam blok to to sa takie same silniki-to faktycznie, motory z Zastavy i CC sa identyczne![]()
A co do zlego prowadzenia maluszka z boxerem 1.7 to wcale bym taki pewny nie byl-srodek ciezkosci przesuwa sie nie tylko do tylu ale tez dol.Poza tym kto wie,czy gosciu nie wozil ceglowek w bagazniku![]()
schwepes napisał(a): ludzie którzy go widzieli na KJSie twierdzili że się źle prowadził... i koleś nie najlepsze czasy kręcił więc nie tylko wizualnie źle to wyglądało..
Tylko że w takim układzie lwpiej iść na całość i dać motor od Subaru WRX
:alfan: napisał(a):Wizualnie zle to wygladalo ? Znaczy boki sie koledze nie podobaja![]()
![]()
Fajnie.Pozdrawiam kolejnego milosnika idealnego toru jazdy![]()
Nie ale wtedy możesz poprosić kogoś o info na 2 kartkach a4 z wynikami. Tak działają redakcje na całym świecie. Myślisz, że wyborcza ma reporterów wszęzie. Głównie ma info z agencji lub od rzecznikówMax9 napisał(a):oto wytlumaczenie autoklub.pl z braku relacji z Torunia:
Redakcja Autoklubu bardzo przeprasza kibiców Rallycrossu za brak relacji z Torunia. Niestety, z powodu natłoku zajęć, nie zawsze jesteśmy w stanie dotrzeć na wszystkie imprezy. Zawody Rallycrossowe w Toruniu byłyby przez nas równie szeroko (jak Słomczyn) relacjonowane, gdyby postarały się wreszcie o Rzecznika Prasowego - opisującego rywalizację i służącego wyczerpującymi informacjami na temat imprezy.
Pierwsza czesc moge zrozumiec, bo ciezko z kasa i wogole. Ale druga czesc wola o pomste do nieba. To rzecznik ma pisac dla nich relacje ??? Gdyby Michał Wojdan nic nie pisal to nie bylo by i relacji ze Slomczyna?
no przeciez tak nie mozna, ludzie, zastanowcie sie. Czy relacje z rajdow tez piszą dla was rzeczniczy prasowi?
żółtodziób napisał(a):alfan: silnik Boxtera ma 2.7 litra a więc sporo jest większy od Subarynowskiej jednostki, poza tym jako turbodoładowaniec silnik WRX może być mocniej wyżyłowany niż Porschowkie wolnossące 2.7
żółtodziób napisał(a): Skoro więc ci sami tunerzy którzy ciągną z 911stek po 700 KM w Boxterkach na ogół poprzestają na mocach 300 - 350 KM widocznie mają jakiś powód, widocznie ten silnik nie był projektowany z myślą o wyciąganiu a niego wiele większej mocy niż fabryczna... krótko mówiąc Boxter to sportowa zabawka... myślę że teraz wszystko jasne...
żółtodziób napisał(a):Porsche na pewno, tunerzy tacy jak Gemballa, RUF chyba nie, bo co ich obchodzi wizerunek Boxtera. Ale tak sobie mylę że byc może ograniczeniam nie jest silnik a nadwozie. Może nie jest dośc sztywne lub wytrzymałe żeby zapakować tam kilkaset koni i dlatego nikt tyle tam nie pakuje...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości