Zakonczenie sezonu

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Zakonczenie sezonu

Postprzez newshadow jr » sobota, 1 gru 2007, 11:19

http://www.pzm.pl/Sporty_samochodowe/Ak ... owego_2007

Jak myslicie? Chamstwo? A moze w Pruszkowie jest za drogo i pzmotowi szkoda kasy na zawodnikow PPZM bo to przeciez druga liga? Co z tego, ze ma najwieksza ilosc eliminacji chyba ze wszytskich dyscyplin Motorsportu w Polsce, co z tego, ze bierze w nim udzial najwiecej zawodnikow i tak naprawde w tym roku byl bardziej pasjonujacy od RSMP jak zawodnikow traktuje sie w ten sposob. Przykro sie moze komus zrobic, gdy cala kase wydal na pojechanie 12 eliminacji, zeby wlaczyc o puchar czy to w generalce czy w N0. Walka byla bardzo zacieta, konkurenca ogromna, a zawodikow traktuje sie jak tych gorszych od wszystkich innych dyscyplin sportu samochodowego.
newshadow jr
 
Posty: 33
Dołączył(a): poniedziałek, 1 sie 2005, 04:30


Postprzez Marmetal » sobota, 1 gru 2007, 13:28

Szkoda słów w ogóle na to co się u nas dzieje i jak traktuje się ludzi (nie mówię tu tylko o Pucharze PZM)...
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez krzysiek » sobota, 1 gru 2007, 21:44

k...a wyc sie chce traktuja pzm jak dno a przeciesz dzieki kasie z rppzm beda sie bawic w pruszkowie bo z czego z 40 zalog rsmp smieszni sa i tyle
pokazuja jakim sa dnem i tyle ukochalem ten sport jak nic innego ale szczerze mysle nad zmiana zainteresown przynajmniej do czasu jakich kolwiek zmian w pzm............................
krzysiek
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): piątek, 3 lis 2006, 13:44
Lokalizacja: wisla

Postprzez Darno » niedziela, 2 gru 2007, 12:05

Do tego jeszcze dodać że wpisowe na przyszłoroczne rajdy Pzmotu będzie droższe (1200) paranoja.Jedno dobre,że nie będą mogły startować auta R2 i R3.
Darno
N1
 
Posty: 68
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 18:05

Postprzez darude » niedziela, 2 gru 2007, 12:43

Darno napisał(a):Jedno dobre,że nie będą mogły startować auta R2 i R3.


oo kurna tego nie wiedziałem, a skąd to wiemy :?: 8)
Obrazek
Michał Elżbieciak / Bartek Wątroba - OGIEŃ!!! :D
Avatar użytkownika
darude
N3
 
Posty: 393
Dołączył(a): piątek, 6 paź 2006, 17:01
Lokalizacja: Lachowice

Postprzez Darno » niedziela, 2 gru 2007, 13:53

:) Źródło pozostanie tajemnicą. Zmian w przepisach jest znacznie więcej, podałem te najważniejsze.Szkoda tylko,że wpisowe znowu drożeje, bo wraz ze wzrostem ceny zawodnicy nie dostaja nic więcej - poziom sedziow i organizacji bedzie tak samo do kitu jak teraz, ale organizatorzy i pzm bedą tylko mieli bardziej nabite kieszenie.

Swoją drogą ciekawe jak chcą w praktyce wprowadzić ten zakaz, bo formalnie w tej chwili coś takiego jak klasy R nie istnieją. Chyba jedyne co to można by wypisac numery homologacji aut które nie moga byc dopuszczone, lub zabronic samochodów z sekwencyjnymi skrzyniami biegów.
Darno
N1
 
Posty: 68
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 18:05

Postprzez mortonrally » niedziela, 2 gru 2007, 15:32

no to frekfencja sie troche zmniejszy ;/
POGANUS ; WALDEK ; ADAŚ -- GOOO !!!!!!!!!!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
mortonrally
N3
 
Posty: 480
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 16:19

Postprzez darude » niedziela, 2 gru 2007, 17:34

mortonrally napisał(a):no to frekfencja sie troche zmniejszy ;/


ale przynajmniej będzie sprawiedliwsza rywalizacja pod względem sprzętowości. :wink:
Obrazek
Michał Elżbieciak / Bartek Wątroba - OGIEŃ!!! :D
Avatar użytkownika
darude
N3
 
Posty: 393
Dołączył(a): piątek, 6 paź 2006, 17:01
Lokalizacja: Lachowice

Postprzez mortonrally » niedziela, 2 gru 2007, 18:56

darude napisał(a):
mortonrally napisał(a):no to frekfencja sie troche zmniejszy ;/


ale przynajmniej będzie sprawiedliwsza rywalizacja pod względem sprzętowości. :wink:


no chyba sie mylisz troche bo ci co maja porzadne sprzety to dalej zostana a ci co mieli gorsze i maja przyciety budzet to odpadna
POGANUS ; WALDEK ; ADAŚ -- GOOO !!!!!!!!!!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
mortonrally
N3
 
Posty: 480
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 16:19

Postprzez stachniak14 » niedziela, 2 gru 2007, 19:10

mortonrally - chodziło o wycofanie klasy R3 i R2
Paweł Stachniuk
stachniak14
A6
 
Posty: 1253
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 13:19
Lokalizacja: Złoty Stok

Postprzez mortonrally » niedziela, 2 gru 2007, 21:08

no w pewnym stopniu tak ale "wyscig zbrojen" dalej bedzie trwal
POGANUS ; WALDEK ; ADAŚ -- GOOO !!!!!!!!!!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
mortonrally
N3
 
Posty: 480
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 16:19

Postprzez darude » niedziela, 2 gru 2007, 21:21

Po sezonie widać, że C2 R2 i Clio R3 są nowiutkimi cackami i nie ma na nich bata innym autkiem w Pucharze. Dlatego dobrze będzie dla rywalizacji, gdy usuną te maszyny z rozgrywek PPZM. Puchar to nie RSMP, tu nie powinno się tak szastać pieniędzmi i mieć tytuł już zagwarantowany przed sezonem. Tu młodość i w miarę sprawiedliwa rywalizacja na wzór przeróżnych pucharów powinna dominować. 8)
Obrazek
Michał Elżbieciak / Bartek Wątroba - OGIEŃ!!! :D
Avatar użytkownika
darude
N3
 
Posty: 393
Dołączył(a): piątek, 6 paź 2006, 17:01
Lokalizacja: Lachowice

Postprzez szirer205xs » piątek, 7 gru 2007, 09:16

R3 rozumiem ze wprowadzili zakaz bo to prawie s1600, ale r2 bym zostawil. Mowicie ze ktos kto bedzie startowal takim spretem jzu przed sezonem ma zagwarantowany tytul, a popatrzcie na ten rok. W koncu Malaszycki zdobyl tytul dopiero w ostatnim rajdzie, a c2 jechalo wiecej i w sumie tylko on ja potrafil wlasciwie wykorzystac :)
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez TestDriver » środa, 12 gru 2007, 12:40

Z perspektywy marketingowej o wadach Pucharu PZM mozna byc napisac artykul. Ja chcialbym zwrocic uwage na charakterystyke sportowa PPZM. Najpierw byly nawet lancery. Po wybryku Piotrka Maciejewskiego w 2002 roku wprowadzono wreszccie jakies madre zminy - (choc nie do konca) zamkniecie klasy N4/A8 ,2 L kit-karow i innych 4 napedowych turbodoladowanych patentow. Po co? No przeciez nie daltego ,ze sa za trudne w opanowaniu jak na Licencje Krajowa tylko po to zeby nie trafil ktos kto ma pieniadze na jezdzenie w najwyzszej klasie RSMP ,a musi sie kisic w PPZM bo innej drogi nie ma i taktuje rozgrywki najnizszego szczebla (w ktorej w 99% zawodnicy dysponuja budzetem zamykajacym sie w kwocie jednego startu takim potworkiem) jako trening. Dlaczego w tym najnizszym szczeblu prawidzywego rajdowania w polsce nie moze byc zapis w ktorym bylo by napisane ,ze startowac mozna autami tylko i wylacznie z wygasnieta homologacja lub chocby w jakims tam opoznieniem od daty wydania homologacji. Mariusz Malyszczycki mialby teraz wiecej kasy na S2000 ,jego osagniecie mialo by wieksza wartosc sportowa itd. .... OK... Rozumiem.... mozna by powiedziec, OK wsiadzmy wszyscy do maluchow! Ale nie popadajmy w skrajnosci! mozna by przeciez dopuscic i WRC ,a wtedy Mariusz wygral by napewno ,nawet bez jednej nogi i reki. Pamietajmy ,ze w Rajdach glownie mowi sie o kierowcach w odroznieniu od formuly 1 gdzie najpierw zaczyna sie od marki a potem mowi o kierowcy. Pamietajmy ,ze w rajdach o szczeblu PPZM powinno sie mowic tylko o nazwiskach ! i taka powinna byc roznica miedzy RSMP a PPZM, Chcemy czempionatu w ktorym mozemy pokazac swoje umiejetnosci. W Klasie A7/N3 jezdzilo na stale ca. 30 zawodnikow ,a tak naprawde umiejetnosci ich zostaly zweryfikowane dopiero na rajdzie sniezki. Mowicie o prawdziwych talentach ,ale tak naprawde malo kto sledzi wyniki na konkretnych oesach ,jest na miejscu i widzi kto czym startuje i kto osiaga naprawde szokujace wyniki. Magazyn WRC w wiekoszsci przypadkow zgapia relacje prosto z tabeli wynikow po rajdzie, nie maja tak naprawe pojecia o tym co sie dzialo w trakcie procz tego co w 2 zdaniach powiedza zwyciezcy na pudle. Tak samo jest zreszta w Sporrrrt`cie. Ciesze sie oczywiscie ,ze wogole cos jest ,ale PPZM odpowiednio ukazany potrafi byc (i o tym jestem przekonany) o wiele bardziej ciekawy niz RSMP. Uwazam drogi GKSS ze po tym co pokazaly tegoroczne listy zgloszen do rajdow PPZM warto pomyslec o jakims sprawiedliwym z perspektywy talentow zapisie. Moze wtedy bedzie bardziej zacieta walka w calej stawce i niektore media z przymusu beda musialy interesowac sie wieksza libcza potencjalnych zwyciezcow PPZM. I chcialbym jeszcze zwrocic uwage ,ze nie chodzi tylko o to ,ze o tym czy ktos zdobyl Puchar czy nie bedzie decydowalo to czy dostanie od kogos pieniadze w zwiazku z tym czy nie,tylko o MOTYWACJE dla tych zawodnikow! Zycze powodzenia wszystkim tym ktorzy OWĄ jeszcze maja, i pozdrawiam wszystkich tych ktorzy marzenia o zdobyciu Pucharu zostawiaja sobie na noc.
TestDriver
 
Posty: 24
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 20:15
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez cieply » środa, 12 gru 2007, 19:50

A może wyjściem było by spłaszczenie stopni licencji. Zrobić jedną licencję rajdową R i po kłopocie. Pozostawiłbym chyba ograniczenia dla czterołapów tak jak jest to w tej chwili. W tym momencie kto ten kto ma kasę/ochotę/czy jeszcze coś innego jeździ sobie od razu w RSMP, ten który ma mniej kasy/jeździ dla zabawy/uczy się jeździ w PPZM. Przy takich założeniach odpadają nam zawodnicy, którzy muszą ten jeden sezon przejeździć w PPZM, żeby zrobić licencję, a mają kasę i stać ich na wypasione zabawki. Skoro obie ligi i tak jeżdżą w dużej mierze po tych samych odcinkach to po co trzymać sztucznie ten próg licencyjny. Dodatkowo nie traci się jednego roku i można szybciej wypłynąć na szersze wody.
http://www.pensjonat-hubertus.pl Pensjonat na Mazurach - noclegi przy OS 9/12 Użranki
Avatar użytkownika
cieply
 
Posty: 22
Dołączył(a): piątek, 6 sty 2006, 22:23
Lokalizacja: Kosewo

Następna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości