Junior w JWRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Sylwek_GSi » sobota, 24 lut 2007, 14:35

dla mnie najsensowniejszym rozwiązaniem bylo by Clio R3 bo:
po pierwsze-napewno jest tańsze od S1600
po drugie -wyniku i tak nie zrobi więc po co przepłacać ? (czy to w S1600 czy w R3 i tak nie bedzie błyszczał a ciułał punkty-taka jest prawda)
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno


Postprzez Saruto » sobota, 24 lut 2007, 15:56

Pozatym Clio R3 podobno jest szybsze na asfaltach od Clio S1600. Co do ceny to fakt jest bardzo rosądna, zresztą widać że Beres junior też się powoli przesiada do R3 i takich zawodników będzie coraz więcej.
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez Cendra » wtorek, 13 mar 2007, 21:52

jednak Clio S1600.
zna ktos moze przyczyny dlaczego zmienili auto :?: czy to jest zwiazane z tym ze Junior startuje tylko za granica :?:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez WRCfan » wtorek, 13 mar 2007, 22:20

Cendra napisał(a):jednak Clio S1600.
zna ktos moze przyczyny dlaczego zmienili auto :?:


Może po prostu chodzi o kasę. Suzuki jakby nie było jest sprzętem topowym, Clio S1600 będzie już teraz zaniedbywane przez Renault.
IMO sprzętowy krok w tył - szkoda.
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez ciapulek » wtorek, 13 mar 2007, 22:54

O kurczę :!: Kościuszkom kończy się kasa :!: Myślałem, że nie dożyję tej chwili, a jednak :!:
Avatar użytkownika
ciapulek
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): niedziela, 6 sie 2006, 17:08

Postprzez Karol » środa, 14 mar 2007, 10:25

Nie kasa się kończy a R3 kusi :!:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez misiek_wrc » środa, 14 mar 2007, 11:16

Moim zdaniem błąd.. Wybór powinien odrazu paść na R3. Niestety nie moge zrozumieć dlaczego chcą startować sprzetem, który Michałowi nie daję większych szans konkurować z najlepszymi w JRC. Powinien mieć na starcie najlepsze auto, 2 sezon w pełnym, cyklu więc trzeba powalczyc już z czołówką, a co do kosztów myślę że stać ich było na R3 i to dzisiaj...
..:: !! QHR MAJCHER OGIEN NA TLOKI !! ::..
Avatar użytkownika
misiek_wrc
A5
 
Posty: 544
Dołączył(a): niedziela, 13 sie 2006, 15:50
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Karol » środa, 14 mar 2007, 17:36

TRT to najprostszy sposób na R3, więc o co chodzi?

Drugi sezon na starcie ale myślę, że do walki z czołówką to mu jeszcze daleko. Choć Junior pokazał, że potrafi pojechać szybko, czy to w ubiegłym roku w RSMP czy to w JWRC, trochę miał pecha, albo auto się psuło, albo on popełniał błąd.

Jest szybko ale przejżyjmy na oczy co niektórzy - ciężko mu będzie wbić się do czołówki mistrzostw świata.

Choć z drugiej strony np taki Stohl - kto by 2-3 lata temu powiedział, że będzie w czołówce WRC.

Pzdr
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez żółtodziób » środa, 14 mar 2007, 20:11

dokładnie, lepiej się regularnie pokazywać tańszym sprzętem niż topowym a rzadziej. Jeśli chodzi o zdobywanie umiejętności to każdy przyzwoity wóz jednakowo dobrze się nadaje.

Poza tym Juniorowi najbardziej by się przydało nauczyć dojeżdżać do mety - może lepiej że będzie miał wózek który nie daje szans na walkę o czolowe pozycje, ale też nie tworzy takiej presji wyniku...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Marmetal » środa, 14 mar 2007, 20:45

Poza tym jak będzie miał słabe wyniki to zawsze będzie się mógł usprawiedliwić autem :P. A tak bardziej poważnie to zgadzam się z żółtodziobem. Niech się na razie uczy, nie potrzebne mu jest topowe auto, które będzie rozbijał. Niech się wjeździ, przyzwyczai do MŚ i wtedy zobaczymy czy jest szansa zrobić z niego dobrego zawodnika czy nie.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Miedziu » środa, 14 mar 2007, 20:58

Nie życze Juniorowi zle ale dla mnie on sie nie nadaje wogole do JWRC. Pojeżdził juz rok i wyników nie widac... Jakby chociaż jednom runde zakonczył w pierwszej 3 to w tym sezonie możńa byłoby sie spodziewac dobej postawy a tak nie widze żadnych przyczyn do optymizmu. zdaję sobie z tego sprawe że to jego pierwszy sezon był... no ale nie ukrywajmy ze nic dobrego nie pokazał. Bardziej w JWRC widziałbym Pelikana,Grzyba oni mają w sobie to coś czego Junior nie posiada.
Avatar użytkownika
Miedziu
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): czwartek, 19 sty 2006, 19:08
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez Karol » środa, 14 mar 2007, 22:09

Wiem Miedziu, że trzymasz za Pelikanem ale nie oszukujmy się - w Polsce nie miał szans powalczyć, a co dopiero rwać się na świat.

Czy wy trochę nie przesadzacie? W JWRC jeżdzą naprawdę świetni kierowcy Sandell, Aava, Andersson i inni. Może będzie też Meeke. Wbicie się do pierwszej 5 to byłby na chwilę obecną sukces porównywalny do zdobycia JRC. Tym bardziej, że Junior jak na Polskę też kozakiem nie jest.

Wiem, że temat przewałkowany, ale skoro taki Meeke leje go słabszym autem na jego podwórku, to jakie szanse Junior ma z 10 takimi Krisami, znającymi już przebiej RSMŚ od podszewki? Bo 2-3 sezonu to już dośc duże doświadczenie jak na JRC.

Nie życzę źle Michałowi ale naprawdę teraz jest czas na naukę a nie na huczne zapowiedzi. Tylko czekać aż Naczelnik ogłosi lada dzień 20 letni program startów w ramach którego ma zostać 5 krotnym mistrzem świata.

Pzdr
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez MSG Racing » środa, 14 mar 2007, 23:47

Mnie wybór Clio wydaje sie był podyktowany min tym że kierowca Clio zdobył MŚ 2006. A auto tańsze od Suzuki.
osobiście uważam że należy wsiadać w mocne auta aby się uczyć szybkiej jazdy żeby ciągle mieć bariery do przełamywania ale Clio jest.
Czy junior ma sie uczyć :?: hm....
Jedzie już 3 sezon jak dla mnie jest to najwyższy czas zacząć jeździć konkretnie a nie dalej się tylko uczyć. Nauka owszem ale maks attak to już podstawa. Jeżeli on ma zdążyć ze zdobyciem tytułu w JRC, jeżeli chce sie równać do najlepszych to powinien atakować, walczyć. Bo zostanie kolejnym dupowozicielem.
Takie jest moje zdanie.
Nie jestem przeciwko niemu ale jeżeli chcę sie coś osiągnąć w tym sporcie a nie tylko jeździć to trzeba sobie stawiać nowe cele i dążyć jak najszybciej. On niema nic innego do roboty (po za szkołą) pewnie nie pracuje wiec trening, trening, trening, start i dążyć do zwycięstwa a nie mówić że jedziemy a wynik sam przyjdzie.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez żółtodziób » czwartek, 15 mar 2007, 00:19

Mlody potencjał moim zdaniem ma, jednak jego karierą kieruje chyba niewłaściwa osoba. Po pierwsze zamiast hucznie zapowiadać że junior będzie jeździł w fabryce i tracić kasę na sprzęt do rozwalania było wysłać go do Anglii albo do Skandynawii do jakiejś dobrej szkoły. A do RSMP dać mu jakąś padakę do ujeżdżania - np. pucharowego Puga - w ten sposób możnaby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu - gdyby wygrał puchar to by miał P206 S 1600 za ulamek kasy którą trzeba było położyć na Swifta, za resztę mógłby dalej się uczyć. Do JWRC też nie było sensu brać Swifta - od razu było wiadomo że dostanie baty od P-G i spółki. Jedyne co mu wyszło na dobre to Baran na prawym fotelu - to dla mnie znak że ptrzeba mu wskazówek od doświadczonej osoby.

Na dzień dzisiejszy nie przekreślałbym jeszcze Juniora, raczej nie widzę go w czubie JWRC, ale jeśli będzie regularnie startowal to może kiedyś go zobaczymy na podium, może namiesza w IRC - na pewno choć nie jest to rajdowy Kubica to jest to zawodnik w którego warto inwestować, ale inwestować mądrze, żeby nie bylo jak z Kuzajem, który przestał dzwonić dopiero jak był w takim wieku że już nie było szans na wypłynięcie na szersze wody niż RSMP.

Mamy obecnie takie przepisy w rajdach i wyścigach, że liczy się przede wszystkim dojeżdżanie do mety. Między innymi dlatego własnie z interesu wypadł m.in. Colin McRae i dlatego teraz rządzi Loeb, - straty punktowej wynikającej z nieukończenia jednego rajdu nie da się łatwo odrobić wygrywając 2 inne, myślę więc że o ile przepisy FIa się nie zmienią podstawą sukcesu będzie regularność a nie zajebisty sprzęt.

Co do Pelikana - trudno jest jednoznacznie ocenić jego osiągnięcia, w pewnym momencie zdominował puchar Puga, ale trzeba pamiętać że było to wtedy, kiedy Grzyb przeniósl się do S 1600. Później wielu oczekiwało ze w S 1600 również namiesza, ale nie bylo na to szans - Grzyb nawet pucharowym Pugiem jeździł lepiej od Pelikana i jeździł S 1600tką cały wcześniejszy sezon - Frycz również jeździł już S1600tą i w dodatku nawet wygrał takim wynalazkiem rajd - co zdaje się ze w RSMP już nigdy się nie powtórzyło. Do dziś nie wiem czy Pelikan się spalił usiłując nadążyć za bardziej rutynowanymi kolegami czy po prostu już mu możliwości nie stykło, tak czy siak swoje 5 minut ma chyba już za sobą...

Co do nauki i topowych aut - zgodzę się ze potrzebne jest SZYBKIE auto żeby wypłynąć i być zauważonym, ale nie koniecznie najlepsze. Peugeot 306 Maxi jeszcze nie tak dawno wygrał Rajd Polski, Kubicy również nie było potrzebne Ferrari żeby pokazać wszystkim że ma potencjał jak rzadko kto. Oczywiscie gdyby trafił do Super Aguri albo Spykera to na pewno nie zbudowałby sobie tak mocnej pozycji w tak krótkim czasie, nawet jak by wskoczył do pierwszej dziesiątki co w gruncie rzeczy byloby podobnym wyczynem jak 3 miejsce na Monzy. Ale jak widać auto wcale nie musiało być topowe. Clio to też nie jest jakiś złom jak 206 albo Corsa - z całą pewnoscią styknie żeby pojechać następny sezon...
Ostatnio edytowano czwartek, 15 mar 2007, 00:27 przez żółtodziób, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pałka » czwartek, 15 mar 2007, 00:20

Karol napisał(a):Wiem, że temat przewałkowany, ale skoro taki Meeke leje go słabszym autem na jego podwórku
Pzdr


Nie zapominaj że u siebie Meeke leje WuRCe autem S1600 :D:D:D Karol ma racje teraz są naprawde dobrzy kierowcy w JRC ( i jest ich dużo), nie to co w WRC
http://www.scr.civ.pl/ Obrazek
Avatar użytkownika
Pałka
N3
 
Posty: 233
Dołączył(a): poniedziałek, 5 gru 2005, 00:33
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron