Ciekawostki...

Tematy trochę mniej związane z motoryzacją, jednak to forum nie służy do nabijania postów. Proszę zapoznać się z regulaminem na forum ogólnym.

Moderator: SebaSTI

Postprzez Mars » piątek, 2 lut 2007, 19:20

Ale STi ma być 2.5l
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Marmetal » piątek, 2 lut 2007, 19:56

I kto powiedział, że zniknie fabryczny zespół Subaru? :wink: Przecież będą mogli mieć WRC, a raczej już Super 2000 na bazie innego auta :).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez martin.h » piątek, 2 lut 2007, 20:30

Mars napisał(a):Ale STi ma być 2.5l


Teraz też STI ma 2.5l, a eNka jest homologowana na 2 litrowej japońskiej wersji Spec.C, a nie na wersji WRX.
Beskidy na rowerze -> https://plus.google.com/u/0/photos/118155666108479221380/albums
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

TRAINSURFING

Postprzez !ADI! » sobota, 10 lut 2007, 18:37

!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez killer wrc » sobota, 10 lut 2007, 19:20

Jadą chłopcy nA ostro,ale nic nie zastąpi stania na szutrowym oesie jak nadjedzie WRC.
Hoło Go!Kajto Go!
Avatar użytkownika
killer wrc
A5
 
Posty: 503
Dołączył(a): piątek, 3 mar 2006, 21:22
Lokalizacja: Wymój -Mańki

Postprzez Gucio » niedziela, 11 lut 2007, 14:50

http://img.hotjpg.pl/2006-03/e554ed07cc ... 187326.jpg
no to musiał sobie kolo wrogów narobić :) 8) [/img]
Obrazek
a tu takie STi :)
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Superleggera » niedziela, 11 lut 2007, 16:56

Popatrzcie jakie auta do sprzedania...

Escort WRC(Sainz), Escort Cosworth, Lancia 037(ze trzy sztuki), Lancia Delta HF Integrale(ze cztery sztuki), Fiat 131 Abarth... Z resztą co będę mówił, sprawdźcie sami:

http://home.mobile.de/cgi-bin/homepage. ... tnerHead=1
SZYMON OGNIA!!!
Obrazek Zapraszam na swój fanpage: https://www.facebook.com/pages/SnopkowskiArt/190517284345841
Superleggera
A5
 
Posty: 942
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 19:48
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Postprzez Gucio » wtorek, 13 lut 2007, 12:50

Taki tam...kolec :)
Obrazek
Obrazek
:shock:
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez żółtodziób » piątek, 16 lut 2007, 02:32

Marmetal napisał(a):I kto powiedział, że zniknie fabryczny zespół Subaru? :wink: Przecież będą mogli mieć WRC, a raczej już Super 2000 na bazie innego auta :).


WRC i S2000 się nie wykluczają wzajemnie. Za to dosyć "blisko siebie" są wozy N4 i S2000. Wcale bym sie nie zdziwił gdyby okazalo się że podobnie jak w latach 90tych Subaru jako jedne z pierwszych zrezygnowało z A8 na rzecz kategorii WRC tak teraz wchodzą w S 2000 zamiast w N4. W S 2000 dozwolone są modyfikacje bloku silnika i skoku tłoka - za bazę moze więc słuzyć nawet mniejszy silnik.

Krok ten wcale nie jest samobójem, raczej przejawem przyszościowego myślenia - to własnie mistsubishi raczej powtarza błąd z czasów Evo 6 - zostają w N4 a tymczasem do PCWRC mają być dopuszczone auta S 2000, już są dopuszcone do IRC, są już nawet w RSMP. N-ki maja ograniczone możliwości schodzenia z masy, optymalnego rozkładu masy. Pewnie dałoby sie jakoś zrobić z Evo albo z imprezy 1100 kg, ale to by było kosztowne - trzebaby zjechać do takiego poziomu z autem seryjnym - a to oznacza spore modyfikacje - kosztowne we wdorżeniu i odbijajace się na komforcie użytkowania takiego wozu. Sporo kilogramów można stacic budując auto typu hatchback, ale w przypadku N4 gdzie nie ma takich możliwości kombinowania z balastem może się to nieciekawie odbić na charakterystyce jezdnej auta. koncepcja pezeniesienia zainteresowan na S 200 i budowy hatchbacka jest więc niegłupia, ciężko jednak będzie sie przyzwyczaić do tego ze impra będzie bez kufra i że rajdowe wersje będą wygladać inaczej niz drogowe.


=============================================

Update - jesli chodzi o sama koncepcję pod kątem rajdów to chyba jest OK, ale spójrzcie na to:

Obrazek

[img]
http://www.autoexpress.co.uk/images/fro ... 2922_5.jpg[/img]

i to jest własnie prawdziwy powód do załamki - wiem ze jest zamaskowane ale bryła jest gdzieś między Lanosem a Corollą, w tylne nadkola jak się da wcisnąć 17stki to chyba będzie sukces... a ja myślałem że to ostatnia skośnooka była stylistyczną porażką tej marki, prawdziwa katastrofa to dopiero nadejdzie...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MSG Racing » piątek, 16 lut 2007, 14:13

Zgadzam sie z tobą zółtodziób
ale dodam jeszcze że tam pisze że nowa rajdówka ma sie pojawić dopiero w 2009 (WRC). Do tego czasu mogą dołożyć bagażnik do auta i na tej wersji zbudować WRC. A na bazie hathbacka mogą zrobić S2000.
Gorzej jeżeli nowa Impreza nigdy nie dostanie tego bagażnika.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez WRCfan » piątek, 16 lut 2007, 18:29

żółtodziób napisał(a): w tylne nadkola jak się da wcisnąć 17stki to chyba będzie sukces...


Na zdjęciu są 17stki właśnie.



A tak poza tym, to skąd macie informacje, że nie będzie sedana ? Z oferty oficjalnie ma zniknąć kombi, które zostanie zastąpione 5d hatchbackiem.

Internet jest pełen plotek na temat nowej Imprezy i ogromna większość z nich ma niewiele wspólnego z prawdą...
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SebaSTI » piątek, 16 lut 2007, 19:47

Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1867
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez żółtodziób » sobota, 17 lut 2007, 02:07

WRCfan napisał(a):
żółtodziób napisał(a): w tylne nadkola jak się da wcisnąć 17stki to chyba będzie sukces...


Na zdjęciu są 17stki właśnie.



A tak poza tym, to skąd macie informacje, że nie będzie sedana ? Z oferty oficjalnie ma zniknąć kombi, które zostanie zastąpione 5d hatchbackiem.

Internet jest pełen plotek na temat nowej Imprezy i ogromna większość z nich ma niewiele wspólnego z prawdą...


w sumie nic się nie mówi na ten temat że kolejna impra WRC ma byc hatchbackiem, ale taka jest teraz właśnie tendencja i jeśli Subaru chce wygrywać to takie posunięcie miałoby sens. Co do kół - wyglądają mi bardziej na 16stki ale ze oceniam na oko to nie będę sie upierał - tak czy siak wiele więcej jak tam nie wejdzie, guma ma niski profil i szczelnie wypełnia nadkole, może na upartego daoby radę tam wsadzić 18stkę i gumę o jeszcze niższym profilu ale jak później tym jeździć...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Hultay WRC » sobota, 17 lut 2007, 16:04

Beznadzieja. Tył widocznie będzie podobny do Tribeci, przód jakiś taki długi w stosunku do pękatej reszty bryły... może będzie jakaś wersja trzydrzwiowa pod s 2000? Jeżeli będzie to jakoś wyglądać, to przeżyję brak turbiny ale jeżeli będzie jak myślę to klops...
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez WRCfan » sobota, 17 lut 2007, 18:00

żółtodziób napisał(a):Co do kół - wyglądają mi bardziej na 16stki ale ze oceniam na oko to nie będę sie upierał


To są 17 calowe felgi standardowe dla WRX'06.

A tu link potwierdzający to co pisałem na temat sedana:

http://www.autoblog.com/2007/02/15/suba ... -are-safe/
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość