Poszukiwany kontakt - czesci do VFTS

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Poszukiwany kontakt - czesci do VFTS

Postprzez poohdrummer » wtorek, 9 sty 2007, 13:51

Witam :wink:

Poszukuje kogos, kto sprowadza czesci z Wegier lub Rosji (lub cholera wie skad) do budowy VTFS-a.

Planuje zbudowac jednak cos tanszego niz EG6, przy okazji startu klasy RWD :wink:

Z gory wielkie dzieki.
Proszę nie bić nowego :)
poohdrummer
 
Posty: 16
Dołączył(a): poniedziałek, 11 gru 2006, 13:21


Postprzez stoTYSIECYbarbarzyncow » czwartek, 11 sty 2007, 20:32

sprawdz forum http://ladaklub.pl/ na 100% ktos ci tam pomoze;)
.hoes caretaker
Avatar użytkownika
stoTYSIECYbarbarzyncow
N1
 
Posty: 74
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez poohdrummer » czwartek, 11 sty 2007, 23:38

Dzieki.
Już przekopałem troche stronek na necie.

Wielka proźba: zna ktoś translator stron internetowych inny niż babelfish na altavista.com??? Babelfish nie tłumaczy z Węgierskiego na Angielski.
Proszę nie bić nowego :)
poohdrummer
 
Posty: 16
Dołączył(a): poniedziałek, 11 gru 2006, 13:21

Postprzez Walezy » czwartek, 18 sty 2007, 17:54

mozesz mi powiedziec jak chcesz taniej zlozyc lade od hondy?(akurat budujemy honde wiec ceny znam).
Walezy
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 19:22
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez poohdrummer » piątek, 19 sty 2007, 09:23

A chocby dlatego, ze honda EG6 VTi w reichu kosztuje minimum 3000 ojro a Lada 2105 w Polsce 1000zl!!!!!

Chyba oczywiste, ze wyposazenie wnetrza = roznica powyzszych cen!!!!

Silnik przygotuje we wlasnym zakresie bo mam odpowiednia wiedze i b.dobre zaplecze technicze, skrzynie zostawiam bez zmian dopoki sie nie rozsypie a potem zamowie bebechy z prostymi zebami. Jedynie co to modyfikacje zawieszenia przod/tyl i wzmocnienie konstrukcji tylnego mostu + szpera.

Auto bedzie startowalo i tak tylko PZM wiec nie nastawiam sie na wygrane, co najwyzej w klasie (i to jest bardzo niepewne).

Pozdrawiam wszystkich niedowiarkow :wink:
Proszę nie bić nowego :)
poohdrummer
 
Posty: 16
Dołączył(a): poniedziałek, 11 gru 2006, 13:21

Postprzez Walezy » piątek, 19 sty 2007, 13:14

Tak sie sklada ze wiem bardzo dobrze ile kosztuje zbudowanie historyka pokroju lady vfts i hondy civic. Widze ze chcesz zbudowac auto podobne z zewnatrz do vfts a nie prawidziwego wymiatacza. to powinno Ci sie udac tylko nie nazywaj tego vfts a po prostu lada z poszerzeniami. szczerze mowiac te 3tys euro i 1 tys zl to pryszcz przy kosztach budowy.
Zycze powodzenia w budowie.
Walezy
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 19:22
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez poohdrummer » piątek, 19 sty 2007, 13:23

Ehhh....
Poczekamy - zobaczymy :wink:

Wielkie dzieki za motywacje....
Proszę nie bić nowego :)
poohdrummer
 
Posty: 16
Dołączył(a): poniedziałek, 11 gru 2006, 13:21

Postprzez poohdrummer » piątek, 19 sty 2007, 15:56

Walezy napisał(a):Tak sie sklada ze wiem bardzo dobrze ile kosztuje zbudowanie historyka pokroju lady vfts i hondy civic. Widze ze chcesz zbudowac auto podobne z zewnatrz do vfts a nie prawidziwego wymiatacza. to powinno Ci sie udac tylko nie nazywaj tego vfts a po prostu lada z poszerzeniami. szczerze mowiac te 3tys euro i 1 tys zl to pryszcz przy kosztach budowy.
Zycze powodzenia w budowie.


Wnioskuje, ze nie orientowales sie wogole, jak powstal VFTS.....

PS. Prosilem o kontakt dot. czesci!!!
Proszę nie bić nowego :)
poohdrummer
 
Posty: 16
Dołączył(a): poniedziałek, 11 gru 2006, 13:21

Postprzez Walezy » piątek, 19 sty 2007, 17:17

wypisze Ci co nalezy zrobic przy VFTS, pewnie pomine conieco wiec prosze mnie poprawic.
zakladam ze mechanike robisz sam

1.kupno trupa za 1000zl
2.rozebranie grata do śrubki- 2 dni
3.piaskowanie nadwozia - 800zl(plus transport na lawecie)
4.naprawy blacharskie - albo zrobisz sam albo minimum 2tys zl
5. wzmocnienie budy, obspawanie itp
6.klatka - dobra klata to 3-3,5tys zl
7.bodykit - 500zl plus sprowadzenie z wegier(chyba ze ktos juz u nas ma formy na to)
8.odnowienie calego zawieszenia, unibole, sprezyny, bilstein, powzmacnianie wahaczy oraz ich obspawanie
9.skrzynia biegow kłowa - 4-6tys plus jej sprowadzenie(transport, telefony itp)
10. dyfer zeszperowany - okolo 2-3tys zl plus sprowadzenie
11.krotkie przelozenie glowne - ciezko osiagalne ale pewnie jak jest to okolo 700-1000zl plus nowe lozyska i poskladanie tego i fachowca(na przyrzadach bo na gazete to moze sobie pan Zdzisio skladac)
12. nowe poloski i lozyska na polosie (komplet okolo 700zl)
13. nowe hamulce(tarcze, zaciski wyremontowac, nowe bebny, dobre klocki, nowe przewody miedziane, nowa pompa hamulcowa, nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie) -okolo 1500zl plus paliwo, telefony itp
14. silnik
-kute tloki
-kute korby
-odchudzony i wywazony wal
-walek schrick
-dumania glowicy
-duze zawory
-lekkie kolo zamachowe
-sportowe sprzeglo
-gazniki(nowe albo po gruntownym remoncie)
-kolektor ssacy
-kolektor wydechowy
pewnie jeszcze cos sie znajdzie
15. nowa chlodnica
16.chlodnica oleju z przekladka
17.szyby z poliweglanu
18.malowanie nadwozia
19.nowe krzyzaki i przegub na wale napedowym
20.wyposazenie samochodu
-fotele
-pasy
-system gasniczy
-interkom(bez niego nie da rady dogadac sie)
-kierownica
-boczki na drzwi
21.poskladanie wszystkiego do kupy(wiele roboczogodzin ale zaoszczedzisz jak sam bedziesz to robil)
22. zrobienie calej elektryki(raczej trzeba dac nowa bo w starym aucie bedzie w kiepskim stanie)

To po krotce tyle ale do tego dojdzie jeszcze pare pozycji jednak tak powinno sie budowac takie auto, niestety to kosztuje. Nie chce Cie zniechecac jednak tak to po prostu wyglada. Zbudowalem juz takie sprzety(akurat nie VFTS ale podobne i nigdy do idealu nie doszedlem a koszta byly zawsze wysokie).
Co do hondy to czesci sa o wiele tansze niz do Lady(glownie szpera i przelozenie glowne) no i odpada dumanie silnika bo juz seryjnie ma 160KM w przeciwienstwie do ladziany.zawias w hondzie jest swietny, wlasciwie mozna tam dolozyc tylko bilsteina i odpowiednie sprezyny. Jedyna czesc drozsza to kłowa skrzynia biegów bo kosztuje okolo 15-20tys zl(z przelozeniem glownym) ale i bez niej bedzie miala lepsze osiagi niz wiele aut w PZM a w ladzie to praktycznie koniecznosc aby przyzwoicie przyspieszala.
Lada jest drozsza ze wzgledu na ilosc potrzebnych prac i modyfikacji potrzebnych aby auto bylo konkurencyjne natomiast na honde praktycznie nie ma mocnych w swojej klasie(szczegolnie w grupie N) jednak i tak najwazniejszy jest kierowca bo bez dobrego wkladu to i w WRC nie wygra sie rajdu PPZM.
Walezy
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 19:22
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez lewar » piątek, 19 sty 2007, 17:24

mam odpowiednia wiedze i b.dobre zaplecze technicze

Nie wątpię, ale to nie zapewni tego:
-kute tloki
-kute korby
-walek schrick
-sportowe sprzeglo
-gazniki(nowe albo po gruntownym remoncie)
-kolektor ssacy
-kolektor wydechowy

A to niestety kosztuje duuużo kasy...
--- www.cecot.pl ---
Avatar użytkownika
lewar
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): poniedziałek, 23 gru 2002, 12:50
Lokalizacja: okolice Krakowa


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość