przez MSG Racing » sobota, 30 gru 2006, 12:59
Po1. Toyota mówiła od samego początku że o "mistrzostwo" bedą mogli zacząć walczyć najwcześniej od 5 sezonu. Do tego Ralf jest kiepskim kierowcą. Trulli śmiem twierdzić jest lepszy ale niewiele. Te czynniki nie wpływaja dobrze na progresję wyników.
Po2. Honda. Wcześnie BAR miała liczne wojny wewnetrzne co jak wiadomo źle wpływa na cały zespół i wyniki. OD samego początku istnienia BAR miał 3 szefów i chyba 3 dyrektorów technicznych. Dopiero teraz zaczynają się układać.
Po3. Kontrakt na gwarantuje cztery lata startów w F1 gdyż zapewne obie strony zapewniły sobie zabezpieczenie w postaci kar finansowych za rozwiązanie umowy. Wyjątkiem może być bankructwo zespołu (nie możliwe w przypadku BMW) , lub lepsza oferta dla Roberta innego zespołu bo wątpię aby ten chciał opuscić F1 dla jakiejś innej serii (jakiej??). Wówczas nowy zespół może zapłacić karę za zerwanie umowy Kubicy (wykupić go) lub poprostu tak jak to miało miejsce w przypadku Villeneuva za porozumieniem stron zakończą współpracę - jednak to pewnie też musi być w umowie jako klauzula.
Świat F1 jest bardzo skomplikowany a prawne kruczki tam stosowane do trzymania kierowców czy ich pozbywania się są naprawde różne, dlatego należy brać wszystko pod uwagę.
"Rally is not a crime" Polska - FB
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986
http://www.ganczarczykrally.com
Antyradio -"Liczą się nieliczni"