Moim zdaniem:
-nie moze być w maluchu zastosowany silnik od motocykla (nie wynika to z technicznej nimozeności), poprostu fiat nie produkuje silnika motocyklowego. Idąc tym tropem czy można wrzucic np. 3.0 V6 lancii lub np. alfy romeo? To ta sama grupa przemysłowa.
- pytanie nr 2: a co jeżeli ma sie np. suzuki swifta? Czy mozna do niego wrzucic motor od hayabusy? Suzuki produkuje takie motocykle...
- pytanie nr 3: jeżeli ma sie nadwozie np. szufladowe to jaki silnik nalezy do grupy przemysłowej? Latały one zarówno z fiatami, lanciami jak i VW i oplami.
Jakos brakuje precyzji w interpretacji przepisu. Pomysł jednak spoko
WYŚCIGOWE SAMOCHODOWE MISTRZOSTWA POLSKI 13-14.04 Poznań 27-29.04 Brno (Czechy) 18-19.05 Poznań 01-02.06 Miedziana Góra 10-12.08 Most (Czechy) 31.8-1.09 Miedziana Góra 12-13.10 Poznań
Mop myslisz, ze jeszcze jest szansa aby sie zmieniło.. bo szczerze mowiac 4 rundy pod rząd co 2tyg. dla zawodników z mniejszym budrzetem nie jest fajnie
Ostatnio edytowano wtorek, 6 sie 2013, 17:06 przez ARTX, łącznie edytowano 1 raz
Zawodnicy mający mały budżet ale zapięty na cały sezon nie powinni mieć problemu ze startami co dwa tygodnie. Pod warunkiem z nie będą dzwonić za mocno.
Gorzej się mają Ci co będą mieć niepałny budżet, zbierany z wyścigu na wyścig.
"Rally is not a crime" Polska - FB
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986
A w którym miejscu jest mowa o "potworach z rurek" bo tego nie znalazłem. Odnośnie nadwozia jest tylko to:
5. NADWOZIE 5.1. Szeroko nadwozia nie moe by wiksza od 2000 mm. 5.2. Szkielet nadwozia musi zosta zachowany w całoci tj. nie moe by modyfikowany poprzez odejmowanie materiału. Do budowy samochodów grupy E -1 (od 2007 roku) mona uy nadwozia najwyej 20 letniego.5.3. Nadwozie musi osłania wszystkie elementy wirujce a koła musz by zakryte tzn. górna cz koła kompletnego połoona powyej jego osi musi by zakryta przez nadwozie przy pomiarze pionowym. 5.4 Pod warunkiem zachowania oryginalnego kształtu nadwozia mona stosowa dowolny niepalny materiał na pokrywy silnika, baganika lub drzwi. W przypadku drzwi naley zachowa oryginalny sposób zamykania i zawiasów oraz obowizuje art. 255.14 Zał. J. oraz 255-5.7.3.4. 5.5. Elementy aerodynamiczne Samochody mog by wyposaone w oryginalne elementy aerodynamiczne, a w przypadku stosowania innych lub dodatkowych musz spełnia nastpujce warunki: - musz pozostawa w obrysie samochodu gdy patrzymy na niego z przodu lub z tyłu, - 3 - - mog wystawa z przodu samochodu maksymalnie 200 mm mierzc od krawdzi nadwozia, - mog wystawa z tyłu samochodu maksymalnie 400 mm mierzc od krawdzi nadwozia oraz maksymalnie 100 mm ponad płaszczyzn dachu. 5.6. Szyba przednia, boczne, siatki Szyby przednie musz by wykonane ze szkła warstwowego „klejone” i by zatwierdzone do uytku zgodnie z przepisami ruchu drogowego i w zwizku z tym posiada odpowiednie oznakowania. Niemniej szyba przednia moe by wykonana z poliwglanów lub innego materiału zatwierdzonego przez FIA i musi posiada odpowiednie oznakowanie. Pozostałe szyby (ze szkła bezpiecznego) mog by zastpione poliwglanowymi, o minimalnej gruboci 3 mm, a drzwi odpowiednio dostosowane do ich zamontowania. Dodatkowe zamocowania szyb mog by stosowane. Siatka ochronna od strony kierowcy jest obowizkowa – art. 253.11 (zawody na torach) Zał. J. 5.7. Elementy tapicerskie Naley wymontowa wszystkie elementy tapicerskie oraz siedzenia tylne i przednie pasaera.
Przecież nie wszyscy od razu zbudują E1-grupowe monstra, myślę, że dużo H-grup zostanie, może lekko zmodyfikowanych. Poza tym, chyba lepsze nawet potwory z H-2000 z czymkolwiek, niż tylko dwa Clio.