Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ??? - sezon 2006

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Pałka » piątek, 25 sie 2006, 16:21

Skąd masz informacje że samochód Meeke'a ważył ok. 800kg?[/quote]


Jak już jeden z kolegów napisał z WRC, dokładnie wywiad z Kościuszko nr 58 ( powiedział tam 800 kg) , w tym samym WRC też jest napisana oficjalna info że ważył 1000, ale jak wiadomo oficjalne info to nie zawsze prawda :wink:
http://www.scr.civ.pl/ Obrazek
Avatar użytkownika
Pałka
N3
 
Posty: 233
Dołączył(a): poniedziałek, 5 gru 2005, 00:33
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez mda » piątek, 25 sie 2006, 16:41

Tak czy siak, na rajdzie finladii jechał c2 r2 i jakieś miejsca zajmował...a istnieje też opcja że Junior próbował się usprawiedliwić dlaczego przegrał z samochodem który ma 185 KM a jego Swift ponad 220 ?! Według mnie te rajdówki ważą ponad 1000kg, a fabryka nie wyprodukowałaby specjalnego egzemplarza który waży o 200kg mniej, ponieważ rajdówka ta musi spełniać określone wymagania, a napewno była ważona przed lub po rajdzie...
all we do is kiteboarding...
Avatar użytkownika
mda
A6
 
Posty: 1007
Dołączył(a): niedziela, 27 lut 2005, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez martin.h » piątek, 25 sie 2006, 18:30

To że Junior powiedział że auto Krisa ważyło 800 kg, no cóż jakoś musiał wytłumaczyć swoją kompromitację. W tej chwili C2 R2 waży ok.1000kg, a gdy zostanie wprowadzona klasa R2 minimalna waga będzie wynosić 1030kg.
Beskidy na rowerze -> https://plus.google.com/u/0/photos/118155666108479221380/albums
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Marmetal » piątek, 25 sie 2006, 18:32

Saruto napisał(a):
Marmetal napisał(a):Citroen C2 R2 to auto z dużym potencjałem. Fajnie, że przynajmniej trzy egzemplarze będą jeździć w kraju, bo to fajna i widowiskowa ośka, którą dobry kierowca może nawiązać walkę z Super 1600 (patrz: Meeke).

Chyba że Meeke zaliczy pełny cykl w Polsce ;) C2 R2 może być lepszym wyjściem od awaryjnych aut N3/A7, osobiście licze na to że kilka takich aut będzie jeździć w następnym sezonie :D


No trochę się zapędziłem ;). C2 R2 będzie dobrą alternatywą dla aut z klas N3/A7. Do Super 1600 nie będzie miało za bardzo podejścia.

szirer205xs napisał(a):
Saruto napisał(a):Puchar C2 R2 to bardzo dobry pomysł :)
Jak długo jeszcze będzie Puchar Peugeota :?:


no wlasnie odnosnie tego drugiego pytanka to nie wiecie moze czy gdzies np we francji jezdzi puchar 207?? no bo to w sumie logiczne ze 206 powoli powina ustepowac miejsca swojemu mlodszemu braciszkowi ;)


O ile wiem to we Francji nie ma (jeszcze?) takiego pucharu.

Philippe napisał(a):a tak powaznie mowiac to slyszal ktoś aby w r2 mialy jezdzic inne wozy niz c2? ;)


Oczywiście, że w tej klasie będą jeździć inne rajdówki (tak jak np. w S1600 czy S2000). Tyle że na razie powstała jedna: wspomniany Citroen C2 R2 ;).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez bzyq » niedziela, 27 sie 2006, 22:34

martin.h napisał(a):To że Junior powiedział że auto Krisa ważyło 800 kg, no cóż jakoś musiał wytłumaczyć swoją kompromitację. W tej chwili C2 R2 waży ok.1000kg, a gdy zostanie wprowadzona klasa R2 minimalna waga będzie wynosić 1030kg.


Tatuś nie wymyślił haka na Krisa, nie podumał jak załatwić tą sprawę przy zielonym stoliczku, wiec strzelil takim tekstem.

A tak swoją drogą, to ciekawiej sie zrobi w polskich rajdach, gdy zostanie wprowadzona ta klasa, bo jak widać jest konkurencyjna dla s1600 a o niebo tańsza od niej, i młodsi driverzy mogli by coś się podszkolić.
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Saruto » poniedziałek, 28 sie 2006, 00:12

Pałka napisał(a):Nie powiedziałem że jest to S1600 ( czytaj uważnie a puźniej komentuj ) powiedziałem że S1600 jest w klasie A6, samochód Meeke też był tam zgłoszony.

28 5 SUZUKI SHELL HELIX Michał KOŚCIUSZKO Jarosław BARAN A6 S1600 Suzuki Swift S1600 02:36:34,6 00:20 02:36:54,6 +00:44:57,6 +00:00:35,1

dziwnie na stronie PZM te wyniki robią :roll:
czasami można się naprawde pogubić

a tu lista zgłoszeń na Rzeszowskim ;)
SUZUKI SHELL HELIX
RALLY TEAM Michał KOŚCIUSZKO
Jarosław BARAN PL Suzuki Swift S 1600 A 6
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez martin.h » poniedziałek, 28 sie 2006, 14:19

Auto które jest zbudowane na bazie C2, mające silnik 1.6, sekwencyjną skrzynie i rozbudowaną klatke na pewno nie waży 800 kg. Seryjny C2 VTS waży ok. 1100 kg więc jak sobie wyobrażasz redukcje masy rajdówki o 300kg. Junior po prostu przegrał bo jest gorszym (dużo gorszym) driverem niż Meeke. A co do silnika, piszesz że miał on więcej niż 185 KM, myślę że na na co pozwala klasa A6 to silnik nie mógł mieć więcej bo inaczej Meeke by nie dojechał do mety.
Beskidy na rowerze -> https://plus.google.com/u/0/photos/118155666108479221380/albums
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Booogi » poniedziałek, 28 sie 2006, 18:25

juz mniejsza z tym co to bylo. Wg mnie:
-Meek to kierowca z pierwszej ligi swiatowej wiec trzeba brac poprawke na jego umiejetnosci
-To co bylo pod karoseria tego C2 to tylko wiedza mechanicy i pewnie sam Meek
-Citroen lepszej reklamy tego autka w naszym kraju nie mogl sobie wymarzyc ani kupic
-Teraz pewnie z 10 kierowcow zbuduje takie auta, a okaze sie pewnie, ze bez Meeka za kierownica ( lub udoskonalen jakie mialo jego auto) auto nie jest wcale konkurencyjne dla s1600 i beda mowic, ze ich oszukali ( tak jak Cygan)
-dla mnie osobiscie niemozliwe jest aby taka troche rajdowka dla poczatkujacych jaka ma byc C2 R2 tak smigala i to na szutrach, dlatego zgadzam sie, ze musiala byc dobrze odchudzona i podkrecona
-a co do tego towaru to tez poprosze o namiar :D
Janusz na zawsze w naszej pamięci...[ ' ]
Avatar użytkownika
Booogi
A5
 
Posty: 945
Dołączył(a): sobota, 14 sie 2004, 18:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez _misiek055_ » poniedziałek, 28 sie 2006, 23:09

Szanowni Panowie, Droga Młodzieży
Bez patrzenia w regulaminy, tak na zdrowy rozsądek:
1. Kto był na Polskim, ten widział że C2 R2 nie miało jakiegoś piorunującego odejścia, S1600 zdawały się sporo mocniejsze.
2. Jak już napisał martin.h-C2 VTS katalogowo waży 1045 kg. R2 ma dodatkowo klatkę, mocne szutrowe zawieszenie (to też kawał żelastwa), płytę i SERYJNE PLASTIKI DESKI ROZDZIELCZEJ :!: Wierz mi Pałka, bez wyprucia samochodu do gołej blachy i zabudowania go karbonem zejście z masą o jakieś 300 kg to imponujący wyczyn inżynierski, nawet nie wiem czy możliwy. A nawet jeśli możliwy, to nie za taką kasę-kit szutrowy kosztuje 22k euro. Możesz nie wiedzieć, że w tym sporcie płaci się za produkcję jednostkową i know-how inżynierów, a nie za materiały.
Oczywiscie możesz odpowiedzieć, że ten samochód na pewno był mocny wydumany, podkręcony itp. Więc z góry pytam, jaki sens ma testowanie samochodu który nie jest zbliżony do wersji produkcyjnej? Po co wypuszczać na rajd samochód, który nigdy w rajdach nie będzie startował? Efekt marketingowy, zgoda. Ale w takim układzie najprościej byłoby po prostu wsadzić silnik od S1600. IMO tego nie zrobiono-ad1. Po prostu, żeby osiągnąć efekt marketingowy ściągneli klasowego kierowcę. I chyba wyszli na tym znacznie lepiej niż na wydumanych przekrętach z furą które sugerujesz.
http://dziecineo.prv.pl Obrazek
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez bzyq » poniedziałek, 28 sie 2006, 23:27

majkos napisał(a):Panowie - wy się tak kłócicie, a zaden z was nie wie chyba co to jet grupa, a co klasa samochodu rajdowego....... Poszukajcie na hodze jest fajny słownik rajdowy.
Pozdrawiam i mniej emocji na przyszłość


Nie potrzebuje zadnego slownika. Chodzilo mi o to, ze Palka nie zauwazal roznicy pomiedzy slabszym autem a s1600.

A wypowiedz miska555 chyba najdosadniej przedstawia sytuacje.

Swoja droga, jak na 1 Rajdzie Magurskim wystartowal Szymek, to nawet jakby dojechal do mety( jego debiut w PPZM, a do 3 OS jechal na 5 miejscu w generalce !! ) to i tak zostal by zdyskwalifikowany, bo w a grupie nie wolno zmieniac ukladu zasilania ( jezdzi na webberach ) i ma inny uklad wydechowy.
Oczywiscie gr. H dopuszcza takie modyfikacje, ale ....
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Saruto » wtorek, 29 sie 2006, 00:11

To było normalne C2 R2 tak samo jak inne które już się pojawiły w rajdach ;) co do jazdy Meeka, to pokazał naszym jak dużo brakuje im to światowego formatu.
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez Lasse » wtorek, 29 sie 2006, 01:52

Ludzie, dajcie sobie spokój! Redulaminów wszystkich nie zna nikt... nawet Jarosław Baran...

A co do Meeka, sprawa jest prosta! Mistrz Polski Super 1600, Michał Kościuszko, dostaje od niego totalne baty i tyle. Zresztą nie tylko nasz mistrz...

Osobiście życzę naszemu kierowcy jak najlepiej, ale... no właśnie, nie podoba mi się wygrywanie rajdów przez dyskwalifikowanie konkurentów. Tym bardziej po wydzwonieniu na samym początku. To już oczywiście problem chorego systemu Super Rally, ale nie do końca.

Nie twierdzę, że Kościuszko jest złym, czy dobrym kierowcą. Ma mało lat i wiele nauki przed sobą. Nie znam się na tym aż tak. Chciałbym jednak, żeby potwierdził swoje umiejętności na arenie międzynarodowej! Czekam na sukcesy, a nie na afery!
LASSE
Avatar użytkownika
Lasse
N2
 
Posty: 142
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:07
Lokalizacja: daleka północ

Postprzez Mars » wtorek, 29 sie 2006, 09:33

Z sukcesami na arenie międzynarodowej może byc problem, bo to dopiero pierwszy sezon i jego tatuś pewnie jeszcze nie wymyślił jak tu wygrywać, nie dojeżdzając do mety, ale to sprytny chłop, napewno coś wymyśli. Może się okaże, że konkurenci w klasie S1600 mają 4x4? Albo Biturbo? Napewno coś sie znajdzie, Pan Kościuszko w tym dobry jest.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rallyfan2 » środa, 30 sie 2006, 09:36

we Francji jeezdzi juz chyba 206 Rc klasa R3
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Postprzez Cendra » poniedziałek, 4 wrz 2006, 11:47

ciekawe czy Mucha na dluzej wsiadzie do Ignisa S1600 :?: moze Polo nie spełniło jego oczekiwań :?:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron