
Moderator: SebaSTI
Karol napisał(a):No z właśnie czytałem gdzieś, że w góry nie trzeba mieć homologacji to samo w DSMP.
Pytanko: Co się stało z FSO Kszysztofa Czaji??
Nie wiem jaka jest homologacja ale nie lepiej 1.4 Rover'a napewno do wyścigów będzie lepszy bo można ostrą charakterystykę zrobić. Silnik o niebo bardziej wytzrymały tylko że części drogie
żółtodziób napisał(a): 125p na samym pocątku był "upośledzony", ponieważ makaroniarze nie chcieli za taką kasę jak im oferwaliśmy dac nam licencji na normalne 125. W efekcie dostaliśmy hybrydę, buda od 125, ale naped i tylny zawias od wycofywanego wówczas Fiata 1500. Łada z kolei była bardziej pełnoprawną wersją Fiata 124, czyli auta, które powstalo na bazie 125tki. Jest ono jednak nieco lżejsze i nieco bardziej zwarte niż 125, do sportu będzie zdecydowanie lepsze.
http://www.carsfromitaly.com napisał(a):March 1966 witnessed the introduction of the new 124. Destined to replace the 1300/1500
http://www.carsfromitaly.com napisał(a):1967 saw the introduction of the new 125. The chassis was based on that of the outgoing model, the 1300/1500, the body was a further (lengthened) development of the 124.
Było poniekąd odwrotnie. To 125 bazował częściowo na 124. Był jednaj większy i bardziej komfortowy.
Co do Łady, to ma ona niewiele wspólnego ze 125p, bo rosyjskie auto na początku była niczym innym jak Fiatem 124. Potem rzecz jasna konstrukcja była "udoskonalana" i przystosowywana do cięższych warunków, jednak założenia konstrukcyjne pozostały niezmienione.
żółtodziób napisał(a):W efekcie jest to 125p tyle że z CIĘŻSZą budą. .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości