Moderator: SebaSTI
kolego popieram cie w 99% ze wrc dostanie lupnie od bryk ktore wymieniles tylko co do lanci 037 ona mialy naped tylko na tylna os i raczej wrc bylby w tym wypadku goraMarcin 2 napisał(a):A najlepiej byłaby widoczna przewaga grb na rajdzie Safarii (szkoda że już go nie ma). Nawet jakby WRCe miały po 400 KM, to dostałyby baty nawet od zwykłych 205 T16 czy Lancii 037. Nie mówiąc co by sie działo jakby to z WRCami miały walczyć 205 t16 EVO2, Delta S4 czy Quattro S1.
a co sadzisz o szwecji finlandi australiżółtodziób napisał(a):Akurat Monte to by wurce pozamiatały, tam się duza moc nie przydaje tak jak np. hamulce.
Co do 037 to nie była to mocna gablota, podawana moc to było 325 KM. Na prawdę mało byłoby odcinków nawet na Safari, gdzie by mogła cokolwiek nadrobić. Ale T16 to by zaiwaniało nieźle... Pamiętam film z rajdu Dakar jak Johannes DeRooy Dafem wyprzedzał jakiegoś Puga 405 T16, chyba z Vatanenem za kółkiem. W takich warunkach moc jest niezastapiona.
no ale niektórym tego nie wytlumaczysz uważaja ze lepsze zawieszenie dyfry i elektroniczne badziewie wystarczy na samochód który posiada znacznie wiekszą moc i lepiej ułożony silnik i ma lepszego kopa.ale oni sa zdania ze gr-b miala chamulce jak w rowerze i skręcała jak lodołamacz a to czysta bzdura wystarczy obejzeć filmy z gr-b w akcjiMarcin 2 napisał(a):Zapomniałem jeszcze o jednym miejscu gdzie WRC na 100% dostałby kopa : Pikes-Peak. Nawet niechby miał 400 koni i aktywne dyfry to i tak nie dałby rady Quattro PP i 405 PP. W koncu 405 zrobiono nawet rekord wjazdu i dopiero koleś w Suzuki go pobił po wielu latach (a miało coś z 900 KM)
żółtodziób napisał(a):Pikes peak to osobna historia, ale z tymi rekorfdami to przesada, wcześniej przed Suzuki było Porsche i Toyota, szczerze mówiąc ni jestem pewien czy Suzuki w ogole przeskoczyło rekord Toyoty Celiki Roda Millena.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości