Rajd Monte Carlo

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Fryta » sobota, 21 sty 2006, 14:41

Nie dziw się. Zmiana stylu jazdy była konieczna patrząc na pryzmat przesiadki do auta bez aktywnych dyfrów. Przecież jadąc "po wyścigowemu" notowałby obecnie dużo gorsze czasy, i to jak widać daje rezultaty bo jest nadal najszybszy w stawce ;)
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez KaMiLL WRC » sobota, 21 sty 2006, 15:09

+RAFAŁ+ napisał(a):
KaMiLL WRC napisał(a):Zgadza się. Tylko, że na Monte-Carlo Chris Atkinson reprezentuje zespół Subaru Team Australia z Subaru Impreza S11 WRC 2005


Subaru Team Australia już nie istnieje.


Zobacz sobie zdjecie
http://rallyefrance06.free.fr/monte2006/day3/05.jpg
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez MSG Racing » sobota, 21 sty 2006, 15:32

Tak Loeb zmienił styl jazdy włąsnie pod samochód bez aktywnych dyfrów.
A w ubiegłym roku też go zmienił bo rajdowy jazda wymusza taką technikę jazdy, która bardziej efektywna niż jazda na okrągło. W tym roku dodatkowo dyfry to wymuszają.

Ja jednak mam pytanie bo się lekko zagmatwałem.
Manufactures 1 to Fabryki + zespły prywatne startujące w 16el MŚ, czy tylko fabryki. A Manufactures 2 to prywaciaże i fabryki strtujące w niepełnych MŚ. Kto ma mieć pasywne dyfry? :?: Całe M1 czy tylko fabryki niezależnie czy w M1 czy M2? :?:
Bo tak mi się coś zdaje że pasywne ma mieć tylko fabryka. Seb jest prywaciażem więc będzie miał aktywne w tym momencie. A to polepsza jego sytuację.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez KaMiLL WRC » sobota, 21 sty 2006, 15:53

MSG Racing napisał(a):Tak Loeb zmienił styl jazdy włąsnie pod samochód bez aktywnych dyfrów.
A w ubiegłym roku też go zmienił bo rajdowy jazda wymusza taką technikę jazdy, która bardziej efektywna niż jazda na okrągło. W tym roku dodatkowo dyfry to wymuszają.

Ja jednak mam pytanie bo się lekko zagmatwałem.
Manufactures 1 to Fabryki + zespły prywatne startujące w 16el MŚ, czy tylko fabryki. A Manufactures 2 to prywaciaże i fabryki strtujące w niepełnych MŚ. Kto ma mieć pasywne dyfry? :?: Całe M1 czy tylko fabryki niezależnie czy w M1 czy M2? :?:
Bo tak mi się coś zdaje że pasywne ma mieć tylko fabryka. Seb jest prywaciażem więc będzie miał aktywne w tym momencie. A to polepsza jego sytuację.


Manufactures 1 - to zespoły fabryczne, które dysponują autami w specyfikacji 2006, mają pasywne dyfry (podlegają nowym przepisą) muszą zaliczyć pełen cykl MŚ

Manufactures 2 - to zespoły prywatne, które moga, ale nie muszą być wspierane przez zespoły fabryczne, dysponują autami w specyfikacji 2005 czym samym mają aktywne dyftry, nie muszą zaliczać pełnego cyklu MŚ

P.S. Loeb nie jest prywaciarzem :evil:
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez MSG Racing » sobota, 21 sty 2006, 16:00

Dlaczego Loeb nie jest prywaciażem?
Przecież Kronos jest ekią prywatną ale wspieraną (bardzo mocno) przez Citroena.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » sobota, 21 sty 2006, 16:03

M1 to zespoły fabryczne. Loeb jest w M1 więc musi jeździć na pasywnych dyfrach. W M2 nie muszą jeździć na pasywnych dyfrach a samochody muszą być w starszych specyfikacjach (nie tych najnowszych). W M2 zespół musi zaliczyć min. 10 rund ale może też pełny cykl.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez schwepes » sobota, 21 sty 2006, 16:22

MSG Racing napisał(a):Dlaczego Loeb nie jest prywaciażem?
Przecież Kronos jest ekią prywatną ale wspieraną (bardzo mocno) przez Citroena.

Loeb w tym sezonie nie mógl wystartować w Manufacturers 2, ponieważ tam moga startować zawodnicy którzy nie byli w pierszej 6-tce klasyfikacji generalnej w ostatnich 5 latach.

"2.4.2 Manufacturer 2 (...)
d) A Manufacturer 2 cannot enter a driver who has been classified among the first 6 in the final classification of the FIA World Rally Championship for Drivers in the last 5 years."
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MSG Racing » sobota, 21 sty 2006, 16:30

Czyli w M1 każdy zespół startuje tak jagby był fabryką mimo iż nie jest i musi mieć pasywne dyfry. Dobrze rozumiem.
W tym momencie niebieska Xsara ma homologację 2006 i ma pasywne dyfry mimo iż zespół jest nieoficjalnym zespołem Citroena.

PS
Loeb przeszedł Sarazina.

I odwołano OS 11
Ostatnio edytowano sobota, 21 sty 2006, 16:36 przez MSG Racing, łącznie edytowano 1 raz
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez mda » sobota, 21 sty 2006, 16:34

jutro bedzie 1, dzis juz jest 4 8)
all we do is kiteboarding...
Avatar użytkownika
mda
A6
 
Posty: 1007
Dołączył(a): niedziela, 27 lut 2005, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SiwY » sobota, 21 sty 2006, 16:43

mda napisał(a):jutro bedzie 1, dzis juz jest 4 8)
jasne marzyciel... :wink: 8) 8)
....:: Janusz w naszej pamięci[*] ::...
Avatar użytkownika
SiwY
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 14:45
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez schwepes » sobota, 21 sty 2006, 16:50

MSG Racing napisał(a):Czyli w M1 każdy zespół startuje tak jagby był fabryką mimo iż nie jest i musi mieć pasywne dyfry. Dobrze rozumiem.
W tym momencie niebieska Xsara ma homologację 2006 i ma pasywne dyfry mimo iż zespół jest nieoficjalnym zespołem Citroena.

Musi używać najnowszej homologacji samochodu, który musi homologować citroen (jako producent) więc jakby nie patrzeć jest zespołem fabrycznym. Niczym się nie różni od Forda (który mógłby się nazwywać np. M-Sport Ford ;) ) czy Subaru.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Miedziu » sobota, 21 sty 2006, 17:27

barwa dla loeba jedzie bardzo dobrze!! wygrywa odcinek za odcinkiem i doklada im przynajmniej 10 sekund :lol: szkoda duvala ze wypadl z tej trasy bo szlo mu bardzo dobrze :( a panizzi udowodnil ze jest dobry na asfaltach /gdyby ta fabia mu sie tak nie psula to moglby powalczyc o podium
Avatar użytkownika
Miedziu
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): czwartek, 19 sty 2006, 19:08
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez Karol » sobota, 21 sty 2006, 17:41

dokładnie to zespół się nazywa Kronos Citroen Total World Rally Team czy tak jakoś. Równie dobrze Ford mógłby być M-Sport BP Ford WRT, a Subaru Prodrive Subaru World Rally Team... :wink:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez bzyq » sobota, 21 sty 2006, 17:44

żółtodziób napisał(a):Gronholm & Ford - respect... nie sądziłem ze to auto będzie konkurencyjne po tym co pokazało w Australii, a jednak jest!!!! moze sezon nie będzie taki nudny. Natomiast zdodnie z moimi przewidywaniami wszysatko wskasuje na to że Kronos & Loeb to już nie to samo co Citroen Sport & Loeb. W zeszłym sezonie ani razu nie wydzwonił z własnej winy, auto było perfekcyjnie do niego dopasowane, zresztą wystarczyło spojrzeć jak łagodnie i czysto jechał, bez żadnego agresywnego cięcia. A tu proszę, dzwon na dzien dobry... Oby nie był to wyznacznik całego sezonu, bo ucierpi widowisko. Subaru nadal awaryjne, szkoda.


Nie chce sie wymadrzac, ale zespol fabryczny Citroena w tym sezonie to praktycznie Kronos. Praktycznie to samo zaplecze techniczne, ci sami mechaniy... Tyle ze oficjalny menadzer Cytryny nie moze pracowac w Krosnosie. Wiec nie byl bym taki odwazny w stwierdzeniu ze to nie to samo.

A wracajac do walki na OS'ach. Loeb wprost wysmienicie. Totalny nokaut jak dla mnie. Goni i goni. Moze nie ma szans na pierwsze miejsce, bo to nalezy sie Marcusowi, ale jak doczlapie sie do 2 pozycji, to juz chyba nikt nie bedzie negowal jego formy.
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Kruk » sobota, 21 sty 2006, 18:08

Jadą już 11 :D
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron