
Moderator: SebaSTI
+RAFAŁ+ napisał(a):KaMiLL WRC napisał(a):Zgadza się. Tylko, że na Monte-Carlo Chris Atkinson reprezentuje zespół Subaru Team Australia z Subaru Impreza S11 WRC 2005
Subaru Team Australia już nie istnieje.
MSG Racing napisał(a):Tak Loeb zmienił styl jazdy włąsnie pod samochód bez aktywnych dyfrów.
A w ubiegłym roku też go zmienił bo rajdowy jazda wymusza taką technikę jazdy, która bardziej efektywna niż jazda na okrągło. W tym roku dodatkowo dyfry to wymuszają.
Ja jednak mam pytanie bo się lekko zagmatwałem.
Manufactures 1 to Fabryki + zespły prywatne startujące w 16el MŚ, czy tylko fabryki. A Manufactures 2 to prywaciaże i fabryki strtujące w niepełnych MŚ. Kto ma mieć pasywne dyfry?Całe M1 czy tylko fabryki niezależnie czy w M1 czy M2?
![]()
Bo tak mi się coś zdaje że pasywne ma mieć tylko fabryka. Seb jest prywaciażem więc będzie miał aktywne w tym momencie. A to polepsza jego sytuację.
MSG Racing napisał(a):Dlaczego Loeb nie jest prywaciażem?
Przecież Kronos jest ekią prywatną ale wspieraną (bardzo mocno) przez Citroena.
MSG Racing napisał(a):Czyli w M1 każdy zespół startuje tak jagby był fabryką mimo iż nie jest i musi mieć pasywne dyfry. Dobrze rozumiem.
W tym momencie niebieska Xsara ma homologację 2006 i ma pasywne dyfry mimo iż zespół jest nieoficjalnym zespołem Citroena.
żółtodziób napisał(a):Gronholm & Ford - respect... nie sądziłem ze to auto będzie konkurencyjne po tym co pokazało w Australii, a jednak jest!!!! moze sezon nie będzie taki nudny. Natomiast zdodnie z moimi przewidywaniami wszysatko wskasuje na to że Kronos & Loeb to już nie to samo co Citroen Sport & Loeb. W zeszłym sezonie ani razu nie wydzwonił z własnej winy, auto było perfekcyjnie do niego dopasowane, zresztą wystarczyło spojrzeć jak łagodnie i czysto jechał, bez żadnego agresywnego cięcia. A tu proszę, dzwon na dzien dobry... Oby nie był to wyznacznik całego sezonu, bo ucierpi widowisko. Subaru nadal awaryjne, szkoda.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości