co do fur to nie bedzie moze 1500 konnej supry, ale bedzie 600konna (tez dobrze na poczatek), grub ponad 450 konne RS4 (a moze juz nawet ponad 600konne

)
najszybsza fura w zeszlym roku (wlasnie to RS4) robila wysokie 12tki.. w tym roku jest m.in. na nowych turbinach i w ogole ma duzo lepszy silnik, wiec czasy powinny byc nawet ponizej 12sek..
poza tym wydaje mi sie ze od czegos trzeba zaczac.. ciezko zeby na otwarciu pierwszego w historii polski pucharu 1/4 mili wystartowala klasa top fuel

..moze kiedys do tego dojdziemy..
mnie w sumie tez nie kreca wyscigi na 400m, ale jak sa chetni to czemu ma nie byc takich zawodow.. dodatkowo jak sciagnie to wieksza liczbe sponsorow do sportu samochodowego to bedzie rewelacyjnie
i troche danych...
podzial na klasy
a) Mini - pojemność silnika do 1550 cm, N/A, napęd dowolny,
b) Mini Plus - pojemność silnika do 1550 cm, z jednym doładowaniem, napęd dowolny,
c) Diesel - do 4 cylindrów,
d) Diesel Plus - minimum 5 cylindrów,
e) Profi - FWD, N/A, pojemność silnika powyżej 1550 cm, maksymalnie 6 cylindrów,
f) Profi Plus - RWD lub AWD, N/A, pojemność silnika powyżej 1550 cm, maksymalnie 6 cylindrów, rotary engines,
g) Turbo - FWD, jedno doładowanie, Mini z dwoma doładowaniami,
h) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z jednym doładowaniem i FWD z dwoma doładowaniami, turbo rotary engines,
i) Maxi - minimum 6 cylindrów z doładowaniem RWD lub AWD, minimum 8 cylindrów N/A, Turbo Plus z dwoma doładowaniami,
j) Outlaw - nie spełniające warunków technicznych zawartych w ust. 9.1 do 9.5.
wiecej o regulamienie ->
http://www.sss.org.pl/index.php?kat=0&view=3;3d;18;1