GSMP Góra Św. Anny 2005

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Tobi » wtorek, 25 paź 2005, 15:23

Prawem każdego zawodnika jest napisać protest. Jest to "fair play". Jesli okaże się że jest wszystko OK zawodnik oprotestowany dotanie pełen zwrot kosztów związanych z rozbiórką
TOBI - LOŻA SZYDERCÓW
Tobi
N2
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 10 kwi 2004, 00:05


Postprzez qbus » wtorek, 25 paź 2005, 15:52

Ile ja się w szkole nasłuchałem opowieści o pewnym uczniu... autorze programu "Pajączek"... ehs a teraz czytam sobie jego relacje z zawodów od strony zawodnika... mały ten świat. :wink:
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez m_sport » wtorek, 25 paź 2005, 16:31

Tobi: wcale temu nie zaprzeczam, jednak śledząc od jakiegoś czasu WSMP i GSMP zauważyłem, że to akurat członkowie waszego klubu powiązani z Skinder Management najczęściej (nad)używają tego narzędzia i to najchętniej na ostatnich zawodach sezonu (patrz N-1150 wsmp 2004 i A-1150 gsmp 2004 i 2005).
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez S-LOGISTICS » wtorek, 25 paź 2005, 17:07

M_sport: jakich zagrań?? Dochodzenia prawdy?? Zasady "fair play"?? Co jest złego w sprawdzeniu czy ktoś ściga sie "czystym autem"?? Takie prawo daje regulamin. A może np. Mop chce kupić to auto i ma ochotę sprawdzić jak sie odnosi do tego komisja techniczna?? Co złego w składaniu na kogoś protestu?? Uogólnianie tego na klub jet bez sensu. Zazdrościcie z jakiego klubu jesteśmy? Śmiało, można sie jeszcze do niego zapisac. CO to znaczy nadużywanie? Zawodnik ma prawo do składania protestu na każdych zawodach. Jeżeli będzie taka potrzeba to nikt nie będzie miał zahamowań. Jeżeli Mop miał racje, to komuś powinno być wstyd, jeżeli nie, to Hil zarobi 1050pln. To zły układ? Skinder Menagment jest najlepszą firmą przygotowujaca SC/CC do sportu. Luxus i wyjątkowy zaszczyt należeć do ich teamu.

Brerro: Oczywiście WARSZAWKA RULZ!! W przyszłym roku bedzie na kombinezonach.

"Ze sportowym pozdrowieniem"

PittBull Tomek
S-LOGISTICS
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 21 kwi 2005, 21:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez S-LOGISTICS » wtorek, 25 paź 2005, 17:35

Zresztą jeżeli komisja techniczna nic nie robi i dochodzi do samowolki, to zawodnicy muszą sami troszczyć sie o swoje dobro. Nie widze w tym nic złego.
S-LOGISTICS
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 21 kwi 2005, 21:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Ari_Krakow » wtorek, 25 paź 2005, 17:41

Hehe - nie dla mnie za mało Rafael, tylko widzę, że masz potencjał chłopie!!! Brawo Rafał!!! Było super!!!
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez sumo » wtorek, 25 paź 2005, 19:14

heh... co temat o wyscigach to czytam jedno i to samo, sorry ze to napisalem ale musialem... patrząc na to z góry to wszyscy co startują w wyscigach są źli i mają przekręty :lol: dotyczy sie to wiekszosci wątków w tym dziale na tym forum ;) sorry z OT.
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez kermon » wtorek, 25 paź 2005, 20:04

bzyq napisał(a):ma moze ktos zdjecia rozbitego koraszewskiego ??
poza tym potrzebuje foty szymka piekosia ;]
pozdrawiam


jasne że są, nawet udało sie jedno zdjęcie jeszcze przed wypadkiem zrobić :twisted:

http://kermon.atobie.net/xoopsq/modules ... teD&pos=40
kermon
www.Qrajdy.prv.pl
Citroen - polubisz każdą drogę
Avatar użytkownika
kermon
N1
 
Posty: 64
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:32
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez bzyq » wtorek, 25 paź 2005, 20:25

kermon napisał(a):
bzyq napisał(a):ma moze ktos zdjecia rozbitego koraszewskiego ??
poza tym potrzebuje foty szymka piekosia ;]
pozdrawiam


jasne że są, nawet udało sie jedno zdjęcie jeszcze przed wypadkiem zrobić :twisted:

http://kermon.atobie.net/xoopsq/modules ... teD&pos=40

cos nie hula :(
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez kermon » wtorek, 25 paź 2005, 20:30

bzyq napisał(a): cos nie hula :(


u mnie hula. moze sprobuj za chwile albo daj znac to posle na priv
kermon
www.Qrajdy.prv.pl
Citroen - polubisz każdą drogę
Avatar użytkownika
kermon
N1
 
Posty: 64
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:32
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez ptakwrc » wtorek, 25 paź 2005, 21:51

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
RFRTEAM.FORA.PL
Avatar użytkownika
ptakwrc
A5
 
Posty: 572
Dołączył(a): wtorek, 9 wrz 2003, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez nick555 » wtorek, 25 paź 2005, 22:21

Rafał wyjaśnij może na forum o co chodzi z tymi twoimi tylnymi hamulcami bo podejrzewam że nie wszyscy czaja o co chodzi :) Ja po Szczyrku spędziłem ze dwie godziny w sieci żeby znaleźc dokładnie o co chodzi :):):) Aha no i pięknie to wygląda z tymi czarnymi felgami co masz.

Kaktus i rafał co do przechodzenia pierwszego zakrętu bez odjęcia: da się nawet naszym Kitem. Pierwszy prawy podobnie, na trójce jechał ale podejrzewam że tylko wyścig. A tak dla ciekawości to którym biegiem jedziecie przy kapliczce?

Co do protestu zachowam bezstronność. Lubie was warszawskie chłopaki ale Hill ładuje Miłoszowi już od sopotu bodajże i mieliści wiele okazji wykazać się protestem. Poza tym Hill to a 1150 , Mop n1150... bez komentarza. Podejrzewam że Pusiek sie nie dał wkopać...

Co do samych zawodów fajnie się jakoś czułem jak dawno. Ale miałem małą przerwę wiec może dlatego :)

PS. Ktos wie co z Koraszewskim?
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez rafaellop » wtorek, 25 paź 2005, 22:54

nick555 napisał(a):Rafał wyjaśnij może na forum o co chodzi z tymi twoimi tylnymi hamulcami bo podejrzewam że nie wszyscy czaja o co chodzi :) Ja po Szczyrku spędziłem ze dwie godziny w sieci żeby znaleźc dokładnie o co chodzi :):):) Aha no i pięknie to wygląda z tymi czarnymi felgami co masz.


Alfa 75 uznawana jest za ostatnią "prawdziwą" Alfa Romeo. Jest to ostatni model Alfy napędzany na tylną oś. Ale to nie wszystko. W samochodzie aż roi się od rozwiązań przeniesionych żywcem z wyścigów. Zresztą to właśnie w wyścigach Alfa odnosiła swoje największe sukcesy będąc na tym polu jedną z najbardziej utytułowanych marek.

Konstruktorzy postanowili obniżyć masę nieresorowalną kół przenosząc co się dało bliżej osi samochodu. Z przodu nie ma więc sprężyn na kolumnie McPhersona, lecz drążki skrętne. Znajdziemy tam również seryjnie dwutłoczkowe Brembo (auto z 1988!) oraz dwuwahaczowe rozwiązanie zawieszenia przedniego ze stabilizatorem oraz regulowalnym drążkiem reakcyjnym. Alfa 75 ma w serii regulowane prawie wszystkie ustawienia zawieszenia włącznie z wysokością (którą ustawia się na drążkach skrętnych).

Tył to również niezwykle ciekawy patent. Dzięki skrzyni biegów umieszczonej z tyłu rozkład mas jest bliski 50/50. Skrzynia osadzona jest na osi dedion. Przy skrzyni (nie przy silniku) znajduje się sprzęgło, co oznacza ni mniej ni więcej, że wał napędowy kręci się zawsze identycznie z obrotami silnika! :D

A co z tymi tylnymi hamulcami ? Po tym wprowadzeniu już powinniście się domyślać. Ze względu na obniżanie masy nierosorowalnej zostały one przesunięte wgłąb. Nie widać ich na pierwszy rzut oka, ale są tam. Tarcze wraz z zaciskami znajdują się tuż przy skrzyni biegów. Tarcze są skręcone ze skrzynią, a dopiero za tarczami znajdują się półosie idące w kierunku kół.

Obrazek

nick555 napisał(a):Kaktus i rafał co do przechodzenia pierwszego zakrętu bez odjęcia: da się nawet naszym Kitem. Pierwszy prawy podobnie, na trójce jechał ale podejrzewam że tylko wyścig. A tak dla ciekawości to którym biegiem jedziecie przy kapliczce?


Ja trójką przy kapliczce. Czwórka tylko na dojściu do PO2. Gdybym miał delikatnie krótszą skrzynię to przed PO6 (nawrót za kapliczką) pewnie zdążyłbym włożyć 4, ale nie przy obecnej konfiguracji (150 KM, odcięcie 3-jki przy 140 km/h).
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez luks » wtorek, 25 paź 2005, 23:19

faktycznie ciekawe autko.. mam pytanie - jak sprawuje się to rozwiązanie w praktyce wyścigowej - czy faktycznie jest więcej zalet niż wad (mam na myśli gorsze chyba chłodzenie tarcz)..

co do protestów .. czytam 'Zawodnik ma prawo do składania protestu na każdych zawodach".. Polacy pieniacze... takie podejscie nie pomaga temu sportowi..
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Postprzez nick555 » wtorek, 25 paź 2005, 23:32

rafał czyli jak rozumiem jak ukręci się półoś to nie ma hamulca?
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron