Co będzie jeździć w 2003r.???

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Wilu » niedziela, 30 mar 2003, 22:24

słyszałem, że to może być Gielata. ale tak wogóle to pod koniec marca Kościuszkowcy mieli zaprezentować zespół i co? cisza. kierowców chętnych jest sporo, myślę że jak zwykle przeważy budżet.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia


Postprzez LIPciu » poniedziałek, 31 mar 2003, 12:48

ja typuje michała!!! :) może nie w pierwszych dwóch eliminacjach ale póżniej jak już poczuje corse to miazga!!! zobaczycie!!!
kościuch go!!!
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez Transformer » środa, 2 kwi 2003, 17:25

Nie wiem czy juz bylo, ale druga (albo pierwsza jak kto woli) Corse ma ujezdzac Adamus .... czyli w s1600 robi sie ciekawie :)
http://www.alfa156.pl/ Alfa 156 | http://photomotive.net/ że niby blog | http://www.flickr.com/photos/airsiwy/ Zdjęcia
Avatar użytkownika
Transformer
N3
 
Posty: 256
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 20:38
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Psycholog_Rajdowy » środa, 2 kwi 2003, 18:56

Transformer napisał(a):Nie wiem czy juz bylo, ale druga (albo pierwsza jak kto woli) Corse ma ujezdzac Adamus .... czyli w s1600 robi sie ciekawie :)


Czy ta informacja pochodzi z pewnego źródła :?: Mam nadzieję, że tak. Myślę, że dla Piotra jazda silną ośką jest lepszym rozwiązaniem, niż ściganie się N-grupowym Lancerem. Szkoda, że to nie Peugeot S1600, ale Corsa to też dobre auto. Mam nadzieję, że EFL Corsa Rally Team, czy jak on tam będzie się teraz nazywał, będzie dysponował większym niż w zeszłym sezonie budżetem. Mam również nadzieję, że współpraca Adamusa z szefostwem teamu będzie przebiegać bez żadnych zgrzytów. No i oczywiście nie życzę sobie zmiany personalnej na prawym rajdówki mistrza PP.

P.S. Spodziewam się, że czyściutki, bezbłędny styl jazdy Piotra Adamusa pozwoli mu, mimo trochę słabszej furki, pokonać w trofeum 1600 Grzegorza Grzyba. Życzę POWODZENIA :!:
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez żółtodziób » środa, 2 kwi 2003, 19:02

A ja uważam że dla Adamusa lepsza byłaby 4ro napędówka. Im wcześniej łyknie 4ro napęda tym lepiej. No, ale jak się nie ma co się lubi...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez alfan » środa, 2 kwi 2003, 19:06

żółtodziób napisał(a):A ja uważam że dla Adamusa lepsza byłaby 4ro napędówka. Im wcześniej łyknie 4ro napęda tym lepiej. No, ale jak się nie ma co się lubi...


W wywiadzie dla WRC Adamus jednoznacznie stwierdził że wolałby S1600 niz Nkowego Lancera.Może faktycznie to w naszych nie ma wiekszego sensu,ale sadze że Adamus jest zadowolony.Chyba że w miedzyczasie pojezdził lancerkiem i zmienił zdanie :)
W kazdym razie rywalizacja miedzy nim a Grzybem sprawi że bedzie na co popatrzeć.I o to chodzi :D
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Tomisny » środa, 2 kwi 2003, 19:13

Tylko zeby nie bylo tak ze Adamus zatrzyma sie na osce i koniec... W Polsce sciganie sie oska tak mocna nie ma wiekszego sensu, a naturalna droga rozwoju jest 4x4... Czyzby Adamus obawial sie takiej zmiany? A moze chce poprostu sprobowac s1600... zobaczymy co wymysli.
Tomisny
Avatar użytkownika
Tomisny
N3
 
Posty: 351
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Wilu » środa, 2 kwi 2003, 19:15

może poprostu Adamus narazie widzi swoją przyszłość w ośce. Pewnie wszyscy się ze mną nie zgodzą, ale jeśli będzie taka obsada tych osiek, to mistrz wpadnie w ręce któregoś z tych kierowców. Jurczaka i Młodego nie przekreślam. ale jakoś nie wydaje mi się aby mogli zagroźić tak doświadczonym już zawodnikom. A na zimowym jechał Adamus evo 4 i niestety muszę przyznać mało efektownie, choć on przecież nie jeździ efektownie, czasami miałem wrażenie, że szybciej pojechał by swoją pucharówką. nie chcę go obrażać ani jego kibiców, sam mu kibicuję. tylko dalej nie ma oficjalnego komunikatu Kościuszko Racing teamu, więc pozostaje czekać.
właśnie nie wszystkich wciskajmy w 4 buty jak tego niechcą.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » środa, 2 kwi 2003, 19:37

no cóż, jego sprawa jak woli ośkę, ale nikt mi nie powie ze w polskich realiach i realiach światowych S1600 jest bardziej rozwojowe od N4. Nie czytałem jeszcze najnowszego WRC, ale skoro sam powiedział że wolałby S 1600 od N4 to może bardzo przypasiła mu ośka i może będzie chciał ośką zawojować wyżej. Inna sprawa że niedawno (nie pamiętam gdzie, ale chyba w Auto Sporcie)czytałem zupełnie inną wypowiedź Adamusa, mówił że ten sezon chciałby przejeździć Lancerem i że tak prawdopodobnie będzie. Może po prostu chłopak kombinuje jak się na cały sezon zahaczyć do zawodowego zespolu, w którym nie będzie musiał troszczyć się ani o sponsorów, ani o sprzęt ani o swoje gaże. Prywatny albo wypożyczony skąś misiek oznacza że każdorazowo trzeba kołować na niego kasę, trzeba uważać zeby go nie rozbić za mocno bo część kosztów mimo ubezpieczenia ponosi zawodnik, a raczej jego sponsorzy co nie sprzyja ich utrzymaniu, czasem trzeba jeszcze dokładać do interesu z własnej kieszeni. Tutaj jest zespół który oferuje auto, całą logistykę, wynagrodzenie i oczekuje tylko wyników. W tej chwili w N4 nie istnieje żaden taki zespół , wcześniej był tylko Mocne RT który wystawiał Nkę tylko Turasowi i Fortuna-Karotka. Może o to chodzi w całej tej zabawie, może znowu zwyciężyła prosta ekonomia.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez alfan » środa, 2 kwi 2003, 20:00

żółtodziób napisał(a):. Nie czytałem jeszcze najnowszego WRC, .


Ten wywiad był dośc dawno,jest jeszce z nr 14.Dlatego piszę że w miedzyczasie mógł zmnienić zdanie.Albo ta wypowiedż w AS wynikała z tego,że po obsadzniu 206 S1600 przez Grzyba stracił szanse na posadę na ktorę jako zdobywca PP bardzo liczył.
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » środa, 2 kwi 2003, 20:58

to i tak nie wylucza teorii o priorytetowym podejściu do zahaczenia się w zespole. Przecoeż gdyby chciał to by wystartował prywatnym S1600 zamiast Lancerem, koszty sa przecież niewiele większe niż Lancera. No, może to "niewiele" jest w tej sytuacji ważące, nie wiem. Druga sprawa to taka że przy nowym systemie punktowym nie w chodzi w grę opuszczenie jednej eliminacji w celu cięcia kosztów. Ale moze mógłby wykombinować na jedną rundę tańsze auto, coś jak Felka Bełtowskiego, tak żeby tylko punktować... Nie wiem, nie jestem jego menadżerem. Poszukam jeszcze w pismach tej wypowiedzi.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » środa, 2 kwi 2003, 22:31

ja doskonale wiem, że wielu kierowców marzy o takim teamie jaki będzie Kościuszko posiadał. Żółtodziub ma rację, płacisz na początku wpisowe i jak cię nikt nie wywali, to masz spoko auto i o nic nie trzeba się martwić. nikt też nie chce podwarzać faktu, że enka w Polsce jest bardziej rozsądnym wyborem. Przecież jesteśmy stosunkowo biednym krajem, więc nikt z motyką na słońce wybierać się nie chce. wyrzucanie kosztów w błoto nie ma sensu.
optymalna sytuacja 20 enek, 20 s1600 wtedy każdy będzie miał co oglądać. i teoretycznie sprzeczki odejdą w zapomnienie.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » środa, 2 kwi 2003, 23:02

tak ale optymalna sytuacja jest tylko wtedy jak masz kasę. Fajnie by było debiutować pucharówką, potem wsiaść do S1600 na rajdy asfaltowe i jednocześnie w Lancera na szuterek, potem WRCówka, ale nikogo na to nie stać.

Sprawdziłem te infosy w WRC i AS i nie znalazłem tego o Adamusie i Lancerze, ale jeszcze nie znalazłem styczniowego numeru WRC mogło coś tam być a kumple lubią ode mnie pożyczać i nie oddawać pism typu WRC. Za to w najnowszym AS piszą że Adamus jest najbliższy 206stki S 1600 którą ma wystawić Peugeot Polska. Czyli wychodzi na to że kasę która w zeszłym roku wystarczyła Kuziemu na pół 206 WRC teraz przeznaczą na cała ośkę. Wygląda na to że Peugeot chce być obecny w polskich rajdach... Adamus byłby głupi gdyby z tego nie skorzystał, zwłaszcza że jak dobrze się pokaże to kto wie czy w 2004 nie wsadzą go do wurca... Jest jeszcze młody, ma czas na opanowanie czteronapędówek, nie musi się spieszyć, może jeszcze sezon pomykać ośką żeby później na asfaltach nauczyć się 4ro napędówek na wurcu, tak jak to zrobił Kuchar. Ustawił się w dobrym zespole i wtedy kiedy inni uczyli się na Nkach on uczył się na WRC. I trzeba przyznać że zaszedł daleko, mimo że nie wywalczył żadnego tytułu w generalce krajowej...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » środa, 2 kwi 2003, 23:05

tak tylko Grzyb mu ją sprzątną sprzed nosa, gdyż Adamus nie miał takich środków finansowych aby do tej s1600 206 dołożyć. poczytaj to nowe wrc tam tą informację zamieścili.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » środa, 2 kwi 2003, 23:36

Hmm... alt to już przegięcie żeby Peugeot Polska nie było stać na wystawienie całej fury... Przecież Hołkowi i Kuziemu dawali kasę na pół wurca, a więc grubo więcej niż potrzeba na ośkę... a moze bedą wystawiać także drugą oskę żeby zwiększyć szanse na zwyciężenie Opli? No tak, tylko jak Adamus nie ma kasy to i tak nią nie pojeździ. No, ale swoją drogą dziwne, podobno miał już prawie na całego Lancera a teraz okazuje się że jak ma dopłacić ileś tam wartości do niewiele droższej oski to doupa blada... A może on chce jechać sezon tą Evo 4rką, tą co jechał Zimowy, fakt, takie coś to można mieć już za grosze, powiedzmy że już za 2 pucharówki (205), ale takim sprzętem to on nic nie zdziała... Z całym szacunkiem, ale to raczej drugi Frycz nie jest. Zresztą nawet Fryta jeździł tylko jedną ewolucją do tyłu, w nadchodzącym sezonie będą już jeździły 7mki, a więc 4rka to 3 generacje w plecy...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron