sezon 2006

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Fryta » poniedziałek, 26 wrz 2005, 16:30

gregrally napisał(a):ja tak od dłuzszego czasu sie zastanawiam dlaczego Peugeot nie wprowadził Peugeota 307 (ale tego troszke podobnego do P206 http://www.autogaleria.pl/tapety/peugeot.php?page=2 ) bys moze był by to lepszy samochód od 307CC.................. co o tym myślicie? :D


Naprawde nie wiecie czemu 307 CC? A widzieliscie na wlasne oczy 3-drzwiowego Peugeota 307? Przeciez to jest chyba najwyzsze auto w klasie. Dodajac do tego bardzo duza szerokosc i sporawa dlugosc otrzymamy cos na ksztalt vana a nie rajdowki...
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Ohlins » poniedziałek, 26 wrz 2005, 17:43

Fryta napisał(a):
gregrally napisał(a):ja tak od dłuzszego czasu sie zastanawiam dlaczego Peugeot nie wprowadził Peugeota 307 (ale tego troszke podobnego do P206 http://www.autogaleria.pl/tapety/peugeot.php?page=2 ) bys moze był by to lepszy samochód od 307CC.................. co o tym myślicie? :D



Naprawde nie wiecie czemu 307 CC? A widzieliscie na wlasne oczy 3-drzwiowego Peugeota 307? Przeciez to jest chyba najwyzsze auto w klasie. Dodajac do tego bardzo duza szerokosc i sporawa dlugosc otrzymamy cos na ksztalt vana a nie rajdowki...

no a z tego co mówili w mediach to przyczyna było po prostu prowowanie wersji kabrio
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Fryta » poniedziałek, 26 wrz 2005, 20:18

Przeciez nie napisza w oficjalnym komunikacie, ze 307 3-d jest za wysoka ;) Jesli jednak naprawde zalezalo im na promocji kabrioletu to mozna spokojnie powiedziec, ze zabieg sie udal - 307 CC jest najlepiej sprzedajacym sie autem tego typu a jego produkcja jakis czas temu osiagnela poziom 100-tysiecznego egzemplarza, co jak na kabriolet jest wynikiem bardzo dobrym.
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Ohlins » poniedziałek, 26 wrz 2005, 20:41

Fryta napisał(a):Przeciez nie napisza w oficjalnym komunikacie, ze 307 3-d jest za wysoka ;) Jesli jednak naprawde zalezalo im na promocji kabrioletu to mozna spokojnie powiedziec, ze zabieg sie udal - 307 CC jest najlepiej sprzedajacym sie autem tego typu a jego produkcja jakis czas temu osiagnela poziom 100-tysiecznego egzemplarza, co jak na kabriolet jest wynikiem bardzo dobrym.

a ignis jest wysoki i wymiata :roll: :roll:
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Fryta » poniedziałek, 26 wrz 2005, 22:27

Ale Suzuki nie mialo innej alternatywy w momencie opracowywania Ignisa bo nie produkowalo auta segmentu B czy C. Gdy tylko pojawila sie okazja - czyli nowy Swift - to zobacz, ze od razu opracowali nowa rajdowke... Peugeot mial inna mozliwosc wiec z niej skorzystal.
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Ohlins » wtorek, 27 wrz 2005, 07:45

Fryta napisał(a):Ale Suzuki nie mialo innej alternatywy w momencie opracowywania Ignisa bo nie produkowalo auta segmentu B czy C. Gdy tylko pojawila sie okazja - czyli nowy Swift - to zobacz, ze od razu opracowali nowa rajdowke... Peugeot mial inna mozliwosc wiec z niej skorzystal.

opracowali nowego swifta bo ignis już jexdzi kilka lat i swoje już zwojował, a wprowadzili nowego swifta wiec trzeba go tez promowac przez rajdy więc zrobili S1600 :roll: :roll:
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Piotr_83 » wtorek, 27 wrz 2005, 11:25

a co z wórcem Suzuki??? Kiedy sie w koncu pokaze w 2006 czy 2007??
Czy testowanie nowego Seata Leona moze miec cos wspulnego z checia powrotu do MŚ????
Ide do przodu z podniesioną głową!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Piotr_83
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): czwartek, 22 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Fryta » wtorek, 27 wrz 2005, 15:00

Ohlins napisał(a):no a z tego co mówili w mediach to przyczyna było po prostu prowowanie wersji kabrio


... ktory na rynku pojawil sie grubo ponad rok przed debiutem wersji WRC ;) Nie wierz wszystko co pisza w oficjalnych komunikatach ;)

Ohlins napisał(a):opracowali nowego swifta bo ignis już jexdzi kilka lat i swoje już zwojował, a wprowadzili nowego swifta wiec trzeba go tez promowac przez rajdy więc zrobili S1600


To jest trzeci sezon Ignisa w RSMS - w dodatku ciagle doskonale wyniki wcale nie zmuszaly Suzuki do wprawadzania Swifta. Ba, przez to, ze kierowcy fabryczni "Suzi" musieli sie uczyc nowych aut tytul mistrza swiata juniorow trafi w rece Sordo. Mysle, ze Swifta wprowadzili glownie po to by sprawdzic czy ten model sie nadaje na WRC.
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez bzyq » wtorek, 27 wrz 2005, 18:09

Fryta napisał(a): Mysle, ze Swifta wprowadzili glownie po to by sprawdzic czy ten model sie nadaje na WRC.


nie wiem czy sie da ze swifta zrobic wurca. nie jest za krotki ??
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Ohlins » wtorek, 27 wrz 2005, 18:53

bzyq napisał(a):
Fryta napisał(a): Mysle, ze Swifta wprowadzili glownie po to by sprawdzic czy ten model sie nadaje na WRC.


nie wiem czy sie da ze swifta zrobic wurca. nie jest za krotki ??

Wiesz co Fryta wymyslisz sobioe cos i uwazasz ze tak jest, piszą ze promowac 307 maja a ty wiesz lepiej, bo zwykła jest za wysoka a nie wiem czy nowy focus jest wiele nizszy od zwykłej 307, a tak wogóle to zwykła 307 ma przeciez bardzo dobre gabaryty, jest wyższa i szersza od 206
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Fryta » wtorek, 27 wrz 2005, 21:25

Focus II jest co prawda niewiele nizszy od 307 (o 13 mm) ale... jest o ponad 200 mm dluzszy i ponad 100 mm szerszy co zapewni mu lepsze wywazenie oraz rozlozenie masy. "Normalne" 307 jest po prostu zbyt nieproporcjonalne aby robic z niego rajdowke, zwlaszcza, ze ma sie mozliwosc skorzystac z modelu o podobnej szerokosci i dlugosci ale o ile nizszego... Ja nie musze sobie nic wymyslac. Gdybys decydowal, ktory model ma posluzyc za baze do "wurca" wiedzac, ze 307 3-d ma malo sportowa sylwetke to co bys wybral? A, ze pisali tak a nie inacze... No, coz... Odpowiednie PR potrafia zdzialac cuda ;)
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mda » środa, 28 wrz 2005, 15:17

Renault szykuje nową rajdową broń. Na alpejskich trasach testowano właśnie przygotowaną do sportu Dacię Logan! Samochód ten będzie napędzany dwulitrowym silnikem o mocy niemal 260 KM, który współpracuje z sekwencyjną skrzynią biegów. Masę ograniczono do 1070 kg.

Pojazd rozpędza się do 100 km/h w ciągu 4 sekund i może osiągnąć prędkość maksymalną 210 km/h.

Rajdowy Logan będzie homologowany w klasie Super 2000.

Film z testów nowej Dacii Logan Super 2000:
www.motoryzacja.interia.pl/news?inf=663312
all we do is kiteboarding...
Avatar użytkownika
mda
A6
 
Posty: 1007
Dołączył(a): niedziela, 27 lut 2005, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Ohlins » środa, 28 wrz 2005, 15:40

żwirek napisał(a):Renault szykuje nową rajdową broń. Na alpejskich trasach testowano właśnie przygotowaną do sportu Dacię Logan! Samochód ten będzie napędzany dwulitrowym silnikem o mocy niemal 260 KM, który współpracuje z sekwencyjną skrzynią biegów. Masę ograniczono do 1070 kg.

Pojazd rozpędza się do 100 km/h w ciągu 4 sekund i może osiągnąć prędkość maksymalną 210 km/h.

Rajdowy Logan będzie homologowany w klasie Super 2000.

Film z testów nowej Dacii Logan Super 2000:
www.motoryzacja.interia.pl/news?inf=663312

no no no 260KM przy 1070kg......coraz bardzoej podobaja mi sie te S2000
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Fryta » środa, 28 wrz 2005, 22:35

A do tego brak jakiejkolwiek elektroniki a wiec slajdy w najczystszej postaci :D
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Ohlins » środa, 28 wrz 2005, 22:55

Fryta napisał(a): Mysle, ze Swifta wprowadzili glownie po to by sprawdzic czy ten model sie nadaje na WRC.

....za duzo myslisz :wink:............wprowadzili s1600 zeby sprawdzic jak sie będzie spisywał jako WRC???? po pierwsze to na wrc swift chyba wymiarowo nie styknie, a po drugie to nei ma być WRC tylko S2000 i juz podobno trwajanad nim prace a przecierz jeszcze Swift nie jest sprawdzonym samochodem
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości