Rav - twoje pytanie co do pilota jest co najmniej bezsensowne. Ciekawe jakbyś rzeczywiście zapier.... 150 km/h po lesie, a pilot zamiast podyktować ci "prawy 3 Zacisk", dyktuje "prawy 3 śmiało".
A co do on-boardów:
To cięcie chyba na os2 po choinkach i prawie po ludziach to trochę przesadzone jest, poza tym jest taka kara jak "taryfa" za przejazd nie zgodny z trasą czyli np. pominięcie jakiegoś zakrętu. Kiedyś na Warszawskiej Barbórce "Hołek" sciął w podobny sposób zakręt i dostał jakąś karę czasową przez którą przegrał ten rajd (chyba w 98). Ale się nie czepiam bo wiem że Sołowow podobnie lubi "ciąć"
Opona, nie jest najgorsza. Ale chyba w każdy zakręt chcesz wejść pełną bombą, koła się blokują i w zakręcie się bronisz, za zakrętem dopiero się rozpędzasz. A podono nie ważne jak szybko w zakręt wejdziesz ale to jak szybko z niego wyjedziesz.
Skrzynia i tak ci padła ja bym pomyślał nad zmianą auta, trochęza awaryjne jest. Zmieniłbym nawet na tą strasznie popularną Astrę, moc podobna a awaryjność dużo mniejsza

Wiem Megane jest bardziej medialne bo jedzie tylko 1, ale dobrze by było żeby dojeżdżało.
ok już nie "mondróje"
