Ubiór musi być zgodny z aktualną homologacją, fotel i pasy mogą być z utraconą ale w samochodach o pojemności do 2.0 .
Samochód chyba wystarczy jak ma 18 lat... lub spełnia inne wymogi, omówione w regulaminie
1. Samochody historyczne przygotowane wg Załącznika K (bez konieczności posiadania certyfikatu FIA) wyprodukowane do końca 1986r.
Wpisowe:
400 PLN z reklamą organizatora, za jedną rundę.
700 PLN z reklamą organizatora, za podwójną rundę
Jeżeli dwie rundy GSMP są rozgrywane w ciągu jednego dnia wpisowe wynosi:
350 PLN z reklamą organizatora, za jedną rundę.
600 PLN z reklamą organizatora, za podwójną rundę
Wpisowe dla zawodników startujących samochodem historycznym, niezależnie od formuły zawodów wynosi:
250 PLN z reklamą organizatora, za jedną rundę
400 PLN z reklamą organizatora, za podwójną rundę.
Wpisowe dla zawodników startujących samochodem historycznym Fiat 126p, niezależnie od formuły zawodów wynosi:
200 PLN z reklamą organizatora, za jedną rundę
300 PLN z reklamą organizatora, za podwójną rundę.
A dokładniej przwpisy techniczne ktoś zna? Chodzi mi o Fiata Uno turbo z 1985roku, podchodzi on jako samochód do klasy HS, miał homologację ale jaki jest przelicznik pojemności dla turbo?? Samochód był homologawany jak jak przelicznik był 1.4 i wtedy pojemność będzie ok 1.9 a według aktualnego przelicznika ok 2.3 , ma to znaczenie jeśli chodzi o wyposażenie z utraconą homologacją...
A załącznika K w wersji polskiej nie ma? Troche tam namieszane i nie moge sie połapać
Inna sprawa to zwężka... czy obowiązuje zał J z roku w którym samochód był homologowany czy aktualny, a co na to zał K ?? ( tak czy tak wejście do turbo jest tak małe że zwężka zbytnio go nie ograniczy

)