Rajdowe TT

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez sumo » niedziela, 24 lip 2005, 16:45

heh i kolejna Twoja głupota oj Zowa :lol: :lol:

poczytaj dokladnie :)

IrecoMotorsport istnieje od 1996 roku.
Specjalizujemy się w przygotowaniu karoserii oraz produkcji wysokiej jakości klatek bezpieczeństwa do samochodów rajdowych, wyścigowych, Formuły 3 i Formuły E.

Posiadamy międzynarodową licencję na produkcję konstrukcji bezpieczeństwa, która stawia nas wśród takich potentatów jak SPARCO, OMP czy MATTER.

Z naszych usług korzystali:
Tomek Kuchar, Mariusz Woźniczko, Leszek Kuzaj, Jan Kościuszko, Maciej Stańco, Karolina Czapka, Łukasz Sztuka, Lech Koraszewski, Zbyszek Gabryś, Piotrek Adamus, Marcin Pasecki, Jacek Płonka, Bartek Boruta, Piotrek Meresiński.


to jest jedno...

Każda wyprodukowana przez nas klatka posiada numer ewidencyjny oraz certyfikat.


a to co Ty zacytowałes tyczy sie klatek dla tuningowców:

W związku z rosnącym zainteresowaniem młodych ludzi tuningiem samochodów, wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom i wprowadzamy do produkcji tzw. przeciwkapotażowe klatki tuningowe.

Są to konstrukcje które przy montażu nie kolidują z elementami tapicerki, pozwalają na łatwiejsze niż w wyczynowych klatkach wsiadanie i wysiadanie z samochodu a jednocześnie w pewnym stopniu zwiększają bezpieczeństwo podczas dachowania.

Konstrukcje te mogą być wykonane ze stali węglowej jak również polerowanej stali nierdzewnej. Konstrukcje te nie są przystosowane do brania udziału w imprezach sportowych, w których obowiązkowe jest stosowanie homologowanych klatek bezpieczeństwa.
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56


Postprzez żółtodziób » niedziela, 24 lip 2005, 18:09

IMO rajdy w prypadku tego autka nie wchodza w grę, silniki są wyłącznie turbo, a więc jedyną możliwą klasą byłaby N4, a to z kolei nie możliwe jest ze względu na poszerzenia. poza tym marne szanse, Miśki i Subarki mają już aktywne dyfry, Audi nie ma nawet stlałego AWD. Możnaby co prawdą spiąć tył na stałe, ale taki numer na dłuższą metę nie przejdzie, większośc naszych rajdów to asfalty, za duże naprężenia by powstawały. Teoretycznie na szutrach taki wózek miałby szanse, taka audica jest duzo mniejsza i lżejsza niż Evo czy WRX, całe auto jest też niziutkie, mogłoby się nieźle klieć do gleby, to by była dobra baza dla WRC, pamiętajmy jednak że Miśki i Subaryny to dopracowane wozy pod kątem rajdów właśnie, do Audika nie można sobie kupić części w Ralliarcie czy w Prodrive'ie, do budowy takiej rajdówki możnaby uzywać wyłącznie części z ofert firm pospolitotuningowych. Jedno jesttylko dla mnie nie zrozumiałe, czemu tak dobrze wyglądające auto nie jest RWD? rozumiem, że płyta od Golfa, ale Rover na przykład potrafił stworzyć model 75 Coupe z tylnym napędem.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Slee_ » niedziela, 24 lip 2005, 18:14

żółtodziób napisał(a): rajdy w prypadku tego autka nie wchodza w grę

Szkoda, bo fajnie by bylo zobaczyc takie autko na rajdowych trasach.
Slee_
N3
 
Posty: 260
Dołączył(a): piątek, 11 mar 2005, 20:02
Lokalizacja: Reykjavik

Postprzez Zepter » niedziela, 24 lip 2005, 18:26

ZOWA napisał(a):to auto wykluczaja starty w Rsmp takie fakty jak chocby klatka z ireco(ireco robi klatki bez homo) co do silnikow w TT to wszystkie byly silnikami posiadajacymi Turbosprezarki


Nieprawda....Jest wersja wolnossąca...V6 o pojemności.... chyba.... 3.2l :?
TDI - Ten Dym Ignoruj ;-]
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez żółtodziób » niedziela, 24 lip 2005, 22:33

Zepter: mowa jest o silnikach, które ewentualnie mogłyby się nadawać do rajdów, a więc 4ro garówki poniżej 2 litrów. 3.2 V6 nie zmienia postaci rzeczy, to i tak za dużo jak na A7 lub N3
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ZiG » niedziela, 24 lip 2005, 23:09

ZOWA napisał(a):to auto wykluczaja starty w Rsmp takie fakty jak chocby klatka z ireco(ireco robi klatki bez homo)


To moze sie zdziwisz, ale nawet moja klatka bylaby dopuszczona do RSMP
np ta: http://img340.imageshack.us/my.php?imag ... 0056tl.jpg

Nie trzeba homologacji, wystarczy zgodnosc z zalącznikim J potwierdzona certyfikatem producenta. Hamolagacje maja klatki do lancerow z raliartu i imprezowe z prodrivu.
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Zepter » poniedziałek, 25 lip 2005, 00:19

ZOWA napisał(a):co do silnikow w TT to wszystkie byly silnikami posiadajacymi Turbosprezarki


Tak brzmiała wypowiedź Zowy.... :?
TDI - Ten Dym Ignoruj ;-]
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość