(PPZM) V Rajd Mazowiecki 2005

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez Okonionen » niedziela, 3 kwi 2005, 11:27

a nie mówiłem...Abram the best!! Ludzie ten człowiek przejechał pierwszym w swoim życiu samochodem rajdowym z napedem na 4 koła 20 km przed rajdem po asfalcie ,jestem tego naocznym świadkiem!!! a na Mazowieckim ścigał sie z chłopakami z RSMP jak równy z równym a nawet 2 os z nimi wygrał! Co bedzie dopiero jak sie wjeżdżi...bez komentarza.
Avatar użytkownika
Okonionen
 
Posty: 32
Dołączył(a): piątek, 11 mar 2005, 16:55
Lokalizacja: Olsztyn


Postprzez Albert(Zambrów) » niedziela, 3 kwi 2005, 12:10

Poprostu Abram to kosiarz. Zapomnialem napisac jak poszedł na pierwszym odcinku w takim fajnym miejscu po szutrze, eska dosc szybka. Poprostu masakra, jak ten czlowiek auto skada. Maciejewski mial problemy z autem, przegral, Oleksowicz nie wiem, a Lubiak miał Evo VIII, Abram Evo VI, i stracil nie wiele ponad 10sec :shock: Aby sie chlopak rozkrecil, i troszku uspokoił :P
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez rav » niedziela, 3 kwi 2005, 14:45

Dzięki chłopaki za szybkie postawienie na koła. Fajne zdjęcia. Do zobaczenia na Festiwalowym, a może nawet za 2 tygodnie na torze w Poznaniu.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PawelRally » niedziela, 3 kwi 2005, 15:34

O co dokładnie chodzi z tą skrzynią Wysockiego ?? Co mieli nieregulaminowego w niej?

P.S Rav jakie to uczycie siedzieć w aucie do góry nogami :wink: :lol: :wink:
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez rav » niedziela, 3 kwi 2005, 16:22

Nie da się opisać. Trzeba samemu sprawdzić.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kluzik » niedziela, 3 kwi 2005, 17:21

piter306 napisał(a):Kurna założyli 7 biegowego X-tracka czy co?


5. biegowa skrzynia, z nieregulaminowym 5. przełożeniem, tj. minimalnie dłuższym niż w homologacji dopuszczone. Dłuższe czyli niekorzystne względem homologowanego, bo przełożenie co było podczas rajdu i tak było na ten rajd o wiele za długie...
W każdym razie było to NIEŚWIADOME.
kluzik
 
Posty: 8
Dołączył(a): niedziela, 3 kwi 2005, 15:00
Lokalizacja: Radom

Postprzez qbus » niedziela, 3 kwi 2005, 19:58

rav czemu Megane ?

A Wysockiemu i tak należą się wielkie brawa za ten rajd...
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez recaro » niedziela, 3 kwi 2005, 20:11

Witam. Jeśli ktoś posiada fotki lub filmy białego Peugeot'a 306 z numerem 41 to serdecznie proszę o kontakt. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Michał Bojar - pilot.
mail: michal_bojar@interia.pl
GG 2756222
recaro
 
Posty: 21
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 00:51
Lokalizacja: Lublin

Postprzez rav » niedziela, 3 kwi 2005, 20:39

qbus napisał(a):rav czemu Megane ?

A Wysockiemu i tak należą się wielkie brawa za ten rajd...


Nie chciałem jeździć 15 astrą, a puchar kadeta od początku się źle zapowiadał. Gdyby G4 przygotowało 16v choćby za 40 tysięcy to jeździłbym w pucharze. Nie chaciałem kupować samochodu, który przydałby mi się na 6 rajdów pucharu PZM w sezonie tym bardziej że nie miałem pewności czy puchar wogóle wystartuje.
Może Megana jest trochę droższa w częściach, ale dużo łatwiej znaleźć sponsora niż na Astrę, która jest jedną z 15 w rajdzie, wygląda jak samochód do jeżdżenia po bułki i choćby nie wiem jakiego driftingowca tam wsadzić to i tak nie pójdzie bokiem. Był też pomysł zeby przygotować drugiego Type R w podstawowej specyfikacji, ale wtedy taki dach jak w sobotę kosztowałby nie 1500 tylko 5000zł. Mielibyśmy z ojcem wtedy wspólne części na serwisie, ale to by się i tak nie kalkulowało. Taka podstawowa Honda byłaby poza tym wolniejsza.

Jakby ktoś chciał budować Meganę to mam do sprzedania klatkę Mattera tanio. Podstawowa wersja.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez qbus » niedziela, 3 kwi 2005, 21:03

No i fajnie. ładna rajdówka zawsze jest mile widziana. zapraszam do Krakowa...

i tak przy okazji... tata będzie śmigał coś w rsmp ? czy tylko warszawski ?

btw.
http://foto.rallyonline.pl/mp3/2005/maz ... _mecie.mp3

Ten jest dobry:
http://foto.rallyonline.pl/mp3/2005/maz ... _mecie.mp3

czy pamięta ktoś jeszcze jak śmialiśmy się tutaj na forum z Abramowskiego mówiącego o słabej Astrze i planach na przyszlość. :wink:
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez kakao » niedziela, 3 kwi 2005, 21:55

rav - masz już jednego wiernego kibica - mój 3-letni syn nie mówi o niczym innym niż o twoim "boku"
a powiedz co się stało na ostatnim oesie, że takie straty zaliczyłeś???
kakao
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 10:50

Postprzez rav » niedziela, 3 kwi 2005, 22:41

Przy redukcji na 3 trąciłem hebel i wyłączyłem prąd. Karol powiedział że pewnie linka gazu się urwała, więc wysiadł szukać tego pod maską, a ja poszedłem z trójkątem i OK. Jak zobaczył że hebel jest w pozycji OFF zawołał mnie. Trzeba jeszcze było wprowadzić kod do immobilizera (nie zdążyłem odłączyć). a że nie miałem nadajnika bo wcześniej zmieniałem zamki trwało to kolejne 2 minuty. Podobno 5 kilometrów dalej też zgasiłem samochód heblem, ale Karol włączył mi go zanim zdążyłem się zorientować. Wogóle cały rajd jechałem z uszkodzoną łapą silnika wzmocnioną pasem o czym dowiedziałem się po zakończeniu rajdu. Mechanicy składali skrzynię do 3 w nocy i nie chcieli mi powiedzieć żebym się tym nie przejmował. Na dziurach wypadały biegi, ale ja jestem do tego przyzwyczajony, bo jak jeździłem Clio w KJS-ach na seryjnych poduchach to zdażało się to często.
Z tego co wiem tata jedzie całe RSMP. Mazowiecki był sprawdzeniem dla samochodu. Jak widać przydało się. Jest miesiąc na reanimację skrzyni biegów.
Możliwe że jeszcze w tym sezonie pojawią się inni "kierowcy historyczni".
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fluff » niedziela, 3 kwi 2005, 22:55

Jakie parametry ma takie megane? Moze podasz troche technicznych faktow, co jest zrobione itp?
Gratki za mete :!:
pzdr
Power Is Nothing Without Control!
Duval ognia!!!
Avatar użytkownika
fluff
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): niedziela, 3 sie 2003, 21:47
Lokalizacja: trojmiasto

Postprzez axgt » poniedziałek, 4 kwi 2005, 09:42

Witam!
Byłbym bardzo wdzięczny za fotki załogi z nr 62 . Podaje maila : risto.fm@interia.pl
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez speed555 » poniedziałek, 4 kwi 2005, 10:29

Moja galeria z rajdu ---> www.rajdy.malopolska.pl


Zapraszam :)
http://www.rallyarena.pl
http://www.studioarte.com.pl
Avatar użytkownika
speed555
A5
 
Posty: 700
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron