
VWRacing.pl napisał(a):W związku z licznymi zapytaniami ze strony zawodników przekazujemy kilka istotnych informacji.
1) Każdy zawodnik wraz z samochodem otrzyma pełną specyfikację
techniczną auta w tym precyzyjną specyfikacje parametrów silnika otrzymaną z indywidualnych badań przeprowadzonych na hamowni (moment obrotowy i moc).
2) Została zawarta umowa z firmą Ecusoft, przedstawicielem niemieckiej firmy MTM która będzie nadzorować i kontrolować parametry samochodów. W szczególności elektroniika. Przedstawiciele firmy będą ściśle współpracować z komisją techniczną w czasie całego weekendu wyścigowego.
3) Silnik, skrzynia biegów i układ elektroniczny będą posiadały po dwie niezależne plomby (organizator + PZMot).
4) Komisja Techniczna może w dowolnym momencie trwania eliminacji VW Castrol Cup (od momentu przyjazdu do parku maszyn do zakończenia zawodów) sprawdzić parametry auta. W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości kierowca zostanie wykluczony z danej eliminacji.
5) W przypadku złożenia protestu dotyczącego domniemanych zmian w samochodzie auto zostanie zaplombowane i trafi na hamownie gdzie odbędzie się sprawdzenie parametrów auta wg wzorcowej specyfikacji.
6) Paliwo na wyścigi będzie dostarczane przez firmę BP. Paliwo będzie podlegało kontroli. Każdorazowo na wyścigach będą pobierane próbki.
7) Celem organizatorów VW Castroil Cup jest stworzenie sportowej rywalizacji i jednocześnie zapobierzenie wszelkim próbom ingerencji w technikę samochodów, niezgodną z regulaminem i czystościa sportu.
Więcej: http://www.vwracing.pl/strona/index.html?grp=495&info=806&02194343
Ps. Jest juz 20 osób, w tym 4 spoza Polski...