przez TommiCrazy » wtorek, 15 lut 2005, 03:48
Niema sensu się kłucić, telewizja największe zyski ma na OGLĄDALNOSCI, rajdy ogląda jedynie co któryś nastolatek i coktóryśnasty tatuś, a takie BIGBRODEROWSKIE MIRIAMY STRZELAJĄCE SOBIE W GŁOWE WENEZUELSKIMI SERIALAMI oglądają czasem całe rodziny, dotego są to programy tanie. Niestety za oglądalnoscią idzie w parze cena reklamy oraz "atrakcyjny czas" dla sponsora. Każda firma licząca na EFEKTYWNOSC reklamy da oferte do televizji którą ogląda więcej osob, czasem można usłyszec jak jakaś TV powie, wczoraj o 20:30 odnotowaliśmy rekordową oglądalność bo oglądało nas 70% ludzi czy cos w tym stylu, jak oni to robia niewiem, ale widocznie się da analize zrobić.
druga sprawa porownanie rajdow do fudbolu czy skoków, rajdy są sporadyczne i coraz czesciej się nieodbywają, a inne sporty mają swoje PUCHARY i ELIMINACJE które są rozgrywane często, z każdego meczu na mecz wzrasta apetyt by kibicować swojej drużynie co pociąga za sobą regularność oglądalnosci, ile ludzi siada na SKOKI gdy skacze MAŁYSZ? umnie w domu od małej siostry po moją babcie, konkursy na różnych skoczniach są czasem pare razy w tygodniu, więc strategia stacjii TV szuka czegoś co ma przyciągający efekt długotrwały (ELIMINACJE, SERIALE, RALITY SZOŁY. Chodzby chcieli z sentymentu własciciele TV poświęcić DOBRĄ godzine na RELACJE Z RAJDU to mija się to z ich celem, bo ich celem jest BIZNES. PIENIĄŻKI PIENIĄŻKI I JESZCZE RAZ PIENIĄŻKI.
Mitsubishi Starion Turbo EX2000